Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehdin jatkuvasti ja ahdistun. Mikä neuvoksi?

Vierailija
12.03.2013 |

Olen jatkuvasti huolissani jostakin, että jotain pahaa tapahtuu. En osaa olla onnellinen, kun murehdin jo mikä kaikki voisi mennä pieleen. Ahdistun aina kun olen tarpeeksi pitkään murehtinut. Hetkellisesti osaan olla onnellinen, mutta pian jo tulee mieleen kaikki uhkakuvat.. Mikä avuksi? Miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa huolehtimasta niin et ahdistu. Yksinkertaista.

Vierailija
2/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet hallitsemaan omia ajatuksiasi. Jotta voit niitä hallita, sun täytyy ensin oppia seuraamaan niitä, tiedostamaan ne. SItten voit päättää, mitä ajatuksia pyörittelet ja mitä et. Esim. kun huomaat että huolestumispyörittely alkaa, päätät, että ei, minä en jatka tätä ajattelua. Ihmisellä oikeasti on valta hallita omaa ajatteluaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samaa, pitäis kait ajatella että ei voi kohtalolleen mitää ja että en ole vastuussa kaikesta pahasta,  niin kun eläimet on onnellisen tiätämättömia kohtalostaan, elävät vain. 

Vierailija
4/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta 2! Kuulostaa helpolta, mutta varmasti haastavaa minulle. Olen kuitenkin aiemmin saanut itseäni mollaavat ajatukset kuriin, joten täytyy näitäkin nyt yrittää kurittaa. Ap.

Vierailija
5/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu mindfulness-tekniikkaan. Opettele elämään hetkessä, tiedostamaan täysillä nykyisyys. Opettele hallitsemaan ajatuksiasi, keskittämään ne tähän hetkeen ja päästämään irti menneestä ja tulevasta. Mitään muuta ei ole kuin nyt, tarkkaile tunteitasi ja hyväksy ne, mutta älä anna niiden vallata itseäsi. Pystyt itse hallitsemaan ajatuksiasi kunhan harjoittelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän