Tuleeko Suomi menemään nurin nykynuorten ansiosta?
Kommentit (14)
Nykynuoret ovat taitavia, motivoituneita, lahjaakkaita, verbaalisia, pelottomia ja heillä on maailma hallussa. Ei pelota yhtään.
3 Niin on maailma hallussa ja hullunkiilto silmissä huippuvirkoja tavoitellessa välittämättä maan nimeltä Suomi kohtalosta.
Aina ja kaikkina aikoina on kauhisteltu nykynuoria, antiikin ajoista asti. Kauhistelkaamme nyt mekin.
Valitettavasti olen sitä mieltä, että jos Suomi menee nurin, se polku on pedattu jo nykyisen/edellisen valtaapitävän sukupolven toimesta. Kyse on oikeastaan siitä, että saavatko nuoret sen pelastettua.
Nykylasten ja nuorten ennaltaehkäisevästä työstä on leikattu lamavuosista, valtiovarainministeri Niinistön toimesta. Leivotaan lisää pullaa, jospa se siitä.
Oman 19v poikani menee töihin joka aamu 5.30, myös viikonloppuna. Hän tekee 10 tunnin työpäivän eikä valita. Opiskelupaikka yliopistossa odottaa syksyllä. Ei hän nyt niin kovin kurja nuori ole.
Jos nykynuoria kunnioitettaisiin edes vähän enemmän, ei tarvitsisi miettiä tämmöistä...
9 Joku joskus sanoi, että kunnioitus on ansaittava. Mitä sitten tarkoittaneenkaan.
Suomi tulee nousemaan nykynuorten ansiosta. Seuraava sukupolvi on aina edellistä viisaampi.
Pelottaa ainoastaan se että vanhat jäärät roikkuu vallankahvassa mahdollisimman pitkään.
11 No tulihan ne päivän naurut sieltä :D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 22:12"]
9 Joku joskus sanoi, että kunnioitus on ansaittava. Mitä sitten tarkoittaneenkaan.
[/quote]
Minä niin inhoan tätä sanontaa. Tuntuu, että usein sen esittävät ihmiset, jotka eivät kunnioita muita, vaativat sitä vain itselleen. Varsinkin, jos sanotaan, että lapsien pitää kunnioittaa aikuisia. Ensinnäkin pienelle lapselle "kunnioittaminen" on liian abstrakti asia ymmärrettäväksi. Toisekseen, mielestäni ketään ei oletusarvoisesti pidä kunnioittaa, koska muuten se koskisi kaikkia niitäkin, jotka itse käyttäytyvät huonosti.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 22:12"]
[/quote]No vaikka sitä että itse en jaksanut opiskella JA käydä töissä ja kaiken lisäksi tuottaa sisältöä maailmaan monin eri keinoin, kuten esikoiseni tekee. Arvostan. t. leipätoimihenkilö
Kyllä ja kovaa vauhtia. Äkkiä uudet vaalit ja hallitus.