Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon tarvitaan omaa rahaa yritystoiminnan aloittamiseen?

Vierailija
12.03.2013 |

En siis vielä ole mitään laittamassa pystyyn, mutta eikös noihin saa jotain starttipaketteja tms? Pieni liike työllistäisi minut itseni ja ehkä pari pikkutuntilaista. Vois hoitua franchisingillä... Valmis tuoteperhe jota myydään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 426 € - noinkin tarkoilla lähtötiedoilla mitä annoit...

Vierailija
2/2 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin yrityksen vajaa 3 vuotta sitten, rahaa kului n. 200-400 euroa. Lisäksi vanha puhelin, pyörä ja jo olemassa oleva tietokone ja sisu.

Olen alusta asti elättänyt itseni ja nyt on jo puolentoistavuoden ajan ollut tuntityöläisiä, jotka tosi eivät kovin paljon vielä tunteja tee. Ja huom. olen nyt 57 vuotias.

Lainaa ei ole koko aikana ollut ollenkaan. Päinvastoin alussa oli vanhaa velkaa. Ne on maksettu pois ja autokin on ollut jo lähes 2 vuotta helpottamassa asiakaskäyntejä. Sitä ennen käytin julkisia kulkuneuvoja.

En ole hakenut enkä saanut starttirahaa.

Verovirasto ja esim yrittäjäyhdistykset järjestävät koko ajan ilmaisia tiedoitustilaisuuksia eri aiheista (3-4 tuntia kerrallaan), joten jos viitsii, tietoa kyllä saa. Myös netista.

En tosin asu Suomessa.

Vaatimattoman kotisivun tein itse saaden hieman ilmaisia neuvoja asiantuntijalta.

Kirjanpidon ja veroilmoituksen teon olen opetellut itse ja hoidan kaiken itse, myös palkanlaskun.

Kaikki tämä on totta ja pystyn todistamaan sen milloin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä