Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani kysyi milloin on miestenpäivä. Hän oli aidosti harmissaan ja surullinen, kun kerroin ettei sellaista ole.

Vierailija
09.03.2019 |

Tähän joku voi tietysti vastata jotain piikikästä ja nasevaa, mutta lapsihan ei ole syyllinen historian tapahtumiin. Minun mielestäni voisi aivan hyvin yhtenä päivänä ihan virallisesti ja positiivisessa hengessä arvostaa miehiä. Se ei olisi keneltäkään pois.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä, on myös miestenpäivä. Miehenä minua ei kuitenkaan kiinnosta miestenpäivä tipan tippaa. Eikä kiinnosta isänpäiväkään, mutta lasten takia on pakko pitää kun ne on koulussa pakotettu askartelemaan kaikenlaista paskaa.

Toivottavasti asenteesi ei näy lapsillesi, kun he antavat askartelujaan sinulle.

Joo en näytä sitä. Mutta harmittaa kun lapset aivopestään ja pakotetaan tekemään kaikkea turhaa.

Vierailija
42/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ens viikolla ois se hassunhauska "Steak & Blowjob" -päivä 14.3, joten..

Missä näitä suihinottoja saa? En ole vielä saanut.

Steak & Blowjob Housessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin me jotain miestenpäivää tarvitaan? Voisi tuon 19.11. päivän nimen muuttaa kansainväliseksi tasa-arvon päiväksi. On tässä meitä naisia jo niin paljon muutenkin alistettu, eihän me saatu äänioikeuttakaan kuin vasta reilu 100 vuotta sitten.

Vierailija
44/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on kaikki ne muut päivät.

Perustele.

Vierailija
45/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ei tästä aiheesta kyetä keskustelemaan asiallisesti.

ap

Ei niin koska täällä on suurin osa trolleja.

Vierailija
46/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Hienoa, että näin on teoriassa. Olisin myös ilahtunut, jos samat tahot, jotka tuovat esiin naistenpäivää, toisivat esiin myös miestenpäivää. Itse en ole nähnyt, että tuota päivää missään tuotaisiin esille.

Niin, ketkä nyt sitten tuovat esiin miestenpäivää. Minulle hyvää naistenpäivää toivotti ainoastaan oma miesystäväni ja sitten on jotain hemmottelutarjouksia jossain kauneushoitoloissa. En kyllä tiedä, miten asia muuttuisi, jos kauneushoitolat mainostaisivat hemmottelujaan miehille (ehkä näin tekevätkin, en tiedä). Ja itse toki toivottelen miesystävälleni miestenpäivää. 

Musta on älyllisesti epärehellistä esittää, etteikö naistenpäivä ole huomioitu aivan eri tavalla kuin miestenpäivä, jota ei edes kalentereista löydy. Kyllä sillä on ikävä symbolinen merkitys tasa-arvoisessa maassa.

T. Se joka juhlii molempia tasapuolisesti

Olen tosi onnellinen, että on edes joku joka on samaa mieltä kanssani.

Mun mielestä todellinen tasa-arvo edellyttää sitä, että kumpikin sukupuoli saa iloita ja tuntea ylpeyttä omasta sukupuolestaan ja olla muutenkin sitä mitä ovat. Silloin ei katkeroidu, vaan haluaa aidosti hyvää ja oikeudenmukaista kohtelua myös muille. Itsevarma, tasapainoinen ja onnellinen ihminen ei koe, että toisen onni ja oikeudet on itseltään pois, päinvastoin!

Vierailija
47/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

ei ole VIRALLINEN PÄIVÄ SUOMESSA vaikka se onkin virallinen päivä kaikissa muissa pohjoismaissa.

ja sen noteeraaminen on pohjamudissa ainakin mediassa. viime vuonnakin iltalehti julkaisi miestenpäivän kunniaksi artikkelin "tämän takia seksi ulkomaalaisten miesten kanssa on parempaa.

tässä se arvostus mitä mies saa tässä miesvihamielisessä maassa

BYÄÄÄ YYYYHHH NYYYHHH

Vierailija
48/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miestenpäivä loput vuodesta. Minä tuon isomman määrän rahaa talouteen joten muija siivoaa ja hoitaa lapset ja huolehtii ruokahommat. Kun tekee mieli suikkaria niin emäntä kyllä hoitelee hommat ja nielee lastit. Pitää ittensä hyvännäkösenä ja homma toimii. Ei tarvita miestenpäivää kun normi päivänä saa vaikka kals pihviä ja suikkaria ;)

Sellainen törähdys.

Vierailija
49/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin me jotain miestenpäivää tarvitaan? Voisi tuon 19.11. päivän nimen muuttaa kansainväliseksi tasa-arvon päiväksi. On tässä meitä naisia jo niin paljon muutenkin alistettu, eihän me saatu äänioikeuttakaan kuin vasta reilu 100 vuotta sitten.

Minua ei ole ikinä alistettu. Myöskään tämän hetken lapset ja teinit eivät ole mitään alistajia. Ei ole pakko juuttua johonkin sata vuotta vanhaan historiaan.

Vierailija
50/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Hienoa, että näin on teoriassa. Olisin myös ilahtunut, jos samat tahot, jotka tuovat esiin naistenpäivää, toisivat esiin myös miestenpäivää. Itse en ole nähnyt, että tuota päivää missään tuotaisiin esille.

Niin, ketkä nyt sitten tuovat esiin miestenpäivää. Minulle hyvää naistenpäivää toivotti ainoastaan oma miesystäväni ja sitten on jotain hemmottelutarjouksia jossain kauneushoitoloissa. En kyllä tiedä, miten asia muuttuisi, jos kauneushoitolat mainostaisivat hemmottelujaan miehille (ehkä näin tekevätkin, en tiedä). Ja itse toki toivottelen miesystävälleni miestenpäivää. 

Musta on älyllisesti epärehellistä esittää, etteikö naistenpäivä ole huomioitu aivan eri tavalla kuin miestenpäivä, jota ei edes kalentereista löydy. Kyllä sillä on ikävä symbolinen merkitys tasa-arvoisessa maassa.

T. Se joka juhlii molempia tasapuolisesti

Olen tosi onnellinen, että on edes joku joka on samaa mieltä kanssani.

Mun mielestä todellinen tasa-arvo edellyttää sitä, että kumpikin sukupuoli saa iloita ja tuntea ylpeyttä omasta sukupuolestaan ja olla muutenkin sitä mitä ovat. Silloin ei katkeroidu, vaan haluaa aidosti hyvää ja oikeudenmukaista kohtelua myös muille. Itsevarma, tasapainoinen ja onnellinen ihminen ei koe, että toisen onni ja oikeudet on itseltään pois, päinvastoin!

Juuri näin!

Vierailija
51/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Ja esim. sinä et mitenkään voi tuoda sitä millään tavalla esiin?

Vierailija
52/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Näin se vain on! Tuttuni heitti vasikoista juttua mikä kalskahtaa korvaani aika pahasti mitä JUUDAS ISKARIOT TEKI JEESUKSELLE. Kurikakut lusineena käy se pahasti korvaani mutta kun ei tuttuni ole lusinut eikä tunne meikäläistä. Kun puhun sille koirapoliisista Marasta kaveristani jollain tavalla. Ja muistakin tullin tutuistani. En usko että olisin joutunut lusimaan yhtään päivää jos en olisi sille uralle lähtenyt kun sen aikaisessa VANKEINHOITO OSASTOSSA OLI HEINO SUKULAISENI PÄÄLIKKÖÄ. JA LAUTAMIES ERKKI KYANDER OLI SUKULAINEN SISKONI SEN AIKASEN MIEHEN ISÄ.Eli olisin voinut varmaan kiertää tuomiot Mutta minulle hupituomio tästä viimeisestä jutusta. Ja olenhan aikasemmin kertonut minun tulipaloon laitettaessa selvinpäin putkaan ja kaveri tuikkasi sellinsä tuleen. Ja miten kytät hakkasi kaverin taksikopilla ja minulle miljoona korvauksia kaveri vaatimaan aivovammasta . Eli kyllä kytät ovat minullekkin paskaa tehneet. Onhan noita poliiseja palanut jatkuvasti kupruistaan korkemmalla tahollakin oli juuri juttua. Ei kukaan ole uskaltanut edes ajatella vasikoita minun lusiessani olisi sillä ollut paskanen loppu taloissa. Olen saanut vuosia kovennettuja tuomioita laista piittaamattomana.

Vierailija
53/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänioikeuden sai 660 000 naisen kanssa samaan aikaan 600 000 miestä.

Ja sotilastoimihenkilö-miehet sai äänioikeuden vasta sotien jälkeen.

Paljonkos sinulla on ikää, kun jaksat miesten sortamista perustella muinaishistorialla?

Vierailija
54/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

ei ole VIRALLINEN PÄIVÄ SUOMESSA vaikka se onkin virallinen päivä kaikissa muissa pohjoismaissa.

ja sen noteeraaminen on pohjamudissa ainakin mediassa. viime vuonnakin iltalehti julkaisi miestenpäivän kunniaksi artikkelin "tämän takia seksi ulkomaalaisten miesten kanssa on parempaa.

BYÄÄÄ YYYYHHH NYYYHHH

sellainen miesvihaaja siellä. 

Vierailija
55/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko naistenpäivänä naista?

Vierailija
56/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ikinä alistettu. Myöskään tämän hetken lapset ja teinit eivät ole mitään alistajia. Ei ole pakko juuttua johonkin sata vuotta vanhaan historiaan.

Tämä. Suomalainen mies ei ole ollut historiassakaan alistaja, vaan maaorja ja tykinruokaa.

Easymode-elämää viettävät, maailman etuoikeutetuimmat olennot, suomalaiset naiset ovat surullisen harhaisia vuoden 2019 Suomessa

Vierailija
57/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Ulkomaalaiset miehet eivät ole oikeita miehiä vai?

Vierailija
58/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua jurppii toi vanha vitsi "loput on miestenpäiviä". Eheheheheheeeee, kuolen nauruun! Enkä tiedä muiden viljelevän tuota aikansa elänyttä ja nyttemmin kuollutta läppää kuin keski-ikäisten vanhojen äm mien. Te haah kat olette myös tervetulleita tänne 2019-luvulle! Vielä on pitkä matka tasa-arvoon, itse koen, että tasa-arvon sijaan feministit hakee nyt voimasuhteiden kääntämistä päinvastoin. Todelliset tasa-arvon kannattajat ei puhu itsestään feministinä.

Vierailija
59/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ap:lle selvisi, että miestenpäivä on  olemassa. Älytöntä mennä lapselle  sanomaan, ettei sitä ole, kun sen olisi helposti voinut tarkistaa. Ja luulen, että kun ap on tätä  valitellut jo päiväkausia, että olisi täätäkin palstalta lukenut, että sellainen on. 

Epäilen pahasti, että ap:llä ei ole poikaa, joka mitään kyselisi. Taitaa olla kyseessä tämä palstapeikko joka parhaansa mukaan yrittää kylvää vihaa naisten ja miesten välille, näillä provosoivilla aloituksillaan.

Mutta selvyydeksi ap:lle vielä kerran: Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11.

Vierailija
60/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä mistä niitä pihvejäkin eli teurastamolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme