Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies EI VOI OLLA feminsiti

Vierailija
10.03.2019 |

Koska miehellä ei ole HÄPYÄ ja koska miehet eivät ole NAISIA.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Mieheni sai tänään vaalikoneesta feministisen puolueen ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.

Feminismi = tasa-arvoa.

Joko miehet pääsee Suomen suurimman ja äänekkäimmän "tasa-arvo"-ryhmän, Naisasialiitto Unionin jäseniksi? Samainen yhdistys lobbasi läpi äitiyslain, joka syrjii räikeästi miehiä ja homomiehiä. 

Olet siis itse mies ja haluat Naisasialiitto Unionin jäseneksi - miksi ihmeessä? Et sitten tuon kummempaa valittamista keksinyt?

En tunne Unionin toimintaa sen kummemmin, mutta näköjään yhdistyksen sivuilla sanotaan, että kaikki "naisiksi identifioituvat" voivat liittyä. Jos ihan välttämättä haluat liittyä, voit varmaankin sanoa tuntevasi itsesi naiseksi. 

Vakavasti puhuen: miksi feminismi ei saa olla ihan rehellisesti naisasialiike? Miksi juuri feministien pitäisi etsiä ratkaisut kaikkiin maailman ongelmiin, hyväksyä miehet yhdistystensä jäseniksi ja sitä rataa? Miksi?!

Vierailija
22/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Mieheni sai tänään vaalikoneesta feministisen puolueen ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.

Feminismi = tasa-arvoa.

Joko miehet pääsee Suomen suurimman ja äänekkäimmän "tasa-arvo"-ryhmän, Naisasialiitto Unionin jäseniksi? Samainen yhdistys lobbasi läpi äitiyslain, joka syrjii räikeästi miehiä ja homomiehiä. 

Olet siis itse mies ja haluat Naisasialiitto Unionin jäseneksi - miksi ihmeessä? Et sitten tuon kummempaa valittamista keksinyt?

En tunne Unionin toimintaa sen kummemmin, mutta näköjään yhdistyksen sivuilla sanotaan, että kaikki "naisiksi identifioituvat" voivat liittyä. Jos ihan välttämättä haluat liittyä, voit varmaankin sanoa tuntevasi itsesi naiseksi. 

Vakavasti puhuen: miksi feminismi ei saa olla ihan rehellisesti naisasialiike? Miksi juuri feministien pitäisi etsiä ratkaisut kaikkiin maailman ongelmiin, hyväksyä miehet yhdistystensä jäseniksi ja sitä rataa? Miksi?!

Siksi koska te raivostutte, jos jossain on joku yhdistys johon otetaan jäseniksi vain miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Feminismi = tasa-arvoa.

Miksi feministit väittävät valheellisesti ajavansa tasa-arvoa?

Vierailija
24/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Feminismi = tasa-arvoa.

Vika on siinä, että feministit väittävät sen olevan tasa-arvon synonyymi. Sen kun ajatte reilusti naisten asioita, kunhan ette tekopyhästi puhu tasa-arvosta.

Vierailija
25/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Feminismi = tasa-arvoa.

Miksi feministit väittävät valheellisesti ajavansa tasa-arvoa?

Luultavasti siksi, että he ovat liberaalifeministejä tai intersektionaalisia feministejä. Kaikki feministit eivät identifioidu noihin ryhmiin. 

Vierailija
26/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin vaalikoneen tuloksen olevan provosoiva.

Äänestämme yleensä vihreitä.

Minusta vaalikone ja sen tulokset on lähinnä suuntaa antavia. Kysymykset on kiperiä, ja tietämykseni aina rajallinen, vaikka pyrinkin ottamaan selvää asioista ja punnitsemaan vastauksia.

Vierailija
27/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://goo.gl/images/Y5FicQ

Täällä on hyvin itsekkäitä ihmisiä.

Vierailija
28/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen miehinen mies, sekä feministi ja aivan hemmetin ylpeä siitä.

Feminismihän tarkoittaa pyrkimistä sukupuolten väliseen tasa-arvoon ja ylipäätään tasa-arvoon. Sivistyneelle miehelle tavoiteltavia asioita.

Vierailija
29/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismihän tarkoittaa pyrkimistä sukupuolten väliseen tasa-arvoon ja ylipäätään tasa-arvoon. Sivistyneelle miehelle tavoiteltavia asioita.

Olet korkeintaan itsesi mielestä miehinen.

Vierailija
30/45 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet korkeintaan itsesi mielestä miehinen.

Kaltaistesi tissiposkien mielipiteet ei kiinnosta

Vierailija
31/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei voi olla 'feminsiti' , koska MITÄÄN sellaista ,sen nimistä,  ei ole olemassakaan.

Vierailija
32/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Moni nainen kertoo olevansa feministi, vaikkei olekaan miesten ongelmista kiinnostunut. Niinpä mieskin voi vallan mainiosti olla feministi ajaessaan omia asioitaan.

Ei feministin tarvitsekaan olla miesten ongelmista kiinnostunut. Feminismi (tulee sanasta femme) on naisten oikeuksien edistämistä.

Miksi naiset sitten väittävät feminismin tarkoittavan tasa-arvoa?

Koska muuten he olisivat sovinistien vastapuoli ja kukas nyt haluaa sovinistien kanssa samaan koriin?

Vierailija
33/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on tavoiteltetavia asioita. Kerro ihmeessä mitä feministit yleensä tekevät miessukupuolen vuoksi, mitä on "asialistoilla"? Miksi ihmeessä Suomessa vuonna 2019 feministit vouhuttava naisasiaa, siihen haluan perusteluita.

Vierailija
34/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoooo

Vierailija
35/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on tavoiteltetavia asioita. Kerro ihmeessä mitä feministit yleensä tekevät miessukupuolen vuoksi, mitä on "asialistoilla"? Miksi ihmeessä Suomessa vuonna 2019 feministit vouhuttava naisasiaa, siihen haluan perusteluita.

No esimerkiksi seksuaalinen ahdistelu on nostettu esiin myös siitä näkökulmasta, että miehiä ja poikiakin ahdistellaan ja he voisivat yhtä rohkeasti puhua asiasta.

Eivät miesasiamiehet puhu siitä mitään, valittavat vaan kun eivät saa naisilta seksiä.

Aika suuri osa feministeistä myös vastustaa miesten asevelvollisuutta sekä puolustaa kaikenlaisten miesten oikeutta olla sellaisia kuin ovat. Miesasiamiesten mielestähän moinen on pelkkää akkamaista mädätystä, jossa mieheltä viedään oikeus miehisyyteen.

Vierailija
36/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on miehet, jakaisitteko lapsen hoitovapaan lapsen äidin kanssa puoliksi ja jäisitte vanhempainvapaalle lapsen kanssa?

Sehän on teidän oikeus ja velvollisuus.

Vierailija
37/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Miten on miehet, jakaisitteko lapsen hoitovapaan lapsen äidin kanssa puoliksi ja jäisitte vanhempainvapaalle lapsen kanssa?

Sehän on teidän oikeus ja velvollisuus.

Velvollisuus? Millä perusteella?

Vierailija
38/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan aidosti feministi. Ajaa tasa-arvoa ja puuttuu epäkohtiin. 

Niin - ja tulee L4hi-id4stä vieläpä! (On ateisti.) 

Vierailija
39/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin! Femsitit on kasveja!!!;

Vierailija
40/45 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja sellainen muisto on repussa, että opiskeluaikana seurustelin miehen kanssa joka luki naistutkimusta sivuaineena. Hän oli feministi. Täytyy muistaa ettei feminismi ole yksi vaan moniaaltoinen ilmiö. 

Tämä mies oli miehinen, urheilullinen hetero, mutta ajoi naisten oikeuksia. Hänestä jäi hyvä maku, vaikka seurustelu sitten kaatuikin ihan muihin asioihin.  Mutta oli helppo kunnioittaa miestä, jonka suhde naisiin oli niin hyvä, että pystyi jopa naisten asiaa ajamaan. (Kukaan ei ihmettelisi jos mies ajaisi vaikka eläinten tai maapallon suojelun asiaa? Miksi olisi mahdotonta miehen kiinnostua toisen sukupuolen puolustamisesta? )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi