Jos teinisi on nörtti, pyydä katsomaan Toistaiseksi tuntemattomasta syystä.
Kommentit (6)
Lupaava urheilijapoika vammautuu auto-onnettomuudessa.
Elämä ei ole reilua. Luuserit nyhvää toimintakykyisellä kropallaan ja toinen, joka sitä kroppaa käyttää ja tarvitsee, vammautuu. :(
No voihan helvetti. Nyt meni perustelujen perustelu kyllä päin mäntyä. Jos joku kuolee jostain syystä, se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jokaisen elävän pitäisi syyllistyä. Sitäpaitsi nörtit yleensä pyöräilevat tai kävelevät joten eivät jää auton alle helposti. Alkoholiakaan eivät juurikaan juo.
Minulla on nörtti teinipoika, joka nyhvää kropallaan (jota tarvitsee) ja joka on kaiken lisäksi elossa. Miksi muuten kaikista tulee samantien tosi lupaavia kun he kuolevat?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 22:34"]
Minulla on nörtti teinipoika, joka nyhvää kropallaan (jota tarvitsee) ja joka on kaiken lisäksi elossa. Miksi muuten kaikista tulee samantien tosi lupaavia kun he kuolevat?
[/quote]
Koska on helppo olla lupaava kun lupausta ei tarvitse lunastaa.
Mutta joo, oli kyllä niin omituisen logiikan perustelu nyt tässä. Ikävä tottakai että pojalle on näin käynyt, eihän tuollaista kenellekään toivo, mutta kukin taaplaa tyylillään elämänsä läpi. Ja vaikka periaatteessa toki olen sitä mieltä, että kannattaa elämänsä elää hyvin, niin aina voi jossitella ja spekuloida ja syyllistää. "Miksi sekin älykkö tuhlasi elämänsä urheilulle kun olisi rahkeet riittäneet keksimään parannuksen syövälle."
Jaa miksi?