Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hirveä ihminen jos pyydän tindermiehen luokseni kun lapset nukkuvat

Vierailija
09.03.2019 |

Poika ja tyttö, ikää 3 & 5 vuotta. Molemmat nukkuvat omassa huoneessaan...Voinko pyytää miehen kylään?
Tietysti siis niin, että hän lähtisi vielä yöllä, eivätkä lapset häntä näkisi. Kaverini tuomitsi tällaisen toiminnan heti, mutta onko hän vain ahdasmielinen?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyynnyin myös kun eräs tuttuni vehtasi deittinsä kanssa , näki siis ekan kerran. 3v nukkui seinän takana. Miten siinä voi ees kiihottua,?

Miten voi kiihottua? No varmaankin ihan samalla tavalla kuin avio- tai avopuolison tai pitkäaikaisen miesystävänkin kanssa. Omituinen kysymys. 

Mutta joo, en minäkään lastan aikana ketään tapaisi ensimmäistä kertaa. 

Sori vaan, mutta en kyllä pystyisi kiihottumaan ja panemaan naista jolla lapsi seinän takana. Tuntuu oudolta edes ajatella tuota tilannetta. Eri asia tietysti jos lapsi on minun ja olen naisen kanssa parisuhteessa.

Noh meitä ihmisiä on näköjään aika eri moraalilla varustettuna.

Vierailija
42/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellon kirjoitti:

Et olisi hirveä ihminen, mutta tekosi olisi harkitsematon, vastuuton ja mahdollisesti vaarallinen teille kaikille.

Miksi ihmeessä niin tekisit? Olisiko se sen arvoista? Ettekö voi odottaa seuraavaan mahdolliseen lapsivapaaseen?

Lapsivapaita on tosi harvoin, ja lasten isä asuu kaukana

Päivät olen töissä kun lapset ovat tarhassa

Elämä on. Ne lapset tulee ensisijaisena, sitten vasta omat halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiteollisuus on maininnut sinunlaiset äidit sanoituksissaan:

"Yksinhuoltajat raahaavat luoksensa yhden yön toivoja

jotka poistuvat aamulla ennen kuin lapset heräävät."

Vierailija
44/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on äitinä vaikeaa välillä harrastaa seksiä oman mieheni kanssa, vaikka lapsi nukkuu. Olen jatkuvasti jossakin valmiustilassa, miten joku voisi touhuta vieraan ihmisen kanssa kun lapset kotona? 

Vierailija
45/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP ihan sekaisin? Tuntematon mies sekstaamaan, ja lapset viereisessä huoneessa??? Mieti vähän. Et yhtään tiedä mimmoinen tyyppi se on.

Ei lapset ole minun makkarin viereisessä huoneessa, vaan tässä on olkkari, ja lisäksi käytävää vessankin ohi lasten huoneeseen

ap

Vierailija
46/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tositapauksiakin kuultu, vieläpä niin että pikkulapsi hereillä, pistetään piirretyt sille ja hupps lapsi yllättääkin äitinsä makuuhuoneesta puolialasti tuntemattoman miehen kanssa!

Itse en tuo edes tuttuja seksikumppaneita meille silloin kun lapseni ovat kotona.

Enkä koskaan kutsu omaan ja lasteni kotiin ketään ennalta tapaamatonta!

Toivottavasti tää tosiaan on vaan provo.

Vierailija
47/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyynnyin myös kun eräs tuttuni vehtasi deittinsä kanssa , näki siis ekan kerran. 3v nukkui seinän takana. Miten siinä voi ees kiihottua,?

Miten voi kiihottua? No varmaankin ihan samalla tavalla kuin avio- tai avopuolison tai pitkäaikaisen miesystävänkin kanssa. Omituinen kysymys. 

Mutta joo, en minäkään lastan aikana ketään tapaisi ensimmäistä kertaa. 

Sori vaan, mutta en kyllä pystyisi kiihottumaan ja panemaan naista jolla lapsi seinän takana. Tuntuu oudolta edes ajatella tuota tilannetta. Eri asia tietysti jos lapsi on minun ja olen naisen kanssa parisuhteessa.

Noh meitä ihmisiä on näköjään aika eri moraalilla varustettuna.

Miten se on eri asia? Lapsi on kuitenkin lapsi ja on tasan yhtä perverssiä kiihottua, jos seinän takana on lapsi. 

Ihan eri asia on sitten, jos ei pysty kiihottumaan vieraasta naisesta, josta tulee vähän kyseenalainen vaikutelma. 

Vierailija
48/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että AP on yksinhuoltaja. Ehkä hänen miehensä on matkoilla tai pelaa jotakin konsolipeliä yläkerrassa viidettä vuorokautta tauotta.

Minäpä kerron, että olen tehnyt moisen tempauksen, sillä erolla, että nainen oli toku entuudestaan tuttu. Olin nuori ja tyhmä. Nyt olen vain tyhmä, kun kerran kerron moista tehneeni. Kyllä siitä panemisesta jotakin tuli, mutta koko ajan mietin, mitä tapahtuu, jos joku lapsista yks kaks tulee huoneestaan. Typerää se oli, ja olen hävennyt jälkeen aika rankasti.

AP, vaikka se mies on komea ja mukava, sinun aikuisena ihmisenä ja huonona provojen kirjoittajanakin pitää kyetä hillitsemään itseäsi sen verran, että panet miestä vasta kun sen voi tehdä lasten kannalta turvallisesti. Tänä yönä voit tyydyttää itsesi, voitte vaikka harrastaa nettiseksiä, mutta älä viitsi perseillä.

Vierailija
49/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin himo on hänessä vahva. Pane vaan, koska pillusi vaatii.

Vierailija
50/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koe, että se sekin harrastaminen yhteisymmärryksessä on mikään ongelma, vaikka lapset ovatkin kotosalla unessa. En vaan ymmärrä miksi kukaan ottaisi kotiinsa ketään, jota ei ole koskaan aiemmin tavannut. Riskeeraisi oman JA lastensa terveyden siinä sivussa. Mistä sen tietää mikä limainen sekopää se toinen on? Huomenna luetaan keltaisen lehdistön juttua, kun jotain ikävää tapahtui yh-äidille ja lapsille.

Nyt valoja päälle!

Vierailija
51/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, EI ja vielä kerran EI. Ei todellakaan kutsuta mitään randomeja ukkoja kotiin, jos et edes tunne koko tyyppiä etkä ole ennen nähnyt. 

Vierailija
52/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän ihminen voi sanoa olevansa kuka ja mikä vaan, todellisuus voi olla jotain ihan muuta.

Aika hölmöä, jos uskallat päästää tuntemattoman kotiisi ilta/yöaikaan. Lapset nukkuu omissa huoneissaan. Mitäs sitten, jos tämä nettituttava onkin joku psykopaatti, sarjamurhaaja? 

Tutustu nyt hyvä ihminen ensin siihen nettimieheen jossain kahvilassa tmv, tuo kotiisi vasta sitten, kun tunnet oikeasti.

Vierailija
53/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP ihan sekaisin? Tuntematon mies sekstaamaan, ja lapset viereisessä huoneessa??? Mieti vähän. Et yhtään tiedä mimmoinen tyyppi se on.

Ei lapset ole minun makkarin viereisessä huoneessa, vaan tässä on olkkari, ja lisäksi käytävää vessankin ohi lasten huoneeseen

ap

AP, etkö vieläkään tajunnut? Se että lapset kuulevat tai jopa näkevät mitä tapahtuu,, on heille vahingollista, mutta pienempi paha. Et voi ottaa ventovierasta miestä kotiisi yöksi. Entä jos se sitoo sut, pahoinpitelyä ja häipyy? Onkin pedofiili??????? Haloo nyt!

Vierailija
54/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua ymmärtää, kun varoitetaan? Se komea ja mukava mies voi olla ihan joku muu kuin sanoo olevansa. Väärä kuva jne.

Yksi tuttavani päästi lähes tuntemattoman kotiinsa ja alkoivat hommailemaan samassa huoneessa kuin lapsi. Nainen poistui vessaan ja sillä aikaa mies oli ilmeiseti tehnyt jotain tytölle. Tyttö itse selitti äidille.

Miksi ottaa riski?? Itsensä saatikka lasten kannalta??? Sitä katuu lopun elämänsä. Järki käteen nyt!!

Vierailija
55/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän ihminen voi sanoa olevansa kuka ja mikä vaan, todellisuus voi olla jotain ihan muuta.

Aika hölmöä, jos uskallat päästää tuntemattoman kotiisi ilta/yöaikaan. Lapset nukkuu omissa huoneissaan. Mitäs sitten, jos tämä nettituttava onkin joku, jolla on pahat mielessään? 

Tutustu nyt hyvä ihminen ensin siihen nettimieheen jossain kahvilassa tmv, tuo kotiisi vasta sitten, kun tunnet oikeasti.

Vierailija
56/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tavannut aiemmin, useastikin?

En ole ennen tavannut, mutta olen jutellut hänen kanssaan varsinkin tänään paljon. Vaikuttaa mukavalta, ja todella komeakin on : )

ap

No en kyllä todellakaan kutsuis vierasta miestä omaan kotiini. Saati et pienet lapset nukkuis siellä. Joku suojeluvaisto pitää olla. Et voi jonkun tinderin perusteella tietää miehestä oikeasti. Oma koti saati missä on pienet lapset, ei ole mikään ensitreffipaikka. Jos kyseessä pipipää (eikä sitä yleensä tinderissä kerrota) hän voi tehdä elämästäs helvetin. Toki voi olla kivakin tyyppi mutta treffit ens jonnekin muualle.

Vierailija
57/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikö vielä ole tulleet mielipiteet selviksi, kun yrität muuttaa mustaa valkoiseksi?

Vierailija
58/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla aikuinen ihminen naiivi. Miettiä tällainen vaihtoehto: tyyppi saalistaa tinderissä yksinhuoltajia, ja häntä ei yhtään "haittaa" että pienet lapset on kotona. Koska niitä hän jahtaa, ja käy sitten käsiksi, kun on tilaisuus. Kai jo olet tässä iässä ymmärtänyt kun, millaisia tyyppejä tuolla liikkuu? Itsensä saa riskeerata, mutta ei lapsiaan.

Vierailija
59/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua ymmärtää, kun varoitetaan? Se komea ja mukava mies voi olla ihan joku muu kuin sanoo olevansa. Väärä kuva jne.

Yksi tuttavani päästi lähes tuntemattoman kotiinsa ja alkoivat hommailemaan samassa huoneessa kuin lapsi. Nainen poistui vessaan ja sillä aikaa mies oli ilmeiseti tehnyt jotain tytölle. Tyttö itse selitti äidille.

Miksi ottaa riski?? Itsensä saatikka lasten kannalta??? Sitä katuu lopun elämänsä. Järki käteen nyt!!

Mutta voinhan mitä mennä rapun ovelle häntä vastaan, ja siinä vaihtaa muutaman sanan ennen kuin menemme sisälle. Ainakin näen että on sama tyyppi, ja muutenkin mulla on hyvä ihmistuntemus

ap

Vierailija
60/102 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiäkö haluat vaan? Vedä nyt hyvä ihminen käteen sen sijaan että kutsuisit jonkun tuntemattoman miehen sinne. Lapsiparat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä