Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselyni keskiarvo 25,11.v

Vierailija
12.03.2013 |

Kysyin aikasemmin minkä ikäisenä olette saaneet esikoisenne. 60 vastaajan keskiarvoksi tuli 25-vuoden ikä :) Hyvä lukema! :) 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yksi vastaaja, olin 40v lapseni syntyessä, parhaat kaverini olivat 36 ja 36. Taisit lopettaa kyselyn, kun tuli mieluinen vastaus :D

Vierailija
2/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidät mukaan lukien keskiarvo on 25,5. Ihan mielenkiinnolla lasken. En mitenkään ylistä mitään ikää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 19:56"]

Minun ystäväpiiriin kuuluu monta (yli20) alle 25-vuotiaana esikoisensa saaneita. 

[/quote]

Okei, kiitos. Ei ollut niin valaisevaa kuin toivoin...

Ajattelin, että ehkä kesken opintojen kotiin jääneet ovat  pidempään kotona, kun ei ole työtä odottamassa ja opintoja voi suoritella hissukseen myös kotonaoloaikanakin. 

Ovatko saaneet lapsensa kesken opiskelujen vai käyneet ammattikoulun tai muun lyhyen koulutuksen? Ovatko nyt työelämässä? Saivatko opinnot loppuun? Miten pitkään olivat kotona ja kuinka nopeasti työllistyivät kotona olon jälkeen?

Minun ystäväpiirissäni ei ole tehty lapsia kesken opintojen, joten sekin jo nostaa ikää.  

[/quote] No Vastaus on että kaikkia löytyy.. Eli äitejä joilla ei mitään tutkintoa, menneet töihin, menneet opiskelemaan. Sitten on koulun käyneitä. Osa ammattikoulun, osa ammattikorkean. Näistäkin osa lähteneet vielä jatko kouluttamaan itseään, osa töihin.. Eli kaikenlaisia eri tilanteita. Niin ja osa jatkoi opintojaan niiden keskeytymisen vuoksi. :D Jotkut olleet vain muutaman kuukauden kotona, osa 3 vuotta. Tässä tämä hyvin kattava vastaus :)

[/quote]

Vierailija
4/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 20:32"]

Minun ystäväpiiriin kuuluu monta (yli20) alle 25-vuotiaana esikoisensa saaneita. 

[/quote]

Okei, kiitos. Ei ollut niin valaisevaa kuin toivoin...

Ajattelin, että ehkä kesken opintojen kotiin jääneet ovat  pidempään kotona, kun ei ole työtä odottamassa ja opintoja voi suoritella hissukseen myös kotonaoloaikanakin. 

Ovatko saaneet lapsensa kesken opiskelujen vai käyneet ammattikoulun tai muun lyhyen koulutuksen? Ovatko nyt työelämässä? Saivatko opinnot loppuun? Miten pitkään olivat kotona ja kuinka nopeasti työllistyivät kotona olon jälkeen?

Minun ystäväpiirissäni ei ole tehty lapsia kesken opintojen, joten sekin jo nostaa ikää.  

[/quote] No Vastaus on että kaikkia löytyy.. Eli äitejä joilla ei mitään tutkintoa, menneet töihin, menneet opiskelemaan. Sitten on koulun käyneitä. Osa ammattikoulun, osa ammattikorkean. Näistäkin osa lähteneet vielä jatko kouluttamaan itseään, osa töihin.. Eli kaikenlaisia eri tilanteita. Niin ja osa jatkoi opintojaan niiden keskeytymisen vuoksi. :D Jotkut olleet vain muutaman kuukauden kotona, osa 3 vuotta. Tässä tämä hyvin kattava vastaus :)

[/quote]

[/quote]Minulla oli ammattikoulussa muutama luokka kaveri kenellä oli alle vuoden ikäinen lapsi. Olivat olleet puolisen vuotta kotona ja jatkaneet sitten opintojaan. 

Vierailija
5/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuota kyselyä ole huomannut, ja nostan ikää, kun olen saanut esikoiseni 32-vuotiaana. Palstaileeko täällä kovin nuoria äitejä? Tarkoitan sitä siis siltä kannalta, että ystävissäni ja sukulaisissani ei ole ketään, joka olisi saanut lapsen alle 26-vuotiaana, ja puhun nyt 20 äidistä.

Vierailija
6/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa kyselyyn vastanneista oli 20-28 ikäisiä. 

Vierailija
7/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
9/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut, itse olen ollut 32 v. kaikki ystäväni ja tuttuni ja työkaverini ovat olleet 30-38 v. 

Vierailija
10/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
11/11 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäys vielä numero 7. Uskon että ihmiset valitsevat ystävikseen samankaltaisia ihmisiä kuin itse. Eli ajatusmaailmat osuvat aika hyvin yhteen. Siinäkin ehkä syy miksi jossain ystäväpiireissä saadaan lapset nuorella iällä ja joissain vanhemmalla. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän