Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoisa ex-vaimo. Miksi suhtaudut ex-miehesi uuteen puolisoon niin ilkeästi?

ihan vaan kysyn
10.03.2019 |

Miksi? Vaikka itse petit ja jätit? Harmittaako joku?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan miehen kertomaa ne eron syyt. Äläkä sinä puutu ex-parin asioihin, niin ei suakaan syytetä ilkeästi, eli älä työnnä nokkaasi muiden asioihin.

Vierailija
2/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen uudentyyppinen nais v i ha p r o vo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu oikein mitenkään, mutta kun se exän nyxä jotenkin olettaa, että suhtaudun ikävästi, kun otin erossa omani. Miehelle jäi autonsa, ei oikeastaan mitään muuta. Kuitenkin jotenkin olettaa vielä 3 vuoden eron jälkeen, että kesämökki olisi hänen käytössään, hän kun nauttii siellä olemisesta enemmän kuin minä. En vienyt sitä vääryydellä ja viekkaudella, koska olin mökin perinyt ja testamentin mukaan puolisolla ei ollut avio-oikeutta siihen. Silti sekä exä että exän nyxä jaksavat vähän väliä viestitellä, että menisivät sinne heinäkuussa tai juhannuksena jne., koska minä en ole siellä. Ilkeyttä varmaan sitten on se, että sanon kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
4/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxä suhtautuu minuun miehen valheiden perusteella, itselle tämä aiheuttaa skismaa kun hän luulee olevansa tekemisissä ihan eri ihmisen kanssa mitä olen. Ärsyttäisi varmaan sinuakin, jos jonkun ihmisen asenne sinuun olisi tyyliiin "niin sinä, se katkera mielenterveysongelmainen". Minä siis jätin miehen ja hän on jostain syystä valehdellut uudelle naiselle minusta.

Toinen syy on se, että nainen ei ole yhteistyökykyinen. Hän toimi tavalla, joka vahingoitti lapsiani ja laitoin viestin, että se ei ole ok. Hän veti "minulla on oikeus" -pultit ja ei voinut keskustella asiasta. Kirjoitti miehen sanelusta vastaukset ja uhkaili lastenvalvojalla (siis oikeasti, ihan kuin se homma olisi tällaisia asioita varten!).

Uskoisin, että tämä johtuu mustasukkaisuudesta ja epävarmuudesta. Miehellä on yhä tunteita minua kohtaan ja nainen varmaan aistii sen.

Itse olen uudessa liitossa ja ei voisi ex vähempää kiinnostaa. Harmittaa vaan, että yhteistyö ei toimi. Jännästi se toimii nykyisen mieheni eksän kanssa...

Vierailija
5/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu häneen mitenkään, aivan yhdentekevä ihminen minulle. Siitä en tykkää kun yrittää ohjailla miestä, tunnistan kyllä mikä on miehestä itsestään lähtöisin ja mikä jonkun muun aivoituksia.

Vierailija
6/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meni naisilla tunteisiin! :D Vähän kuin noissa teitkö virheen kun erosit kyselyissä. Yllättäen koskaan kukaan ei kuulemma ole katunut eroaan. Täällä taas trendinä näyttää olevan se, että ex-mies on aina valehdellut uudelle puolisolleen itsestä. Syy nihkeisiin väleihin ei tietenkään ole koskaan itsessä.

- ohis

Vierailija
7/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty! Itse elin pitkän sinkkuajan ja huolettoman nuoruuden töitä tehden ja rahat kulutin matkusteluun. Äidiksi tulin myöhemmin kuin ystäväni ja nyt on ollut malttia olla kotona ja itse asiassa olen nauttinut kovasti perusarjesta ja onneksi tapasin mieheni vasta kaikkien katastrotyyppien jälkeen niin ei tarvitse nyt miettiä yhtään millaista olisi olla jonkun muun kanssa tai onko joku juttu jäänyt kokematta. Aika monta tarinaa tässä on nähty kun ollaan menty sen ekan kanssa kimppaan ja perhe perään kun oma identiteetti ja oma minuus ei ole kehittynyt. Sitten tulee se itsenäistymisvaihe mikä on ihan inhimillistä. En kyllä ymmärrä että kun halutaan kokeilla muita ja sen ylä-asteella tavatun tyypin kanssa juttu ei enää toimi kun on 30v taulussa ja itellä on uusi niin miksi ihmeessä pitää alkaa kiukutellu sille exälle kun exäkin löytää uuden?! Yleensä ne on ikävä kyllä naisia. Kaikki menee siihen asti kivasti kun exä on sinkkuna ja itellä Muurinen mutta homma muuttuu kummasti,ihme pompottelua, pelaamista jne. Yksi kaverini sanoi että "hän ei kestä kun exä ja uusi leikkivät kotia lapsilla" Ööh anteeksi mitä! Ite lähti ja säntäsi heti uuteen suhteeseen. Ja tämä ei ole siis yksittäistapaus. Ihan vaan naisena ihmettelen.

Vierailija
8/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meni naisilla tunteisiin! :D Vähän kuin noissa teitkö virheen kun erosit kyselyissä. Yllättäen koskaan kukaan ei kuulemma ole katunut eroaan. Täällä taas trendinä näyttää olevan se, että ex-mies on aina valehdellut uudelle puolisolleen itsestä. Syy nihkeisiin väleihin ei tietenkään ole koskaan itsessä.

- ohis

Eikä varsinkaan tyypillisen ex-vaimon ihastuttavan ilkeässä luonteessa, jonka tämäkin ketju jo on paljastanut. Vaikuttaa ihan siltä, että ex-vaimot on just niin pirullista porukkaa mitä puhutaankin.

eri

Vierailija
9/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ohis

ja tämähän oli u l i n vastaus omaan aloitukseensa.

Vierailija
10/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ohis

Eikä varsinkaan tyypillisen ex-vaimon ihastuttavan ilkeässä luonteessa, jonka tämäkin ketju jo on paljastanut. Vaikuttaa ihan siltä, että ex-vaimot on just niin pirullista porukkaa mitä puhutaankin.

eri

ja taas u l i. Pitäähän se käyttää jokainen vähäinenkin mahdollisuus päästä haukkumaan naisia.

Vierailija
11/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, enpä suhtaudu häneen muuten kuin hissukseen säälien. Eksä ei ole pahemmin hänen olemassaolostaan huudellut, kun tuli mentyä yhteen pettämiskaverin kanssa sen jälkeen kun sain tarpeekseni ja häivyin. Lasten kautta lähinnä kuulen jotain, kun lipsahtaa keskusteluun vaikka selkeästi on sanottu ettei minulle pidä naisesta puhua. Minulle ihan sama, ja luultavasti piakkoin seuraa minun jälkiäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi