Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä feikki?

Vierailija
11.03.2013 |

Tästä on nyt noin vuosi aikaa, kun aloin tietoisesti olla vähemmän negatiivinen ja enemmän positiivinen. Yritän jättää negatiiviset asiat huomiotta ja löytää ne positiiviset mietteet kommentoitaviksi ja ajateltaviksi. Eniten tämä asennemuutos näkyy minun facebooktilissäni.

Kuitenkin pohjimmiltani olen usein ärsyyntynyt, väsynyt ja kiukkuinen. Olenko epärehellinen itselleni ja muille, kun esitän olevani positiivisempi kuin mitä olen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu että vituttaa toi lääkemainoksessa oleva virnuileva ruma ämmä

Vierailija
2/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mainoksessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet feikki. Miksi pitää esittää siellä facebookissa?

Vierailija
4/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikiltä kuulostaa, jos muutos ei ole todellinen. Koetko, että kuitenkin hyötynyt asennemuutoksesta? Onhan se normaalia, että on silloin tällöin vihainen ja ärtynyt, vaikka olisi pääsääntöisesti positiivinen (ainainen negatiivisuus on muuten kauhean rasittavaa läheisille).

Vierailija
5/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kokeilullesi paskaista loppua ap. Tai ainakin mulle kävi niin kun moista positiivisuutta yritin väkisin. Ensinnäkin, muita ihmisiä ärsyttää kovin positiivinen hehkutus, jos sitä jatkuu koko ajan. Se vaan ei tunnu aidolta. Ja tuntuu ettei ole itsellä mitään yhteistä sen tyypin kanssa, jos oma elämä on sitä tavallisempaa ihmisen eloa, johon kuuluu osansa myös vitutusta, väsymystä, surua ja tylsistymistäkin. 

Pahempi juttu on kuitenkin se, että ne negatiiviset tunteet vaan kasvaa siellä peitettynä, kun ulospäin yrittää esittää muuta kuin mikä on. Se on vähän kuin siirtäisi pommin sylistä penkin alle, mutta yhtä lailla se pommi räjähtäessään vahingoittaa penkin altakin. Ei sitä ihminen pysty itseään eikä muita aivopesemään onnelliseksi teeskentelemällä onnellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan