Suosittele alaa erityisherkälle introvertille :)
Uusi ala etsinnässä. Lähihoitajan alaa turha ehdottaa.
Kommentit (25)
Perusta mobiilipeliyhtiö ja myy se miljardilla Kiinaan.
Oikeuslääketieteen operatiivisen osaston ylilääkäri.
puutarhuri, töitä vaikea löytää tosin6
puutarhuri, töitä vaikea löytää tosin6
Olen myös nuori erityisherkkä introvertti, pääasiassa opiskelen taiteilijaksi nyt jotta saan tehdä mitä rakastan ja olla yksin.
Aloja mitkä itseäni kiinnostaa tai olen muuten vaan joskus ajatellut, IT ala, koodari, leipuri, arkkitehti, kultaseppä, graafinen suunnittelija, kirjastonhoitaja, tatuoija? joku yrittäjä joka tekee kotoa etänä työtä, metsuri, puutarhuri, postinkantaja, kuorma-auton ajaja. :) näitä tuli itselläni mieleen. Tietenkin riippuu haluatko kuinka kiireisen työn ja oletko ihmisläheinen mutta itse en ikinä menisi sosiaalisuutta vaativaan työhön jossa ollaan ihmisten kanssa jatkuvasti.
olen 26v
Koodari! Siellä teitä on paljon. Kielenkääntäjä, muusikko ym. taiteilija olisivat hyviä, mutta taitojen pitäisi olla todella korkella tasolla, että töitä riittäisi.
Koodari. Kirjanpitäjä. Graafikko. Valokuvaaja. Kääntäjä. Kokki.
Itse olen pärjännyt erittäin hyvin tutkijan uralla. Tosin vaatii kovaa osaamista siltä alalta jota tutkii jotta saa töitä pidemmän päälle. Mutta suurimman osan kommunikoinnista voi hoitaa kirjallisesti tai hyvin pienessä porukassa kasvokkain, mikä sopii introvertille.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös nuori erityisherkkä introvertti, pääasiassa opiskelen taiteilijaksi nyt jotta saan tehdä mitä rakastan ja olla yksin.
Aloja mitkä itseäni kiinnostaa tai olen muuten vaan joskus ajatellut, IT ala, koodari, leipuri, arkkitehti, kultaseppä, graafinen suunnittelija, kirjastonhoitaja, tatuoija? joku yrittäjä joka tekee kotoa etänä työtä, metsuri, puutarhuri, postinkantaja, kuorma-auton ajaja. :) näitä tuli itselläni mieleen. Tietenkin riippuu haluatko kuinka kiireisen työn ja oletko ihmisläheinen mutta itse en ikinä menisi sosiaalisuutta vaativaan työhön jossa ollaan ihmisten kanssa jatkuvasti.
olen 26v
mitä koulutusalaa kannattaisi lähteä opiskelemaan
Ihan vain tiedoksi, että jos nykyään haluaa pärjätä kääntäjänä, pitää pystyä verkostoitumaan jo opintojen aikana. Ja opiskeluun kuuluu paljon erilaisia interaktiivisia harjoituksia. Eli jos on niin introvertti, ettei pysty tunnilla suutaan avaamaan, niin suosittelen ihan muuta alaa.
T. Kääntämisen opettaja, joka on itsekin introvertti mutta kyllästynyt sairaalloisen ujoihin opiskelijoihin
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi, että jos nykyään haluaa pärjätä kääntäjänä, pitää pystyä verkostoitumaan jo opintojen aikana. Ja opiskeluun kuuluu paljon erilaisia interaktiivisia harjoituksia. Eli jos on niin introvertti, ettei pysty tunnilla suutaan avaamaan, niin suosittelen ihan muuta alaa.
T. Kääntämisen opettaja, joka on itsekin introvertti mutta kyllästynyt sairaalloisen ujoihin opiskelijoihin
Inhottava ope olet.
Bioanalyytikko analytiikan puolella?
Ruumiinavaaja.