Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän mielestä outoa, että vauvan alapäähän puhalletaan ilmaa?

Vierailija
11.03.2013 |

mikä aiheuttaa vauvassa naurua.

Mun mielestä ei mitään outoa, mutta tuttavani mielestä se on hieman kyseenalaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäähän? Kuulostaa kyllä oudolta.

Itse puhaltelin vatsalle tai otsalle/hiuksiin, en todellakaan mihinkään jalkoväliin.

Vierailija
2/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis esim vaipan vaihdon yhteydessä. se on vähän niinkuin ilmakylvyn antamista. Vauva ainakin tykkää. Mun mielestä tässä ei kyllä ole mitään pervoa, mutta joidenkin mielestä näköjään on.'

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tein itsekin tuota ja ihan normaaleja lapsia on kasvanut.

Vierailija
4/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä puhaltelijoilla ei ole ainakaan mitään huuliherpestä. Hieno homma jos virus päätyy sylkipisarassa genitaaleille.

Vierailija
5/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 11:27"]

Toivottavasti teillä puhaltelijoilla ei ole ainakaan mitään huuliherpestä. Hieno homma jos virus päätyy sylkipisarassa genitaaleille.

[/quote]

No eihän se herpes tartu, ellei ole rakkulavaiheessa.

Ja itse kysymykseen, että en todellakaan keksi, mikä tuossa olisi outoa tai kyseenalaista. Meillä ainakin sinne taipeisiin puhallellaan, ettei jää kosteiksi. Noin muutenkin, haloo, se on vauva, ja sen alapään hoito ja puhdistus nyt vaan sattuu kuulumaan vanhempien hommiin.

Vierailija
6/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan kysyä joltain viranomaiselta onko tuo laitonta. Herranjestas sentään.

Vierailija
7/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan minä puhtaalla vaipalla heilutella ilma vauvan alapäähän. Joskus puhaltanutkin.

En ole tiennyt, että siinä on jotakin outoa o.O  Tai että normaalit ihmiset pitäisivät tuota jotenkin kyseenalaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä