Sisustusriitaketjusta tuli mieleen... onko sun miehellä joku ikioma huone/tila
jonka sisustukseen tai siisteyteen et puutu mitenkään?
Kommentit (9)
Ei ole, eikä tarvitse. Sen sisustus- ja siisteyskäsitykset ei poikkea mun käsityksistä mitenkään, eikä niihin tarvitse puuttua. Työhuone meillä on yhteinen ja se on ihan hyvässä siivossa aina.
Miehellä ei ole omaa huonetta, ellei lämmintä varastoa sellaiseksi lasketa. Sen siisteyteen en puutu mitenään.
Mulla tosin on oma Tv/työhuone, joka rauhoittumispaikkanakin toimii, siihen mies ei puutu mitenkään ja siellä vallitseekin välillä melkoinen kaaos.
Miehellä on oma tv-/pelihuone jonka siisteydestä joudun välillä huomauttamaan kun ummehtunut lemu alkaa levitä muualle taloon.
Ei todellakaan ole. Mielestäni mun ei tarvitse asua kodissa, jonka siisteystaso ei vastaa sitä mitä haluan. En siis suostuisi elämään minkään roskan ja paskan keskellä, vaikka mies näin toimia haluaisikin. Onneksi ei halua.
Ei. Meillä miehen siisteystaso on omaani korkeampi, tai kyse on lähinnä siitä että minä en jaksa siivota jatkuvasti vaikka tykkään että on siistiä. Sisustuksesta vastaan lähinnä minä, miehen huonekaluja on jäljellä vain pari tuolia, ja niistäkin haluaisin eroon. Miehelle tärkeintä on huonekalujen käytännöllisyys, sohva jolla on hyvä istua ym. Nytkin olen ostamassa meille uuden jenkkisängyn, mies ei halua edes käydä liikkeessä sitä katsomassa, uskoo minua kun sanon että se tuntui mukavalta, samoin minä päätän minkä pesutornin ostamme. Tietokoneisiin, telkkariin tai digiboxiin mies ei puutu millään lailla.
Meillä on suunnilleen samanlainen käsitys siisteystasosta, tosin huomiomme siinä keskittyy eri asioihin. Myös sisustusmakumme on aika sama. Silti miehellä on oma huone, ja se toimii meille hyvin. Meillä mies tuntuu tarvitsevan oman tilan ja oven, jonka voi vetää välillä kiinni ja tykkää siitä, ettei kukaan käy siirtelemässä hänen tavaroitaan tai sotkemassa niitä omillaan. Ennen minullakin oli tuollainen ja vieläkin ottaisin mielellään, jos olisi mahdollista.
On oma työhuone. Ja hoitaa sen siisteyden. Tosin olemme sen yhdessä osin kalustaneet ja sisustaneet, kuten muunkin osan asunnostamme.
Meillä on molemmila selkeä ja samanlainen käsitys siisteydestä. Ikinä ei tarvitse siitä riidellä.
Mutta kyse olikin puolison omasta tilasta, ei yhteisistä tiloista.
Mun miehen työhuoneessa on jonkin asteen kaaos mutta miksi se häiritsisi minua kun en itse sitä huonetta käytä?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 10:59"]
Ei todellakaan ole. Mielestäni mun ei tarvitse asua kodissa, jonka siisteystaso ei vastaa sitä mitä haluan. En siis suostuisi elämään minkään roskan ja paskan keskellä, vaikka mies näin toimia haluaisikin. Onneksi ei halua.
[/quote]
Juu, hänen kotinsa. Asumme eri paikkakunnilla.