Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argan Fluid hiusöljy

Vierailija
12.03.2013 |

Onko kellää kokemuksia Sibelin Argan Fluid hiusöljystä? Miten toimii? Suorentaako kiharaa hiusta jos levitetään pyyhekuivaan tukkaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuonmerkkistä ollut, mutta käytän kyllä Arganöljyä säännöllisesti pitkän, kiharan tukkani selvittämiseen ja hoitoon. Minulla ei suorista, mutta jos on kuten näin talvella ainakin helposti on, karheaa ja kuivaa hiusta niin saa sen hetkessä hyvän näköiseksi. Käytän arganöljyä myös kasvoille jos iho kuivuu. Minulla on Naturado-merkkistä.

Vierailija
2/3 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 16:38"]

Mulla ei ole tuonmerkkistä ollut, mutta käytän kyllä Arganöljyä säännöllisesti pitkän, kiharan tukkani selvittämiseen ja hoitoon. Minulla ei suorista, mutta jos on kuten näin talvella ainakin helposti on, karheaa ja kuivaa hiusta niin saa sen hetkessä hyvän näköiseksi. Käytän arganöljyä myös kasvoille jos iho kuivuu. Minulla on Naturado-merkkistä.

[/quote]

Minä tosin käytän sitä aina kuivaan tukkaan vain tarvittaessa, kun en edes haluaisi kiharoiden suoristuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Itsekin haluan suoristaa vain otsiksen, muuten tykkään kiharoista, suoristusraudan käyttäminen kyllästyttää... :)