Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

töissä kukaan ei istu mun pöytään tauolla.

Vierailija
11.03.2013 |

Minkä takia mä olen hylkiö?

Mä olen ihan normaali nuori nainen ja aina kiinnostunut juttelemaan ihan mistä vaan.

Oon yleensä aika positiivinen ja iloinen ihminen.

Tykkään hirveästi jutella erilaisten ihmisten kanssa. Miksi mun kanssa ei haluta jutella?

Ja toinen juttu...Aina kun pidän jotain ihmistä hirveän tärkeänä ja sitten ihmettelen miehelleni että, miksiköhän tämä ei koskaan soita..yms. Mieheni sanoo että, hän ei pidä sinua yhtä tärkeänä kuin sinä häntä?

Miksi minä olen hylkiö? miksi minusta ei pidetä?

En ole kusipää,en hauku tai vittuile tai ole ilkeä.

Olen kiltti. Onko se syy?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo vähän oudolta kuulostaa, paitsi jos muissa pöydissä on vapaata, etkö mene niihin. Jospa luulevat, että haluat olla yksin tai että sinulle ei seura kelppaa?

Vierailija
2/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa kurja, kuulostat niin mukavalta, ehkä ihmisiä ärsyttää jos on kohtelias ja iloinen eikä valita tai jotain muuta käsittämätöntä, uskon että olet kiva, ja toivon että muut osaisi arvostaa sinua, mä ainakin arvosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viereeni istuvat vain nuoret naiset. Ja niitä meillä ei töissä hirveän montaa edes ole.

Mutta minulle kyllä kelpaa ihan mikä tahansa seura vain, mies tai nainen, tai minkäikäinen tahansa. Siis on kiva rupatella niitä näitä....

Voi vee, toivottavasti en oo sellainen kenen ääni on ärsyttävä tjn.. 

ap.

Vierailija
4/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet saattaa arastella tulla nuorten naisten pöytään, siitä tulee helposti vinoilua ja mies pelkää että naiset ajattelee että se yrittää jotain. sä voit mennä istumaan muitten pöytään ja ne varmasti vaan ilahtuu susta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi