Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistelu..miten ihmeessä tehdä selväksi ettei halua olla tekemisissä

Vierailija
11.03.2013 |

mulla on yksi todella vastenmielinen lähiomainen,miespuolinen,jolla on viranomaisten kanssa hirveästi koko ajan yhteenottoja.Saan kuulla hänen tempuista joka puolelta,aikuinen mies joka kännissä tekee tyhmyyksiä.On rattijuopumusta,jätettyt bensat maksamatta,huumausainerikoksia useita,varkauksia,ulostotto-ongelmia,väkivaltaa,kaikkea mahdollista älyntöntä.Mun mittani on täynnä.Huono tuuri,sillä mies ei tiedosta etten halua hänen läsnäoloaan ja huonoa vaikutustaan omalle jälkikasvulle.Onko muuta vaihtoehtoa kuin lähestymiskielto.saisin sen aika helpolla,kun on poliisin vanha tuttu.Mietin vaan mahtaako omainen yrittää kostaa mulle jotenkin koska on esim harrastanut kostoksi toisten omaisuuden tuhoamisesta,tiputellut palavia esineitä kavereiden postiluukuista sisään.Mitä voi tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nyt ensin ihan puheella. En halua olla tekemisissä, älä ota enää yhteyttä. Sen jälkeen yhteydenotot menevät häirinnän puolelle ja sitten voit alkaa varmaan harkitsemaan muitakin toimenpiteitä. 

Ei kai se väkisin teille tunge?

Vierailija
2/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika harhaiselta tekstiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se ahdistelee sinua?

Vierailija
4/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidä lainsäädäntö kun on sellainen ettei tällaisille tyypeille voi kukaan mitään ennen kun tulee ruumiita, jos haluat eroon siitä niin sun täytyy vaihtaa paikkakuntaa ja puhelinnumeroa. tämä on surkeaa, kun tällä pahantekiällä on niin paha olo mikä johtuu nyky-yhteiskunnasta niin laki on hänen puolellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan