Eikö teitä muita inhoita nähdä juoppoja ja narkkeja esim. kaupoissa ja pankeissa?
Siellä naama punakkana ja ruvella "heitetään vähän reteästi herjaa" tavallisen ihmisten kanssa, jotka eivät näiden juokaleiden kanssa haluaisi olla missään tekemisissä. Kassaneitiä taas ahdistellaan sovinistisin ja seksuaalisävytteisin "vitsein". Jos paikalle sattuu juopon tai narkin arkkivihollinen, syntyy älytön hässäkkä jossa mölyapinat kilpahuutavat samalla kaivellessaan kauhtuneen ja reikäisen nahkatakin taskusta moraa.
Kommentit (30)
Tämän palstan vanhemmat eivät vihaa lapsiaan.
Mä heitän välillä keikkaa paikassa, johon tuodaan kodittomia alkoholisteja ja narkomaaneja hoidettavaksi ennen jatkosijoituspaikan etsimistä. Jaksan aina yllättyä siitä, kuinka kohteliasta (joskin randomia) tämä sakki on, ne öykkärit eivät ole näitä onnettomimpia tapauksia. Ei syytä inhota, eivät hekään ole lapsina toivoneet päätyvänsä katuojaan.
Työskentelen itse pankissa ja kyllähän meillä asioi ihmiset kaikista mahdollisista "ryhmistä" kukaan ei inhota. Osan käytös lähinnä turhauttaa. Hyvin hyvin harvoin pelottaa. Turhauttajia löytyy lähes jokaisesta ryhmästä, pelottavia tilanteita aiheuttaa narkit, mutta useimmin jotku randomit ihmiset, joista ei edes päällepäin osaa arvata, mitä tuleman pitää.
Ei inhota. Ihmisiä siinä kun muutkin. Inhottaa ne jotka pitää itseään parempina.
Vierailija kirjoitti:
Ei inhota. Ihmisiä siinä kun muutkin. Inhottaa ne jotka pitää itseään parempina.
...ja ne ne on just' niitä varsinaisia wt-ihmisiä
. Just' ne (...eikä ketkään muut)
Ei inhota, mutta joku humalainen ihan oikee spurgu joka ei ole käynyt suihkussa kuukausiin ja ehkä pissannut vaatteisiin niin saattaa hieman etoa, mutta samalla harmittaa hänen puolestaan.
Alkkikset ovat lähes aina harmittomia.
Narkkarit on minusta eriasia, koska ovat oikeasti arvaamattomia. Heitä yritän välttää, mutta aina olen kohtelias.
Huoltoasemalla työskennellessä vakkarinarkit ja -juopot oli osa kalustoa. Harvassa oli ne jotka pölli tai oli epäasiallisia. Yleensä halusivat ostaa viimeisillä hiluillaan kahvin, käydä vessassa, ladata kännykkää tai vaan olla hetken lämpimässä. Joskus innostuivat kertomaan elämästään. Yksin yövuorossa ei ollut usein parempaakaan tekemistä kuin kuunnella. Oppi arvostamaan sitä mitä itsellään on ja sai miettimään, että miten ihminen joutuu tuollaiseen tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin he häiritsevät, toisin kuin jokainen vastaantuleva vääränvärinen saa minut raivonpartaalle.
Mielenterveyspalveluissahan on pitkät jonot, että kannattaa nyt heti varata aikaa, että pääset mahdollisimman nopeasti hoidon piiriin.
En ole oikeastaan paljon missään havainnut tuollaista ap:n kuvaamaa ongelmaa.
En ainakaan muista, että kukaan päihdeongelmainen olisi mitään minun asiointiani estänyt ,missään paikassa eikä milloinkaan.
Johtuneeko sitten tehokkaasta myymälävartioinnista vai mistä asiakasturvallisuuden monitoroinnista kameroiden välityksellä, niin todella aika harvoin sitä (vähänkään kännissä) oleviin ihmisiin kaupoissa ja liikkeissä asiakkaana ollessaan ylipäätään edes törmää.