Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesen työntekijät alkaneet naureskella minulle ja lapsilleni

Vierailija
10.03.2019 |

Eli käymme usein perjantaisin viikonlopun ostosten yhteydessä lähikaupan Hesellä. Nykyään on alkanut häiritä, että myyjät tirskuvat kun kävelemme sisään. Yleensä kysyvät tuttavallisesti "Noh, mitäs teille tänään sais olla" kuin kävisimme siellä joka päivä (kyllähän kerran viikossakin on usein, mutta siis tuosta tulee olo että emme ole tervetulleita)

Kun yritän ilmoittaa lopuksi mitä otan juomaksi, myyjä hihkaisee että "Joo, mä tiedän jo, otat Cokis zeron!" Lopuksi kysellään tirskuen että niin, tarvitsetkos tänäänkin pillin ja lusikan lapsen piirille?

Kerran sanoin että ottaisin kahvin vielä joka kuuluu kaupan päälle, niin sanottiin että ai, enpä huomannut kysyä kun et yleensä ota sitä..

Jos uusi työntekijä tulee vuoroon kun olemme syömässä, heti kuuluu "Ai moikka, ootte hetänneet tai "Moii, ootte kaivautuneet kolostanne"

Ei niinkään tuo tuttavallisuus häiritse, vaan se negatiivinen sävy siinä..

Harmittaa, kun tuo on ainoa lähikauppamme eikä autottomana paljon muualla mahdollista käydä ja jos käymme vaan kaupassa, niin meidät näkee silloinkin suoraan Hesen puolelle ja tirskuminen alkaa. Meillä on sinne vähän kävelymatkaa ja monesti perjantain piristykseksi on ollut kiva käydä syömässä. Pitääkö jättää tämä tapa kokonaan pois? Käydä vaan äkkiä kaupassa ja sulkea korvat tirskumiselta?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Lusikan lapsen piltille

Ja Joo, sitä lusikkaa ei ole luvallista kysyä. Yleensä laukussa on lusikka, mutta pari kertaa olen unohtanut. En kuitenkaan usko että tuo olisi vihoittelun syy. Ap

Vierailija
2/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sieltä kaupasta tarvikkeet hampurilaisiin ja ranskiksiin, herkuttelette kotona. Tulee helposti, nopeasti ja on sata kertaa parempaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lihavia?

Vierailija
4/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus. Kyllä loppuu tirskuminen, kun kaverit löytyy katuojasta Lasolia juomassa.

Vierailija
5/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta asiasta. Kirjallisesti tai ihan suoraan sanot heille asiasta.

Hmm, mikähän teissä on niin huvittavaa?

Vierailija
6/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niim joo ja tuossa Hesellä on leikkipaikka. Helpottaa kauppareissuja paljon kun nuorempikin pääsee rattaista jaloittelemaan. Ap

Vierailija
7/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä on mahdollisuus laittaa kirjallista palautetta? Käyttäkää sitä.

Vierailija
8/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat saa tuollaista kohtelua. Ne selvästi tykkää teistä!

Vierailija
9/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minuaki naurattas ku wt-perhe marssii sisään ja mamma koittaa nollata kalorit epätoivoisesti jollai kokis zerolla allit heiluen.

Vierailija
10/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lihavia?

Ei olla ylipainoisia enkä muutenkaan ulkoisesta habituksesta ole löytänyt mitään huvittavaa niinä päivinä kun on käyty. Tosin kerran tuntui että myyjä vihjaili painosta kun toi ruoat pöytään ja sanoi "Tässäpä teille vähän LISSÄÄ Ruokaa" ja taas tirskumista. Ap

Vierailija
11/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli aika hyvä ja omaperäinen trolli. 4/5. Pisteet siitä, että ei vedetty aivan överiksi, vaikka onhan se toki selvää ettei tuollaista voi tapahtua.

Vierailija
12/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua olla tuttu kantis, käy harvemmin. 

Luulisin että negatiivisuus on enimmäkseen korviesi välissä, varsinkin jos lihaa löytyy luiden päältä niin itseltä kuin lapsistakin. 

Vierailija
13/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että siinä on nimenomaan negatiivinen sävy, vai oletko lukenut vähän liian monta "läski hesellä" -ketjua av:lta, ja nyt luet ystävälliseksi, ehkä hieman liian tuttavalliseksi muotoutuneen kohtelun pilkaksi? Kun kyllä mullekin paikallisessa pikkukaupassa hymyillään, kun oon aika jumiutunut tapoihini ja muutama tietty tavara aina sieltä ostoskorista löytyy, mutta en kyllä sitä pilkaksi miellä. Joskus on jopa kassaneiti pelastanut päivän, kun on jotain unohtunut ja se on kysynyt enkö tänään ostakaan sitä puuttunutta tuotetta.

Vierailija
14/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt aivan varma, että kyseessä on negatiivinen juttu työntekijöiden motiivina? Jospa luet tilanteen väärin ja kyseessä on ystävällisyys?

Törppöjä yksilöitä nimittäin löytyy kyllä, mutta kokonaisen Hesen henkilökunnan salaliitto kuulostaa todella oudolta. Sen sijaan yksilö, joka tulkitsee sosiaalisen tilanteen väärin ei ole mikään harvinaisuus.

Vierailija
15/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Onko myyjät kovin nuoria?

Jos pitävät teitä jo niin tuttuina, et puhuvat kuin sisaruksilleen sillei vähä niinku puoli läpällä.

Vierailija
16/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on psykoosi puhkeamassa. Silloin kuvittelee omia ja luulee, että olet ihmisille jotenkin erityinen.

17/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole mitenkään mahdollista, että olet tulkinnut henkilökunnan rempseää tuttavallisuutta virheellisesti? Ikävää, jos he oikeasti tirskuvat jne.

Asiakaspalvelussa tärkeintä on saada asiakas tuntemaan itsensä tervetulleeksi. Se on oikeastaan minimivaatimus. Jos he epäonnistuvat siinä, he eivät sovellu alalle. Minulla on Heseltä hyviä asiakaspalvelukokemuksia, harmi että teidän lähipaikassanne on tuollaista.

Laita palautetta?

Ainakaan et itse ole tehnyt mitään väärin tai moitittavaa. Minä en luultavasti lopettaisi paikassa käymistä moisen tirskumisen takia, kun en itse ole tehnyt mitään väärin. Laittaisin kuitenkin palautetta.

Vierailija
18/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt normaalia ja terveellistä käydä kerran viikossa pikaruokalassa. Max kerran vuodessa. Naureskelevat kun ootte niin persoja roskaruualle ja se varman näkyy ulkomuodossanne.

Vierailija
19/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minuaki naurattas ku wt-perhe marssii sisään ja mamma koittaa nollata kalorit epätoivoisesti jollai kokis zerolla allit heiluen.

Määrittele wt? Olen 168/69kg ja tämänkin kokoisena joudun jankkaamaan itselleni, etten ole lihava. Syömishäiriötä löytyy taustalta ja olen tyytyväinen että hampurilaisia voin syödä.

Niin ja en myöskään harrasta tupakointia tai tatuointeja, kun sekin kai ulkoisesti white trashiyteen liitetään.

Viestistäsi tuli todella paha mieli. Aina vaan läski, läski, läski

Sp

Vierailija
20/93 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että sinulla on huono omatunto hesessä käymisestä ja nyt ylitulkitset kaikkea mitä sinulle sanotaan?