Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies EI VOI OLLA feminsiti

Vierailija
10.03.2019 |

Koska miehellä ei ole HÄPYÄ ja koska miehet eivät ole NAISIA.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen miehinen mies, sekä feministi ja aivan hemmetin ylpeä siitä.

Feminismihän tarkoittaa pyrkimistä sukupuolten väliseen tasa-arvoon ja ylipäätään tasa-arvoon. Sivistyneelle miehelle tavoiteltavia asioita.

Tietenkin on tavoiteltetavia asioita. Kerro ihmeessä mitä feministit yleensä tekevät miessukupuolen vuoksi, mitä on "asialistoilla"? Miksi ihmeessä Suomessa vuonna 2019 feministit vouhuttava naisasiaa, siihen haluan perusteluita.

Olen nainen, ja sellainen muisto on repussa, että opiskeluaikana seurustelin miehen kanssa joka luki naistutkimusta sivuaineena. Hän oli feministi. Täytyy muistaa ettei feminismi ole yksi vaan moniaaltoinen ilmiö. 

Tämä mies oli miehinen, urheilullinen hetero, mutta ajoi naisten oikeuksia. Hänestä jäi hyvä maku, vaikka seurustelu sitten kaatuikin ihan muihin asioihin.  Mutta oli helppo kunnioittaa miestä, jonka suhde naisiin oli niin hyvä, että pystyi jopa naisten asiaa ajamaan. (Kukaan ei ihmettelisi jos mies ajaisi vaikka eläinten tai maapallon suojelun asiaa? Miksi olisi mahdotonta miehen kiinnostua toisen sukupuolen puolustamisesta? )

Niinpä. Hyvin harvoja naisia pystyy aidosti arvostamaan sillä juuri kukaan nainen ei aja miesten asioita ja oikeuksia.

Vierailija
42/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismihän tarkoittaa pyrkimistä sukupuolten väliseen tasa-arvoon ja ylipäätään tasa-arvoon. Sivistyneelle miehelle tavoiteltavia asioita.

Tietenkin on tavoiteltetavia asioita. Kerro ihmeessä mitä feministit yleensä tekevät miessukupuolen vuoksi, mitä on "asialistoilla"? Miksi ihmeessä Suomessa vuonna 2019 feministit vouhuttava naisasiaa, siihen haluan perusteluita.

Olen nainen, ja sellainen muisto on repussa, että opiskeluaikana seurustelin miehen kanssa joka luki naistutkimusta sivuaineena. Hän oli feministi. Täytyy muistaa ettei feminismi ole yksi vaan moniaaltoinen ilmiö. 

Tämä mies oli miehinen, urheilullinen hetero, mutta ajoi naisten oikeuksia. Hänestä jäi hyvä maku, vaikka seurustelu sitten kaatuikin ihan muihin asioihin.  Mutta oli helppo kunnioittaa miestä, jonka suhde naisiin oli niin hyvä, että pystyi jopa naisten asiaa ajamaan. (Kukaan ei ihmettelisi jos mies ajaisi vaikka eläinten tai maapallon suojelun asiaa? Miksi olisi mahdotonta miehen kiinnostua toisen sukupuolen puolustamisesta? )

Eihän se mahdotonta ole kuten ei ole sekään, että nainen kiinnostuisi toisen sukupuolen puolustamisesta ja tukemisesta. Sitä vaan ei tapahdu! Tämä on sitä nykypäivän ”tasa-arvoa” eli feminismiä hienoimmillaan. Naiset tukevat naisia ja miehet kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljainen keskustelu kun asialistalla on feminismi ja sen "aitous" ja tarpeellisuus sekä miesten asema.

Vierailija
44/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hyvin harvoja naisia pystyy aidosti arvostamaan sillä juuri kukaan nainen ei aja miesten asioita ja oikeuksia.

Miessakit ry. ja muut järjestöt ajavat miesten asiaa. Olen käsittänyt, että olisivat miesten omia järjestöjä, jossa miehet haluavatkin keskenään puhua asioista. Mutta jos päästettäisiin, varmasti olisi yhtä lailla naisia miesasialla, kuin miesfeministejä. Itse olisin. 

Noin periaatteessa olen etäämpää "kannatusjäsen". Miesten täytyy itse avautua ottamaan naisia miesporukoiden tukijoiksi, jos he haluavat naisten tukea. 

Vierailija
45/45 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry. ja muut järjestöt ajavat miesten asiaa. Olen käsittänyt, että olisivat miesten omia järjestöjä, jossa miehet haluavatkin keskenään puhua asioista. Mutta jos päästettäisiin, varmasti olisi yhtä lailla naisia miesasialla, kuin miesfeministejä. Itse olisin. 

Noin periaatteessa olen etäämpää "kannatusjäsen". Miesten täytyy itse avautua ottamaan naisia miesporukoiden tukijoiksi, jos he haluavat naisten tukea. 

Niin varmaan :D sankoin joukoin olisitte miesten asialla mutku mutku...

Miksi muuten miesten tulisi "alkaa ottamaan naisia tukijoiksi"? Eikö naisilla ole omaalotteisuutta? Mitä jos feministi toimisi samalla tavalla, että miehet eivät tekisi naisten eteen mitään ennen kuin väkisin mukaan poliisisaattueessa haettaisiin, sitten miehet olisivat "niin mukana naisten asialla"? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän