Sunnuntaiaamun perinteinen, kysy kokemattomalta mieheltä ketju
Kommentit (81)
Oletko ajatellut, että ostaisit maksulliselta naiselta muutaman kerran, niin pääsisit eroon tuosta kokemattomuuden painolastista? Ei ehkä viehättävin tapa saada ensikokemuksia, mutta kuulostaa että asia vaivaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut tai ajatellut hakea seurustelukumppania Suomen rajojen ulkopuolelta?
Olen elämäni aikana käynyt Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Latviassa, Liettuassa, Iso-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja ehkä jossain muuallakin. Mitä näistä maista suosittelisit?
ap
Virossa ja Saksassa ei pitäis olla ongelmia saada naista, jos on rahaa.
Lähtisin suoraan vähän kauemmas: Afrikkaan, Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan. Maihin, jossa ihmisen mitta on muutakin kuin peniksen pituus.
Tiedä kuule, minkä latinokaunottaren onnistut vielä löytämään itsellesi. Eihän Vesa Keskinenkään kummoisen näköinen mies ole, mutta ihan kaunis vaimo sillä kuvista päätellen näyttää olevan.Kuten taisin jo yrittää kertoa, naisille sillä pituudella ei ole pienintäkään merkitystä. Emätin on 9-12 cm pitkä eikä se kiihotu siitä, että hakkaa peniksellä kohdunsuuta. Kaiken kaikkiaan aika tunnoton elin, ja se herkin kohta on noin 2 cm päässä emättimen aukosta.
Voi myös olla, että aloittajalla ja Keskisellä on joku aika olennainen ero...
Voit uskotella näin jos saat mukavamman mielen. Emättimen pituudessa ja joustavuudessa on eroja, ilmoittamasi variaatio on liian suppea. Lisäksi sillä on psyykkinen merkitys, kuka nyt pienimulkkuisen miehen haluaisi, sillä on suora yhteys miehen omaan itsetuntoon myös.
Mutta kun yritän kysyä, että miksi te miehet olette kiinnostuneita siitä pituudesta. Vain ja ainoastaan paksuudella on merkitystä naisen kannalta. Googleta k l i t o r i s ellet ymmärrä.
Kiitos osallistumisesta ketjuun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että ostaisit maksulliselta naiselta muutaman kerran, niin pääsisit eroon tuosta kokemattomuuden painolastista? Ei ehkä viehättävin tapa saada ensikokemuksia, mutta kuulostaa että asia vaivaa sinua.
Olen ajatellut. Olen ajatellut useastikin. Luonne ei vain anna periksi ja epäilen, että katuisin tekoa jälkeenpäin. Pohtisin, miettisin ja tilanne olisi huonompi, koska silloin olisi todettava lopllisesti, että ainoa, joka haluaa olla kanssani on maksullinen.
ap
Vastauksiasi lukiessa vaikuttaa, että vika ei ole ainakaan järjessäsi, vaan päinvastoin kuulostat fiksulta. Onko ulkonäössäsi tai olemuksessasi jokin turn off, kuten likaiset vaatteet, haiseva hengitys, iso luomi keskellä naamaa, pöhötys tai punoitus, hien haju tai joku muu asia, joka voisi karkoittaa naisia, mutta jonka voisi myös hoitaa kuntoon?
Jos mitään tällaista ei ole, niin kaiken järjen mukaan löydät kyllä naisen, jos vain haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksiasi lukiessa vaikuttaa, että vika ei ole ainakaan järjessäsi, vaan päinvastoin kuulostat fiksulta. Onko ulkonäössäsi tai olemuksessasi jokin turn off, kuten likaiset vaatteet, haiseva hengitys, iso luomi keskellä naamaa, pöhötys tai punoitus, hien haju tai joku muu asia, joka voisi karkoittaa naisia, mutta jonka voisi myös hoitaa kuntoon?
Jos mitään tällaista ei ole, niin kaiken järjen mukaan löydät kyllä naisen, jos vain haluat.
Olen jostain lukenut, että Isaac Newton kuoli kokemattomana. Hän oli fiksu, aidosti fiksu. Hänestä puhuttaessa puhutaan hänen saavutuksistaan. Ei hänen kokemattomuudestaan. Ehkä elämä olisi helppoa, jos olisi aidosta fiksu ja voisi omistautua täysin ajattelulle ja lopettaa muiden juttujen ajattelun. Valitettavasti en ole. Mulle on vaikeaa jo purkan pureskelu ja auton ajaminen samanaikaisesti.
Noista esittämistäsi jutuista ei löydy mitään. Tai voi tietenkin löytyä, mutta itse en ainakaan tunnusta eikä kukaan ole noista huomauttanut.
ap
En halua kysyä, mutta oudolta kuulostaa. En itse pitäisi millään tasolla kiinnostavana. Oikeastaan ennemmin pelottaa minkälainen ihminen täytyy olla, että on tuohon tilaan joutunut. Jotain on oltava vialla.
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä, mutta oudolta kuulostaa. En itse pitäisi millään tasolla kiinnostavana. Oikeastaan ennemmin pelottaa minkälainen ihminen täytyy olla, että on tuohon tilaan joutunut. Jotain on oltava vialla.
Okei. Kiitos mielipiteestäsi. Ikävää, jos tuntuu tuolta. Ehkä meistä olisi voinut tulla hyväkin pari. Suuri rakkaustarina. Mutta ilmeisesti olen viallinen? On siis luovuttava tuosta unelmasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on seksuaalinen anoreksia, nautit vain kaikkien herkkujen katsomisesta vitriinissä. Kuviteltu nautinto on pilalla, jos pääset maistamisen asteelle. Sotkuista, kipeää ja tulee morkkis!
Tämä voi olla totta. Ehkä parisuhde, seksi, läheisyys, hellyys, toisen kosketus, välittäminen, rakkaus ja henkinen yhteys ovatkin vain ylimainostettuja turhuuksia, joita ei edes kannata tavoitella? Ehkä minä olen se onnekas, kun en ole noita kokenut?
ap
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Olen käynyt eturauhastutkimuksessa. Siellä laitettiin sormi pyllyyn.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko peräkammarin poika?
Asun kolmiossa. En osaa sanoa onko joku näistä huoneista peräkammari. Käytän kyllä kaikkia kolmea säännöllisesti.
ap
Ei kokemattomuus sinänsä kiinnosta.
Sen sijaan kiinnostaisi, jos kokenut (myös pitkän parisuhteen ja sitoutumisen kokenut) ja naisista tykkäävä jo varttuneempi mies vastailisi.
Se perspektiivi nääs.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemattomuus sinänsä kiinnosta.
Sen sijaan kiinnostaisi, jos kokenut (myös pitkän parisuhteen ja sitoutumisen kokenut) ja naisista tykkäävä jo varttuneempi mies vastailisi.
Se perspektiivi nääs.
En ymmärrä viestiäsi. Ajattelitko, että tähän ketjuun eksyisi kuvailemasi mies ja hän alkaisi sinulle vastailemaan? Mielenkiintoista.
ap
Sinuna kävisin muutaman kerran maksullisella. Siten saisit pois paineet siitä, miten seksi mekaanisessa mielessä sujuu. Voisit saada hyviä neuvojakin.
Sitten kun olisit saanut harjoitusta, olisit itsevarmempi lähestymään oikeita naisia. Itsevarmuuden on turnoff. Eikä sinun tarvitsisi koskaan kertoa muille ekasta kerrastasi.
Kiinnostaako sinua nuoremmat vai omanikäiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kävisin muutaman kerran maksullisella. Siten saisit pois paineet siitä, miten seksi mekaanisessa mielessä sujuu. Voisit saada hyviä neuvojakin.
Sitten kun olisit saanut harjoitusta, olisit itsevarmempi lähestymään oikeita naisia. Itsevarmuuden on turnoff. Eikä sinun tarvitsisi koskaan kertoa muille ekasta kerrastasi.
Siis itsevarmuuden puute!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tämä on hankala kysymys. Ehkä siinä menisi se mystiikka ja väärät ajatukset seksistä, kun sitä pääsisi kokeilemaan. Sitten taas ei ongelmani ole pelkkä seksin puute vaan se on laajempi juttu. Ja ei ole poissuljettua, että tunne olisi tuon käynnin jälkeen jopa huonompi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako sinua nuoremmat vai omanikäiset naiset?
Minua kiinnostavat mukavat, älykkäät, mielenkiintoiset, hauskat naiset. Iällä ei niin väliä ole, mutta luulisin, että omanikäisten kanssa voisi olla ns. samalla ajatustenjuoksulla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itsevarmuuden puute!
Ymmärsin viestisi, mutta kiitos korjauksesta. Pedanttisuus on hyve.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten olet yrittänyt lähestyä naisia
Normaaleilla tavoilla: baarissa, koulussa, bileissä, kaverien kautta, netissä. En osaa iskeä naisia, joten yritän keskustella ja herättää mielenkiinnon. Ilmeisesti kuitenkin olen lähestynyt väärin, väärässä paikassa tai vääriä naisia. Hankalaa se on, kun ei ole kokemuspohjaista osaamista, eikä suoritettuja tutkintoja naisen hurmaamisen lyhyessäkään oppimäärässä.
ap
Mutta kun yritän kysyä, että miksi te miehet olette kiinnostuneita siitä pituudesta. Vain ja ainoastaan paksuudella on merkitystä naisen kannalta. Googleta k l i t o r i s ellet ymmärrä.