Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele alaa erityisherkälle introvertille :)

Vierailija
10.03.2019 |

Uusi ala etsinnässä. Lähihoitajan alaa turha ehdottaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinavaaja. 

Vierailija
2/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta mobiilipeliyhtiö ja myy se miljardilla Kiinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialan asiakas

Vierailija
4/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslääketieteen operatiivisen osaston ylilääkäri. 

Vierailija
5/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutarhuri, töitä vaikea löytää tosin6

Vierailija
6/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutarhuri, töitä vaikea löytää tosin6

Vierailija
7/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisiminen

8/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freelance-kääntäjä, oikolukija.

Vierailija
9/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nuori erityisherkkä introvertti, pääasiassa opiskelen taiteilijaksi nyt jotta saan tehdä mitä rakastan ja olla yksin.

Aloja mitkä itseäni kiinnostaa tai olen muuten vaan joskus ajatellut, IT ala, koodari, leipuri, arkkitehti, kultaseppä, graafinen suunnittelija, kirjastonhoitaja, tatuoija? joku yrittäjä joka tekee kotoa etänä työtä, metsuri, puutarhuri, postinkantaja, kuorma-auton ajaja. :) näitä tuli itselläni mieleen. Tietenkin riippuu haluatko kuinka kiireisen työn ja oletko ihmisläheinen  mutta itse en ikinä menisi sosiaalisuutta vaativaan työhön jossa ollaan ihmisten kanssa jatkuvasti. 

olen 26v 

Vierailija
10/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari! Siellä teitä on paljon. Kielenkääntäjä, muusikko ym. taiteilija olisivat hyviä, mutta taitojen pitäisi olla todella korkella tasolla, että töitä riittäisi.

Vierailija
11/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matemaatikko. Tai tutkija.

Vierailija
12/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari. Kirjanpitäjä. Graafikko. Valokuvaaja. Kääntäjä. Kokki.

Vierailija
13/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pärjännyt erittäin hyvin tutkijan uralla. Tosin vaatii kovaa osaamista siltä alalta jota tutkii jotta saa töitä pidemmän päälle. Mutta suurimman osan kommunikoinnista voi hoitaa kirjallisesti tai hyvin pienessä porukassa kasvokkain, mikä sopii introvertille.

Vierailija
14/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös nuori erityisherkkä introvertti, pääasiassa opiskelen taiteilijaksi nyt jotta saan tehdä mitä rakastan ja olla yksin.

Aloja mitkä itseäni kiinnostaa tai olen muuten vaan joskus ajatellut, IT ala, koodari, leipuri, arkkitehti, kultaseppä, graafinen suunnittelija, kirjastonhoitaja, tatuoija? joku yrittäjä joka tekee kotoa etänä työtä, metsuri, puutarhuri, postinkantaja, kuorma-auton ajaja. :) näitä tuli itselläni mieleen. Tietenkin riippuu haluatko kuinka kiireisen työn ja oletko ihmisläheinen  mutta itse en ikinä menisi sosiaalisuutta vaativaan työhön jossa ollaan ihmisten kanssa jatkuvasti. 

olen 26v 

mitä koulutusalaa kannattaisi lähteä opiskelemaan

Vierailija
15/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain tiedoksi, että jos nykyään haluaa pärjätä kääntäjänä, pitää pystyä verkostoitumaan jo opintojen aikana. Ja opiskeluun kuuluu paljon erilaisia interaktiivisia harjoituksia. Eli jos on niin introvertti, ettei pysty tunnilla suutaan avaamaan, niin suosittelen ihan muuta alaa.

T. Kääntämisen opettaja, joka on itsekin introvertti mutta kyllästynyt sairaalloisen ujoihin opiskelijoihin

Vierailija
16/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi, että jos nykyään haluaa pärjätä kääntäjänä, pitää pystyä verkostoitumaan jo opintojen aikana. Ja opiskeluun kuuluu paljon erilaisia interaktiivisia harjoituksia. Eli jos on niin introvertti, ettei pysty tunnilla suutaan avaamaan, niin suosittelen ihan muuta alaa.

T. Kääntämisen opettaja, joka on itsekin introvertti mutta kyllästynyt sairaalloisen ujoihin opiskelijoihin

Inhottava ope olet.

Vierailija
17/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö

Vierailija
18/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti

Vierailija