Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani kysyi milloin on miestenpäivä. Hän oli aidosti harmissaan ja surullinen, kun kerroin ettei sellaista ole.

Vierailija
09.03.2019 |

Tähän joku voi tietysti vastata jotain piikikästä ja nasevaa, mutta lapsihan ei ole syyllinen historian tapahtumiin. Minun mielestäni voisi aivan hyvin yhtenä päivänä ihan virallisesti ja positiivisessa hengessä arvostaa miehiä. Se ei olisi keneltäkään pois.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Hienoa, että näin on teoriassa. Olisin myös ilahtunut, jos samat tahot, jotka tuovat esiin naistenpäivää, toisivat esiin myös miestenpäivää. Itse en ole nähnyt, että tuota päivää missään tuotaisiin esille.

Miksi omat tahot eivät viitsi tuoda tätä esille? Miksi naistenpäivän tahojen (mitä tää edes tarkoittaa?) pitäisi keskittyä miestenpäivään? Miksi sinä et aloita sitä juhlistamista ensi marraskuussa, kun nyt tiedät, että sellainen on?

Mä muuten olen muistanut miestenpäivänä miehiä. En tarvinnut siihen muuta, kuin huomion kalenterista, että sellainen on.

Vierailija
22/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä, on myös miestenpäivä. Miehenä minua ei kuitenkaan kiinnosta miestenpäivä tipan tippaa. Eikä kiinnosta isänpäiväkään, mutta lasten takia on pakko pitää kun ne on koulussa pakotettu askartelemaan kaikenlaista paskaa.

Toivottavasti asenteesi ei näy lapsillesi, kun he antavat askartelujaan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Hienoa, että näin on teoriassa. Olisin myös ilahtunut, jos samat tahot, jotka tuovat esiin naistenpäivää, toisivat esiin myös miestenpäivää. Itse en ole nähnyt, että tuota päivää missään tuotaisiin esille.

Niin, ketkä nyt sitten tuovat esiin miestenpäivää. Minulle hyvää naistenpäivää toivotti ainoastaan oma miesystäväni ja sitten on jotain hemmottelutarjouksia jossain kauneushoitoloissa. En kyllä tiedä, miten asia muuttuisi, jos kauneushoitolat mainostaisivat hemmottelujaan miehille (ehkä näin tekevätkin, en tiedä). Ja itse toki toivottelen miesystävälleni miestenpäivää. 

Vierailija
24/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä suihinottoja ja pihvejä saa?

Vierailija
25/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Miksi omat tahot eivät viitsi tuoda tätä esille? Miksi naistenpäivän tahojen (mitä tää edes tarkoittaa?) pitäisi keskittyä miestenpäivään? Miksi sinä et aloita sitä juhlistamista ensi marraskuussa, kun nyt tiedät, että sellainen on?

Mä muuten olen muistanut miestenpäivänä miehiä. En tarvinnut siihen muuta, kuin huomion kalenterista, että sellainen on.

Sen miestenpäivän voisi painaa ensin niihin kalentereihin. En tiedä mitä kalentereita sinulla on, mutta mistään meidän taloutemme kalentereista ei löydy miestenpäivää.

Vierailija
26/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies37v kirjoitti:

Miestenpäivä on marraskuussa, mutta sillähän ei yhteiskunnassamme ole mitään merkitystä, koska kyseessä on VAIN miehille tarkoitettu päivä ja miehet ovat yhteiskunnassamme alinta pohjasakkaa.

Älähän ole kyyninen. Sellainen on ikävä asenne.

Niin. Ei "saa tulla droppaamaan tunnelmaa".

Vierailija
27/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä, on myös miestenpäivä. Miehenä minua ei kuitenkaan kiinnosta miestenpäivä tipan tippaa. Eikä kiinnosta isänpäiväkään, mutta lasten takia on pakko pitää kun ne on koulussa pakotettu askartelemaan kaikenlaista paskaa.

Tosi surullista et sanot "paskaksi" kaikkea sitä mitä lapsesi sinua ilahduttaaksesi tekevät. Toivottavasti osaat edes teeskennellä uskottavasti pitäväsi niistä.

Vierailija
28/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenpäivä on marraskuussa. Miksi valehtelit?

Vierailija
29/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on kaikki ne muut päivät.

Onko?

Eli olen oikeutettu olemaan kiukkuinen jos ei vaimo tuo kaljaa tai ota aamulla ekana suihin.

Ei, ei ole miesten paivaa koskaan.

Vierailija
31/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailma on jo miesten niin ei tarvita.

Vierailija
32/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

ei ole VIRALLINEN PÄIVÄ SUOMESSA vaikka se onkin virallinen päivä kaikissa muissa pohjoismaissa.

ja sen noteeraaminen on pohjamudissa ainakin mediassa. viime vuonnakin iltalehti julkaisi miestenpäivän kunniaksi artikkelin "tämän takia seksi ulkomaalaisten miesten kanssa on parempaa.

tässä se arvostus mitä mies saa tässä miesvihamielisessä maassa

Vierailija
33/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on marraskuussa. Miksi valehtelit?

Miksi valehtelit että valehtelin? Enhän minä valehdellut. Minä en vain tiennyt. Sinä valehtelit, kun väitit minun valehdelleen.

Vierailija
34/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

ei ole VIRALLINEN PÄIVÄ SUOMESSA vaikka se onkin virallinen päivä kaikissa muissa pohjoismaissa.

Tälle pitää tehdä jotain. Miestenpäivä on saatava viralliseksi myös Suomessa.

Vierailija
35/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Niin, ketkä nyt sitten tuovat esiin miestenpäivää. Minulle hyvää naistenpäivää toivotti ainoastaan oma miesystäväni ja sitten on jotain hemmottelutarjouksia jossain kauneushoitoloissa. En kyllä tiedä, miten asia muuttuisi, jos kauneushoitolat mainostaisivat hemmottelujaan miehille (ehkä näin tekevätkin, en tiedä). Ja itse toki toivottelen miesystävälleni miestenpäivää. 

Musta on älyllisesti epärehellistä esittää, etteikö naistenpäivä ole huomioitu aivan eri tavalla kuin miestenpäivä, jota ei edes kalentereista löydy. Kyllä sillä on ikävä symbolinen merkitys tasa-arvoisessa maassa.

T. Se joka juhlii molempia tasapuolisesti

Vierailija
36/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen tarkoituksena oli esittää, että naistenpäivän juhliminen on itseasiassa hyökkäys miehiä vastaan koska heillä ei ole vastaavaa.

Sen alle olisi voinut sitten kopipeistata kymmeniä eri lähteistä kopioituja alt.right-miesasiamiesitkua sisältäviä ”kommentteja” ja sitten peukuttaa niitä vaihtuvien ip-numeroiden takaa.

Sellainen keskustelua herättelevä aloitus vaikeasta aiheesta, eli aloituksen tekijän mt-ongelmasta tällä kertaa.

Vierailija
37/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenpäivä on 19.11.

Musta on älyllisesti epärehellistä esittää, etteikö naistenpäivä ole huomioitu aivan eri tavalla kuin miestenpäivä, jota ei edes kalentereista löydy. Kyllä sillä on ikävä symbolinen merkitys tasa-arvoisessa maassa.

T. Se joka juhlii molempia tasapuolisesti

Olen tosi onnellinen, että on edes joku joka on samaa mieltä kanssani.

Vierailija
38/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen tarkoituksena oli esittää, että naistenpäivän juhliminen on itseasiassa hyökkäys miehiä vastaan koska heillä ei ole vastaavaa.

Sen alle olisi voinut sitten kopipeistata kymmeniä eri lähteistä kopioituja alt.right-miesasiamiesitkua sisältäviä ”kommentteja” ja sitten peukuttaa niitä vaihtuvien ip-numeroiden takaa.

Sellainen keskustelua herättelevä aloitus vaikeasta aiheesta, eli aloituksen tekijän mt-ongelmasta tällä kertaa.

otahan lääkkeesi ja lopeta se jenkkilarppamisesi. oranssi mies paha. öliöö

Vierailija
39/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa harvinaisen ilkeä, epäasiallinen ja valheellinen väite.

Vierailija
40/126 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miestenpäivä loput vuodesta. Minä tuon isomman määrän rahaa talouteen joten muija siivoaa ja hoitaa lapset ja huolehtii ruokahommat. Kun tekee mieli suikkaria niin emäntä kyllä hoitelee hommat ja nielee lastit. Pitää ittensä hyvännäkösenä ja homma toimii. Ei tarvita miestenpäivää kun normi päivänä saa vaikka kals pihviä ja suikkaria ;)

Nainen esittämässä miestä. Omaperäistä. NOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä