Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntaiaamun perinteinen, kysy kokemattomalta mieheltä ketju

Vierailija
10.03.2019 |

No, kysy! Vastaan.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattisi?

Millä tavalla koet olevasi viallinen?

Minusta kuulostat kiinnostavalta ja mielelläni viettäisin sunnuntain kanssasi.

Tuosta parturikommentista tuli mieleen, että partureilla on aina vientiä. Luulen, että miesparturit on kuumaa kamaa ja viedään markkinoilta saman tien. Mitä jos kävisit kampaamokoulun, vaikka vain harrastuksena? Itsekin olen miettinyt jotain tuon suuntaista.

Vierailija
42/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö matkustelusta?

Minkälaiset kohteet kiinnostaa?

Matkustelu itseisarvona ei ole mua varten. Viime aikoina olen pyrkinyt käymään jokaisessa kohteessa, jonka liikennemerkin kohtaan ajaessani autolla tai pyörällä. Kotimaan matkailua siis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattisi?

Tuosta parturikommentista tuli mieleen, että partureilla on aina vientiä. Luulen, että miesparturit on kuumaa kamaa ja viedään markkinoilta saman tien. Mitä jos kävisit kampaamokoulun, vaikka vain harrastuksena? Itsekin olen miettinyt jotain tuon suuntaista.

Kaikkien naisten salainen haave on mies, joka föönaa tukan ;)

Vierailija
44/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut tai ajatellut hakea seurustelukumppania Suomen rajojen ulkopuolelta? 

Olen elämäni aikana käynyt Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Latviassa, Liettuassa, Iso-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja ehkä jossain muuallakin. Mitä näistä maista suosittelisit?

ap

Virossa ja Saksassa ei pitäis olla ongelmia saada naista, jos on rahaa.

Lähtisin suoraan vähän kauemmas: Afrikkaan, Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan. Maihin, jossa ihmisen mitta on muutakin kuin peniksen pituus.

Tiedä kuule, minkä latinokaunottaren onnistut vielä löytämään itsellesi. Eihän Vesa Keskinenkään kummoisen näköinen mies ole, mutta ihan kaunis vaimo sillä kuvista päätellen näyttää olevan.

Kuten taisin jo yrittää kertoa, naisille sillä pituudella ei ole pienintäkään merkitystä. Emätin on 9-12 cm pitkä eikä se kiihotu siitä, että hakkaa peniksellä kohdunsuuta. Kaiken kaikkiaan aika tunnoton elin, ja se herkin kohta on noin 2 cm päässä emättimen aukosta.

Voi myös olla, että aloittajalla ja Keskisellä on joku aika olennainen ero...

Vierailija
45/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että olet jäänyt yksin. Ei nyt tule muuta mieleen, kuin että voisit etsiä kumppania vieraasta kulttuurista.

Ei minullakaan ole mittavasti ole kokemusta seurustelusta ja seksistä, mutta ei se nyt ruudin keksimistä ole.

Ajattele seksiä vaikka parturin ammattina, mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki päät leikkaisi saman mallin mukaan? Huono parturi sellainen olisi.

Olen käynyt useasti parturissa. Yksikään ei ole leikannut edes korvaa irti. Ovat siis varmaan hyviä kumppaneita?

ap

Vierailija
46/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattisi?

Olen tietoteknisellä puolella.

Monellakin tavalla. Poikkean normaalista ihmisestä ketjun aiheen tavalla ja lisäksi omaa liian leveät jalat.

Kiitos.

ap

Vierailija
47/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut tai ajatellut hakea seurustelukumppania Suomen rajojen ulkopuolelta? 

Olen elämäni aikana käynyt Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Latviassa, Liettuassa, Iso-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja ehkä jossain muuallakin. Mitä näistä maista suosittelisit?

ap

Virossa ja Saksassa ei pitäis olla ongelmia saada naista, jos on rahaa.

Lähtisin suoraan vähän kauemmas: Afrikkaan, Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan. Maihin, jossa ihmisen mitta on muutakin kuin peniksen pituus.

Tiedä kuule, minkä latinokaunottaren onnistut vielä löytämään itsellesi. Eihän Vesa Keskinenkään kummoisen näköinen mies ole, mutta ihan kaunis vaimo sillä kuvista päätellen näyttää olevan.

Kuten taisin jo yrittää kertoa, naisille sillä pituudella ei ole pienintäkään merkitystä. Emätin on 9-12 cm pitkä eikä se kiihotu siitä, että hakkaa peniksellä kohdunsuuta. Kaiken kaikkiaan aika tunnoton elin, ja se herkin kohta on noin 2 cm päässä emättimen aukosta.

Voi myös olla, että aloittajalla ja Keskisellä on joku aika olennainen ero...

Voit uskotella näin jos saat mukavamman mielen. Emättimen pituudessa ja joustavuudessa on eroja, ilmoittamasi variaatio on liian suppea. Lisäksi sillä on psyykkinen merkitys, kuka nyt pienimulkkuisen miehen haluaisi, sillä on suora yhteys miehen omaan itsetuntoon myös.

Vierailija
48/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat korostaa olevasi kokematon?

Kai sinussa on muutakin, miksi et korosta mitä osaat ja millainen olet, mitä teet, harrastat, mistä pidät.

En halua korostaa. Ajattelin vain, että sillä saa eniten huomiota ja keskustelua.

Olen vähän poikkeava. Teen töitä ja luen kirjoja. Harrastan samoilua ja atkkitehtuuria. Pidän tuoreista karjalanpiirakoista ja ruohon tuoksusta sateen jälkeen.

ap

Vaikutat fiksulta ja mukavalta. Joillain ihmisillä menee kauemmin ihmissuhteen löytämiseen, ehkä sinullakin. 

Vierailija
49/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että olet jäänyt yksin. Ei nyt tule muuta mieleen, kuin että voisit etsiä kumppania vieraasta kulttuurista.

Ei minullakaan ole mittavasti ole kokemusta seurustelusta ja seksistä, mutta ei se nyt ruudin keksimistä ole.

Ajattele seksiä vaikka parturin ammattina, mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki päät leikkaisi saman mallin mukaan? Huono parturi sellainen olisi.

Olen käynyt useasti parturissa. Yksikään ei ole leikannut edes korvaa irti. Ovat siis varmaan hyviä kumppaneita?

ap

Parturit kuulemma ovat hyviä kumppaneita. Ainakin huoliteltuja ja sosiaalisia.

Vierailija
50/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat korostaa olevasi kokematon?

Kai sinussa on muutakin, miksi et korosta mitä osaat ja millainen olet, mitä teet, harrastat, mistä pidät.

En halua korostaa. Ajattelin vain, että sillä saa eniten huomiota ja keskustelua.

Olen vähän poikkeava. Teen töitä ja luen kirjoja. Harrastan samoilua ja atkkitehtuuria. Pidän tuoreista karjalanpiirakoista ja ruohon tuoksusta sateen jälkeen.

ap

Vaikutat fiksulta ja mukavalta. Joillain ihmisillä menee kauemmin ihmissuhteen löytämiseen, ehkä sinullakin. 

Tämä on ollut jo aika pitkä aika. Kanssani kilpailevat vain nunnat ja munkit. Osaisitko sanoa kauanko kannattaa vielä odottaa ennen kuin luovutan?

ap

Vierailija
51/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä oot vitkutellut näin kauan harrastaa seksiä? Ei se nyt niin ihmeellinen asia ole että sitä pitää pitkittää keski-ikäiseksi.

Eikö sua mietitytä että se voi olla aikamoinen turn off naisille? Ootko tehnyt mitään seksuaalista naisten kanssa? Mitä jos tosipaikan tullen jäädyt kokonaan?

Vierailija
52/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä oot vitkutellut näin kauan harrastaa seksiä? Ei se nyt niin ihmeellinen asia ole että sitä pitää pitkittää keski-ikäiseksi.

Eikö sua mietitytä että se voi olla aikamoinen turn off naisille? Ootko tehnyt mitään seksuaalista naisten kanssa? Mitä jos tosipaikan tullen jäädyt kokonaan?

Minäkin olen todella hyvä sen yhden, ainoan ja ensimmäisen kerran. Sitten loppuu kiinnostus.

Vierailija
53/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on seksuaalinen anoreksia, nautit vain kaikkien herkkujen katsomisesta vitriinissä. Kuviteltu nautinto on pilalla, jos pääset maistamisen asteelle. Sotkuista, kipeää ja tulee morkkis!

Vierailija
54/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole muuta tekemistä? Mene ulkoilemaan niin pääsi selviää.

Vierailija
55/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
56/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelu on usein paljon mielenkiintoisempaa kuin itse toiminta. Siksi. Kuinka monella miehellä on kokemus unelmien kaunottaresta fantasiana ja sitten totuus paljastuu, kun päästään itse asiaan.

Vierailija
57/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet yrittänyt lähestyä naisia

Vierailija
58/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko peräkammarin poika?

Vierailija
59/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Parturit kuulemma ovat hyviä kumppaneita. Ainakin huoliteltuja ja sosiaalisia.

En epäile yhtään. Minulla on ollut useita mukavia keskusteluita partureiden kanssa. Ovat suurin osa olleet mukavia, kauniita ja osaavia.

ap

Vierailija
60/81 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin tarvitsee kaksi suostuvaa ihmistä. En ole vitkutellut, en vain ole löytänyt ketään, joka kanssani haluaisi harrastaa seksiä. 

Mietityttää. Olen halannut ja suudellut. Ovatko nuo seksuaalisia juttuja? Olen jo jäätynyt ja se ei ole mukavaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi