Onko totta että naisista nopeimmiten aina pariutuu
hoikat, kikattelevat, tissivakoa mielellään esittelevät korkkaritytskät? Siltä ainakin vaikuttaa.
Kommentit (25)
Monella miehellä on isommat tissit kuin naisilla keskimäärin. Sitä juttua ei välttämättä haeta, mutta näyttävät kelpaavan semmoisetkin joillekin.
Kaikilla imettävillä ei pullistele suonet, mutta imettävän rinnat ovat pyöreät ja kiinteät pallot tai pallonpuolikkaat, kuin olisi laitettu silikonit! Silikoneilla jäljitellään maitoa täynnä olevien rintojen muotoa! Kyllä jaksaakin huvittaa, kun ette ole tätä ymmärtäneet!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ei naisilla ole miehille mitään muuta annettavaa kuin silmäniloa ja lihallistailoa. Joskus jos jotain lapsia saa puskettua pihalle niin ihan ok. Tärkeintä kuitenkin on näyttää hyvältä ja olla mukavaa seuraa.
Ei kukaan halua teitä lihavia myrttinaamoja. Ei läskin valitusta jaksa kuunnella kukaan.
Totta, miehistä KUUSIKYMMENTÄKUUSI prosenttia on ylipainoisia.
Elän yksin.
n
Mites tämä on laskettu?
THL
Pahoittelen, luku oli liian pieni. Miehistä vähintään ylipainoisia on 71,9 %. Fläpäti fläp.
Vierailija kirjoitti:
Ei, tai on siinä määrin, että nuo naiset ovat itse halukkaampia hyppäämään kenen vain kelkkaan, siksi he noin huomoita herättävästi käyttätyvätkin.
Ei muuten pidä paikkansa. Seksikkäästi pukeutuvat naiset eivät ole helppoja panoja. Usein hyvin valikoivia. Helpommin saa tavikselta. m43
Keskivertoa vähemmän, mä vaan olen vaihtanut lennosta.