Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani kysyi milloin on miestenpäivä. Hän oli aidosti harmissaan ja surullinen, kun kerroin ettei sellaista ole.

Vierailija
09.03.2019 |

Tähän joku voi tietysti vastata jotain piikikästä ja nasevaa, mutta lapsihan ei ole syyllinen historian tapahtumiin. Minun mielestäni voisi aivan hyvin yhtenä päivänä ihan virallisesti ja positiivisessa hengessä arvostaa miehiä. Se ei olisi keneltäkään pois.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on kaikki ne muut päivät.

Taas päästään siihen, että niin oli jossain katolisessa maassa 1000 vuotta sitten. 

Olisiko aika hellittää?

Naisilla ei ole koskaan ollut Suomessa juuri sen huonommin kuin miehilläkään. 

Ja nykyään naisilla on Suomessa jo paremmin kuin miehillä. 

No ei tästä ole kauaakaan, kun naisen kuului esim jäädä töistä  pois kun meni naimisiin ja elää miehen armopaloilla ja alaisena, kun ei edes omaa rahaa ollut.

Vierailija
122/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko?

Eli olen oikeutettu olemaan kiukkuinen jos ei vaimo tuo kaljaa tai ota aamulla ekana suihin.

Ei, ei ole miesten paivaa koskaan.

Kyllähän tuo on ollut miehiltä ihan oikeutettu asenne vuosikaudet. Jopa siinä määrin, että 1990-luvulla vielä keskusteltiin siitä, voiko avioliitossa lainkaan tapahtua r a iskausta. Mm. tällaisten juttujen takia naistenpäivä.

Ja edelleen ollaan sitä mieltä, että nainen ei voi rais.kata. Tasa-arvoa tämäkin?

Ei olla sitä mieltä. Itse asiaan sinulta ei sitten löytynyt kommenttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas päästään siihen, että niin oli jossain katolisessa maassa 1000 vuotta sitten. 

Olisiko aika hellittää?

Naisilla ei ole koskaan ollut Suomessa juuri sen huonommin kuin miehilläkään. 

Ja nykyään naisilla on Suomessa jo paremmin kuin miehillä. 

No ei tästä ole kauaakaan, kun naisen kuului esim jäädä töistä  pois kun meni naimisiin ja elää miehen armopaloilla ja alaisena, kun ei edes omaa rahaa ollut.

Juu, ihan viime viikolla vasta naiset pääsi töihin. 

Vierailija
124/126 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh :'( Miksi miehiä sorretaan 8. maaliskuuta? Miehillähän on aina ollut niin vaikeaa tässä maailmassa. Pitäisi heitäkin yhtenä päivänä kyllä juhlia!

Vierailija
125/126 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraiilja kirjoitti:

Koska maailma on jo miesten niin ei tarvita.

Annapa lisätietoja, miten voin tätä asiantilaa hyödyntää? Olen nelikymppinen koulutettu työtön mies ilman sosiaalisia kontakteja ja rahaa. Jos maailma on kerran "miesten", niin kai minulle miehenä tulisi koitua tästä jotain etuja. Vai onko se sittenkään noin?

Mä kysyon pomolta viimeksi kehityskeskustelussa 20%:n palkankorotusta, koska kuulemma naisen euro on 80 senttiä. Nauroi ja sanoi: "hyvä vitsi". Antoi saman 5 % kuin naiskollegatkin saivat. No sitten yritin saada kaupassa 20%:n alennuksen, koska naisen euro on 80 senttiä. En saanut.

Olen mies ja mä sain saman 5% korotuksen. Eli tasoissa ollaan.

Vierailija
126/126 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miestenpäiviä 364 päivää vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan