Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin tinderissä miehen kanssa joka on työtön ja hänellä ei ole ollut yhtään kaveria 10 vuoteen

Vierailija
10.03.2019 |

Kävi jotenkin sääliksi :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa teidät lähelleni kirjoitti:

Mitä sitten? Jos juttu luisti ja pidit ulkonäöstä niin en ymmärrä ongelmaa.

Suvussani on 2 ihmistä joilla ei ole yhtään ystävää, tämä johtuu toisella nuoruudessa kohdatusta rankasta kiusaamisesta eikä pysty aikuisenakaan rakentamaan ystävyyssuhdetta (no miehensä kanssa tietysti on myös ystävyys).

Arvottaako joku aikuinen ihminen toisen ihmisen tämän ystävien määrän perusteella? Olen sanaton.

Mitä töihin tulee niin pienillä paikkakunnilla ei ole töitä kaikille, näissä on paljon työttömyyttä. Ja ne jotka huutelee että muuttaisivat pois töiden perässä, niin ei se ole helppoa jättää vanhempia, sisaruksia jne. Itse olen muuttanut pieneltä paikkakunnalta 10 vuotta sitten 400 km päähän ja koko ajan vain kasvaa huoli ja ikävä vanhemmista. Olisin paljon onnellisempi jos voisin asua samalla paikkakunnalla sukulaisteni ja lapsuudesta lähtien tuntemieni parhaiden ystävien kanssa.

Voi kuule kyllä arvottaa etenkin naiset. Pahin mitä voit tehdä naisen kanssa on kertoa, että olet yksinäinen susi, koska se tarkoittaa 0 sosiaalista statusta.

No herättäähän se kysymyksen, että onko tyyppi normaali. Että jotainhan siinä on oltava vikana, kun ei ole kenellekään kelvannut. Vähän kuin että työnantajat palkkaavat mieluummin työssäkäyviä kuin työttömiä.

Jonkun pitäisi olla se joka katkaisee tuon kierteen.

Miten mies ikinä saa kavereita tai naisia jos kukaan ei halua olla se ensimmäinen kun "siinä on varmaan jotain vikaa jos se ei ole saanut vielä kavereita tai naista" ....

Vierailija
22/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pedofiili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie mies jonnekkin syömään, vie sen jälkeen kotiisi pidä hyvänä ja anna läheisyyttä.Anna miehen tuntea miltä tuntuu kun joku välittää.

Tää vaatisi vähän empatiaa ja ''ritarillisuutta'' naiselta eli mahdoton temppu.

Tyhjästäkö sitten ilmestyi sanonta säälipi**u?

Kyllä nainen jotain siitä säälipillusta ottaa. Mikään ei ole ilmaista naisilta. Nainen ajattelee vain itseään.

Oliko nyt pikkaisen vahva mielipide. "Nainen", täysin samanlaisia kaikki tyynni, vähän niinkuin noi miehetkin. Voi lokeroida muutamalla terävällä herjalla.

Oikeastaan se on niin, että ihminen ajattelee vain itseään. Pohjimmiltaan joka ikinen ihminen on itsekäs. Mutta siitä sitten vanhempien tehtävä on koulia jälkikasvustaan empaattista, toisiakin ajattelevaa yksilöä. Jotkut onnistuu kasvatuksessaan paremmin, jotkut huonommin.

No pikkaisenhan tuo olikin provo-trolli, toiveena jatkaa iänikuista naiset><miehet sotaa. Hedelmällistä?

Vierailija
24/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa teidät lähelleni kirjoitti:

Mitä sitten? Jos juttu luisti ja pidit ulkonäöstä niin en ymmärrä ongelmaa.

Suvussani on 2 ihmistä joilla ei ole yhtään ystävää, tämä johtuu toisella nuoruudessa kohdatusta rankasta kiusaamisesta eikä pysty aikuisenakaan rakentamaan ystävyyssuhdetta (no miehensä kanssa tietysti on myös ystävyys).

Arvottaako joku aikuinen ihminen toisen ihmisen tämän ystävien määrän perusteella? Olen sanaton.

Mitä töihin tulee niin pienillä paikkakunnilla ei ole töitä kaikille, näissä on paljon työttömyyttä. Ja ne jotka huutelee että muuttaisivat pois töiden perässä, niin ei se ole helppoa jättää vanhempia, sisaruksia jne. Itse olen muuttanut pieneltä paikkakunnalta 10 vuotta sitten 400 km päähän ja koko ajan vain kasvaa huoli ja ikävä vanhemmista. Olisin paljon onnellisempi jos voisin asua samalla paikkakunnalla sukulaisteni ja lapsuudesta lähtien tuntemieni parhaiden ystävien kanssa.

Kyllä nuo faktat nyt jotain kertoo. Helppo se on kaverina ja sukulaisena siellä huudella, kun on kuitenkin itsellä perhe ja täyspäinen mies? Jotain kokemusta on itsellenikin kertynyt ja nuo ei ole kuin ajan tuhlaamista suoraan sanottuna. Reilusti nuorempien (itse olen päälle 40v) kohdalla voi olla vielä toivoa, mutta omassa ikäluokassani en jatkaisi tutustumista. Ei minunkaan elämä, parisuhteesta puhumattakaan, mitään hyväntekeväisyyttä varten ole.

Vierailija
25/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie mies jonnekkin syömään, vie sen jälkeen kotiisi pidä hyvänä ja anna läheisyyttä.Anna miehen tuntea miltä tuntuu kun joku välittää.

Kyllä nainen jotain siitä säälipillusta ottaa. Mikään ei ole ilmaista naisilta. Nainen ajattelee vain itseään.

Miten ois ihan se perinteinen seksuaalinen nautinto ihan vaan? Ei kai se ihan vieras ajatus miehillekään ole, että joskus pannaan vähän vähemmänkin inspiroivaa tapausta ihan vaan siksi, että pääsee panemaan jos tekee mieli?

Vierailija
26/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nyt pikkaisen vahva mielipide. "Nainen", täysin samanlaisia kaikki tyynni, vähän niinkuin noi miehetkin. Voi lokeroida muutamalla terävällä herjalla.

Oikeastaan se on niin, että ihminen ajattelee vain itseään. Pohjimmiltaan joka ikinen ihminen on itsekäs. Mutta siitä sitten vanhempien tehtävä on koulia jälkikasvustaan empaattista, toisiakin ajattelevaa yksilöä. Jotkut onnistuu kasvatuksessaan paremmin, jotkut huonommin.

No pikkaisenhan tuo olikin provo-trolli, toiveena jatkaa iänikuista naiset><miehet sotaa. Hedelmällistä?

Sain huomiosi eli ilmeisesti.

Vierailija
27/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sitte mee poistamaan facebookissa edes kuollutta fb kaveria. Onhan se lisänä sekin, jollei eläviä löydä.

Vierailija
28/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain huomiosi eli ilmeisesti.

Huomioni sait kyllä, mutta oliko se kuinka hedelmällistä, sitä en tiedä. Voi oliko tämä kehu, et sun provosta syntyi minun hedelmällisen hieno vastaus, kiitti jos näin ;)

Vierailija
29/29 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olen voinut olla minä :O Paitsi etten ole niin itsetuhoinen, että tekisin tinderiin profiilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi