Ripsiväri
Nyt vaihtoehtoja Kaneo 38 ripsarille. Olen käyttänyt sitä vuosia, helppo putsata ja pysyy hyvin. Nyt tuntuu että laatu on huonontunut tai jotain...Ehkä vaan kyllästyttää...
Mitä tilalle?
Kommentit (16)
Täällä toinen - musta on alkanut tuntua, että ripsari kestää nykyään todella vähän aikaa ennen kuin se alkaa paakkuuntua tuubissa. Ripsiin se tietysti levittyy yhteä huonosti. Millaisia laatuongelmia ap sinä olet huomannut?
Mulla sama tilanne. Harmittaa kun löytyi tosi hyvä ripsari ja nyt laatu on tosi paljon huonontunut.
Eikö teillä pysy silmissä ne perus-vesiliukoiset ripsarit? Onko niin vetiset silmät?
Huh, muutkin ovat siis huomanneet laadun huonontumisen! Paakkuuntuu ja menee tosi nopeasti kuivaksi. Tuntuu että ei oikein edes tartu ripsiin kunnolla....
Jotain muuta nyt ehdottomasti olisi löydettävä tilalle.
-ap-
Tykkäsin Cliniquen 38 vesipesuripsarista, nimeä en muista. Mikähän se oli, pitäisi ostaa sitä taas. Kanebo nyt mullakin käytössä, se on musta huonompi kuin se Cliniquen vastaava.
neloselle, mulla ainakin on herkästi vuotavat silmät, vuotavat etenkin näin kevättalvella sekä pakkasen, auringon kuin tuulenkin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 21:55"]
Eikö teillä pysy silmissä ne perus-vesiliukoiset ripsarit? Onko niin vetiset silmät?
[/quote]
Itse asiassa mulla on kuivat silmät ja siksi vetistävät - silmät vetistää ulkona tuulessa ja jopa sisällä lehteä lukiessa.
Ei pysy normivesiliukoiset.
Monet tykkäävät Cliniquen ripsareista, mutta oma suosikki oli Estee Lauderin Double Wear. Halvimmat lämpimällä vedellä lähtevät varmaan L'Orealin ja Malu Wilzin
Ei ole vetiset silmät, tuo ripsari vaan lähtee niin hyvin vedellä. Ei jää sutuksi silmälle. En halua käyttää mitään meikinpuhdistus aineita.
Ja tu 4 viikkoa kuullostaa ihan naurettavalta!
-ap-
Pidän tällä hetkellä eniten estee lauderin double wearista. Ei varise niin kuin cliniquen tai kanebon/shiseidon ripsarit. Tässä on siis sama lämpölukkosysteemi kuin noissa cliniquen tai kanebon että lähtee lämpimällä vedellä (muttei kyynelillä onneksi) mutta tämän voi poistaa myös silmämeikinpoistoaineella, jos sattuu olemaan esim mökillä tms, missä ei ole lämmintä vettä. En tosin juuri itse käytä tätä vaihtoehtoa.
mulla on helmposti pienessäkin tuulessa vetistyvät silmät, niin että vesiliukoinen ripsari on lähes aina poskilla jo työmatkalla. Tämän lisäksi on sen verran pintarasvainen iho, että tavis-rasvaliukoinen taas on poskilla iltapäivästä. Nämä lämpölukkosysteemit toimii muuten hyvin, mutta tosiaan ensin shiseido ja sit clinique huononsi koostumusta ja väri alkoi varista Palasina poskille.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 21:55"]
[/quote]
O.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 22:17"]
Pidän tällä hetkellä eniten estee lauderin double wearista. Ei varise niin kuin cliniquen tai kanebon/shiseidon ripsarit. Tässä on siis sama lämpölukkosysteemi kuin noissa cliniquen tai kanebon että lähtee lämpimällä vedellä (muttei kyynelillä onneksi) mutta tämän voi poistaa myös silmämeikinpoistoaineella, jos sattuu olemaan esim mökillä tms, missä ei ole lämmintä vettä. En tosin juuri itse käytä tätä vaihtoehtoa.
mulla on helmposti pienessäkin tuulessa vetistyvät silmät, niin että vesiliukoinen ripsari on lähes aina poskilla jo työmatkalla. Tämän lisäksi on sen verran pintarasvainen iho, että tavis-rasvaliukoinen taas on poskilla iltapäivästä. Nämä lämpölukkosysteemit toimii muuten hyvin, mutta tosiaan ensin shiseido ja sit clinique huononsi koostumusta ja väri alkoi varista Palasina poskille.
[/quote]
Mulla kyllä lähtee tuo Estee Lauder silmäkulmista jos silmät vuota.. Ei siis pysy yhtä hyvin kuin Sensai. Sen taas olen huomannut Sensaissa, että Volumizing pysyy tiukemmin ripsissä kuin Separating & lengthening -versio.
Clinique lash power lähtee 39 asteessa, itse tykkään.
Lancomen Hypnose on minusta huippu.Tekee kaunista jälkeä ja saa hyvin putsattua esim. Lumenen vesiliukoisella silmämeikinpoistoaineella (ihan perus-prismasta löytyy).Hypnosesta näkyi olevan useita variaatioita kun ostin muutama viikko sitten uuden.Itse käytän sitä ilmeisesti vanhinta mallia.Ja älyttömän riittoisaa koska mulla vuoden kestää...käytän siis jokapäivä.On himpun verran hintava mutta käyttöaika korvaa minusta hintaa...ja laatu...Tuo 4 viikkoa on naurettava käyttöikä ripsarille.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:30"]
Lancomen Hypnose on minusta huippu.Tekee kaunista jälkeä ja saa hyvin putsattua esim. Lumenen vesiliukoisella silmämeikinpoistoaineella (ihan perus-prismasta löytyy).Hypnosesta näkyi olevan useita variaatioita kun ostin muutama viikko sitten uuden.Itse käytän sitä ilmeisesti vanhinta mallia.Ja älyttömän riittoisaa koska mulla vuoden kestää...käytän siis jokapäivä.On himpun verran hintava mutta käyttöaika korvaa minusta hintaa...ja laatu...Tuo 4 viikkoa on naurettava käyttöikä ripsarille.
[/quote]
Mutta onko tuo sellainen joka lähtee vain lämpimällä vedellä? Mä en ainakaan voi käyttää kuin noita Sensain 38:n tapaisia, koska normaalit ripsarit valuu poskille jos vähänkin tuulee (silmät vuotaa tosi herkästi).
Lancome ei lähde minkäänlaisella vedellä, vaan vaatii rasvaisen poistoaineen. Eli selmien vuotamisen takia se ei leviä. Raasvaisem ihon takia tai silmien hinkaamisen takia kyllä voi levitä.
mutmun mielestä hypnosen jälki on kaunis noin kaksi ensimmäistä viikkoa ja sit se alkaa näyttää kuivalta ja "suomuiselta". en ymmärrä, miten joku saa sen pysymään vuodenkin hyvänä?
Mäkin oon huomannut että laatu on huonontunut jo jokin aika sitten. Laitoin silloin reklamaatiotakin, mutta sain ihan välinpitämättömän vastauksen että ripsarin ei kuulukaan säilyä hyvänä kuin 4 viikkoa (käytättekö te ripsarin loppuun neljässä viikossa??)
Kanebon kolmekaseista Volymizing on mun mielestä hieman parempi kuin se perusversio, joten sitä olen käyttänyt nyt. Muista merkeistä Estee Lauderin MagnaScopic ripsaria, se on ollut ihan hyvä. Kaipaisin kyllä minäkin vinkkejä edukkaammista ripsareista, mun kipuraja menee siellä 25 eurossa ja tuntuu että alle sen on vaikea löytää laadukasta (=tarpeeksi väriä, pysyy koko päivän, ei varise, ei tee pandasilmiä ja on helppo poistaa)