Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä ei ole ajokorttia

Vierailija
11.03.2013 |

Päätteletkö että hänellä on jokin sairaus tai että hänen ajokorttinsa on kuivumassa rattijuoppoustuomion takia tms.

Mitä ajattelet, jos naapurissasi asuu perhe, jossa näet vain naisen auton ratissa?

Kysyy ajokortittoman miehen vaimo tuon toisen keskustelun johdosta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurissa asuu perhe, jossa vain vaimo ajaa autoa. Enkä ole koskaan heistäkään ajatellut kummosia sen suhteen. Mukava perhe, vaimo vaan tykkää ajamisesta, mies ei voi sietää. On sillä kuulemma kortti, muttei ole 30 vuoteen ajanut. Ei tarvii, kun muija ajaa, pitkätkin matkat. :)

Vierailija
2/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole korttia, miten se vois olla kuivumassa?

Mutta joo, ekana tulis mieleen, josko miehellä olis vaikkapa epilepsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä mä ajan kaikki perheen yhteiset reissut, mies pakon edessä työmatkat. Ajokortti on harvoin kuivumassa vuosikausia, joten sitä nyt en ihan ekana ainakaan ajattele. Ajattelen miehen olevan hieman yksinkertainen ja raukkiainen, kun ei ole saanut edes ajokorttia hankituksi.

Vierailija
4/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen luultavasti ettei miehellä ole tarvetta ajokortille ja että nainen tykkää ajamisesta.

Vierailija
5/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman ajokorttia ei ole mies. Eri asia jos sairauden tai vamman puolesta ei korttia saa.

Vierailija
6/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään, tuskinpa olisin edes huomannut asiaa.

Vierailija
7/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näkyy jotain ajattelevan :)

Mun mieheni on kaupunkilaispoika joka on tottunut kulkemaan joka paikkaan julkisilla. Minä olen sitten usein hänenkin kuskinsa, mutta saanpa sitten auton käyttöön aina kun tarvitsen eikä tarvitse neuvotella, puhumattakaan että olisi kaksi autoa!

Vierailija
8/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama tilanne kuin ap:lla. Mies on asunut lähes aina erinomaisten julkisten yhteyksien päässä, eikä hänen lapsuuden kodissaankaan tietääkseni ollut autoa. Hänelle ei siis ole koskaan tullut mitään syytä ajaa korttia ja kasvuympäristössään siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Ennen mulle ei tullut mieleenkään, että siinä olisi jotain erikoista, vasta viime vuosina olen pari kertaa havahtunut siihen, että jotkut ihmiset jotenkin yllättyvät siitä, että minä olen aina ratissa.

Itselläkään ei pitkään ollut korttia ollenkaan, joten en osannut edes ajatella siinä olevan mitään erikoista, että kun minulle tuli se tarve hankkia, hankin sen. Enkä tullut myöskään ajatelleeksi, että sen jälkeen miehen kortittomuus jotenkin korostui joidenkin ihmisten silmissä, kun minun näkökulmastani mikään ei hänen kannaltaan muuttunut.

Vierailija
9/9 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessämme kellään ei ole ajokorttia. Asumme Helsingissä joten emme tarvitse. En vedä ajokortittomuudesta mitään johtopäätöksiä, oli sitten kyseessä mies tai nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi