Nyt köyhä kannattaa panostaa talvivaatteisiin! Alenukset ovat alkaneet -Sinccis
Itse tilasin juuri 90% villaisen aluskerraston +talvivaatteet Australialaisesta villasta valmistettuna, jossa käytetty uutta Mulesing tekniikkaa.
Varmasti pitäisi olla hyvät.
Sinccis
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt oot ymmärtänyt väärin. Mulesing on pannassa Euroopassa. Emme halua silvottuja eläviä lampaita!
Niinkö? Enpä ole kuullutkaan.
Sinccis
Kuitenkin kävit vaan halpahallin alessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi alenus on?
Riippuu paikasta. Jopa -70% olen nähnyt.
Sinccis
Köyhä saa olla, mutta ei tyhmä eikä laiska. Ei niin laiska, ettei viitsi kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä saa olla, mutta ei tyhmä eikä laiska. Ei niin laiska, ettei viitsi kirjoittaa oikein.
Kirjoitan ihan oikein. Tietokone se väärässä on, kun ei pysy perässä. Olen varjoanikin nopeampi.
Sinccis
Itse asiassa Mynämäen tarjoushallissa oli vaatteita jopa 110 % alennuksella. Kannattaa hankkia vaikka varastoon!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Mynämäen tarjoushallissa oli vaatteita jopa 110 % alennuksella. Kannattaa hankkia vaikka varastoon!
Sinccis
Siis Mynämäki rulez!
aito Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Missä???
Heräsit juuri, etkä tiedä missä olet.
Kultaseni, olet AV-palstalla. And this is it! You´re not having a nightmare. This is our life now!
Sinccis
Sähän asuit Korsosa, Sinccis.
Ps. Missä olet ollut, kun ei ole kuulunut sinusta mitään viikkoon? Olet herännyt talvihorroksesta
Vierailija kirjoitti:
Sähän asuit Korsosa, Sinccis.
Ps. Missä olet ollut, kun ei ole kuulunut sinusta mitään viikkoon? Olet herännyt talvihorroksesta
Onhan tämäkin ketju jo kaksi päivää vanha ;)
Et ole seurannut tarpeeksi tiiviisti!
Sinccis
En ole nähnyt tätä ketjua, vaikka avpalsta onkin melkein kuin toinen koti :o
Vierailija kirjoitti:
Äly hoi! Talvi on lähes ohi.
...ja uutta talvea ei tule. Ensi vuonna viimeistään. Älyvapaa olet.
Hei nyt oot ymmärtänyt väärin. Mulesing on pannassa Euroopassa. Emme halua silvottuja eläviä lampaita!