Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mulla olla vatsahaava, oireet:

Vierailija
10.03.2019 |

Eli olen kärsinyt viime kuukaudet lähes päivittäin ripulista, ilmavaivoista ja muista epämääräisistä vatsaoireilusta. Välillä maha on ollut tosi kipeä, välillä närästää mutta pysyvä oire on ripuli joka tulee lähes välittömästi kun syön päivän ekan aterian.
Olen ollut syömättä viljaa, maitoa, jopa hedelmiä siinä toivossa että niistä löytyisi syy vatsaongelmiin. Vaan ei. Eilisestä lähtien vatsani kipu on yltynyt suorastaan helvetilliseksi, ei enää polttelua ja kouristelua pelkästään suoliston alueella vaan koko vatsassa ja eritoten ylävatsassa. Syömään en pysty vaikka olisi nälkä, sillä maha on niin kipeä. Tunne on sellainen kuin olisi ihan hirveästi ilmaa vatsassa mikä ei vaan tule ulos. Pakko painaa kokoajan vatsaa että pystyy jotenkin olemaan. Viimeyönä en pystynyt nukkumaan mahakivun takia.
Olen syönyt aika paljon tulehduskipulääkkeitä viime aikoina koska niska ja hartiat on totaalisen jumissa ja aiheuttaa päänsärkyä. Stressiä ja unettomuuttakin on enemmän kun tarvitsisi.
Mitä ihmettä tämä voi olla ja voiko kyse olla siis vatsahaavasta?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä mene lääkäriin!

Vierailija
2/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa syövältä.

T. Av-lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin kipeä, niin mene lääkäriin selvittää onko esim. suolistosairaus, ruoka-allergiat,yms.

Jos nyt vaikka hierot ja jumppaat ne niskat kuntoon.

Vierailija
4/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ne tulehduskipulääkkeet ensimmäisenä! Voivat aikaansaada vaikapa mainistemasi vatsahaavan.

Vierailija
5/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten sinne lääkäriin ja nopeasti. Tulehduskipulääkkeet aiheuttaa vatsahaavaa. Hop hop, lääkäriin siitä!

Vierailija
6/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuten johtua ihan täysin noista tulehduskipulääkkeistä. Ne tosiaan ärsyttävät vatsan limakalvoja ja voivat sen ihan vatsahaavankin tehdä. Joten jos mitenkään mahdollista, jätä ne nyt heti pois. Jos tarvitset kipulääkettä, lääkäri voi määrätä toisen tyyppistä vähemmän vatsaa ärsyttävää. Itse koittaisin ehkä myös vaikka viikon Somac kuurin (ilman reseptiä) syödä, jotta mahdollisesti kipulääkkeen ärsyttämä vatsa saa rauhassa parantua. Jos ei auta, niin sitten ehdottomasti lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä