Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CrossFit tekee naisistamme lihashirviöitä.

Vierailija
11.03.2013 |

Zumban jälkeen viimeisin kuntoiluhullutus on saapunut Suomeen, ja hullutuksen nimi on CrossFit. Tietysti Amerikasta. 

CrossFit on äärimmäisen rankka, lihaksia ja voimaa kasvattava harjoittelumuoto, jossa nopeassa tempossa vedetään läpi useita rajuja, voimaa vaativia harjoituksia - maastavetoa, tempausta, leuanvetoa, ja eri versioissa myös esim. sellaisia harjoituksia, joita normaalisti harjoittelevat Maailman vahvin mies-kilpailijat, kuten traktorin renkaan siirtelyä yms.

Vaarana on se, että Suomen naiset hullaantuvat tästä uudesta kuntoilumuodosta, ja sen seurauksena maa on kohta täynnä naisia, jotka treenaavat kuin elukat ja hankkivat isot lihakset ja hirveät voimat. Se ei ole naisen rooliin kuuluvaa touhua. Ainakaan minun tyttöystäväni ei saa osallistua siihen, eikä tule osallistumaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 20:14"]

Zumban jälkeen viimeisin kuntoiluhullutus on saapunut Suomeen, ja hullutuksen nimi on CrossFit. Tietysti Amerikasta. 

CrossFit on äärimmäisen rankka, lihaksia ja voimaa kasvattava harjoittelumuoto, jossa nopeassa tempossa vedetään läpi useita rajuja, voimaa vaativia harjoituksia - maastavetoa, tempausta, leuanvetoa, ja eri versioissa myös esim. sellaisia harjoituksia, joita normaalisti harjoittelevat Maailman vahvin mies-kilpailijat, kuten traktorin renkaan siirtelyä yms.

Vaarana on se, että Suomen naiset hullaantuvat tästä uudesta kuntoilumuodosta, ja sen seurauksena maa on kohta täynnä naisia, jotka treenaavat kuin elukat ja hankkivat isot lihakset ja hirveät voimat. Se ei ole naisen rooliin kuuluvaa touhua. Ainakaan minun tyttöystäväni ei saa osallistua siihen, eikä tule osallistumaan.

[/quote]Höpöhöpö!

Tuollaiseen treeniin pystyy vain promillen osa ihmisistä:)

Ei taatusti vahingossa lihasmöykyksi tule:DDD

Vai rupeaako mammat muodostamaan lihasta:DDDDDD

Vierailija
2/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen saa tehdä melkoisesti töitä ennenkuin muuttuu lihaskimpuksi. Eiköhän siinä pääasiassa saa kauniit, kiinteät lihakset ja ohessa muutenkin hyvän kunnon. Taidat olla itse kateellinen, laiska läskilyllerö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Olen tällä viikolla menossa salille kokeilemaan CrossFittia. Jos ok, aloitan harjoittelun kolme kertaa viikossa. Ei siis kannata miehelleni kertoa, vai?

Vierailija
4/4 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä seitsemässä vuodessa apn dystopia toteutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä