Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitävätkö lapsenne teitä vanhempia vanhoina?

Vierailija
11.03.2013 |

Tytär 14 v kertoili isänsä suvun isotädin synttäreistä 80v, että: "siellä oli vaan 50-kymppisiä samassa pöydässä istumassa, kolme tuntia niiden juttuja piti kestää, mä olin kuolla."

Sanoin tyttärelle, että täytän tänä vuonna 48, johon tytär jotenkin ihmetellen vastasi, että hänen mielestään vaikutan max 40-vuotiaalta.

Nauratti aika lailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaani puhuu minusta teiniäitinä :D

Vierailija
2/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Me vanhemmat ollaan vanhuksia, joilla ei ole ollut omaa nuoruutta ollenkaan.

No, meidän lapset on 17v+18v.

(Ja ikää minulla on 44v.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut sen enempää puheeksi. paitsi että nuorempi tytär joskus ihmetteli, miten sen kaverin äiti, joka on mua 10 v nuorempi voi näyttää mua 10 v vanhemmalta. helposti!

Vierailija
4/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Ollaan 32-vuotiaita ja varsinkin meidän 10-vuotiaan mielestä ollaan jo ihan vanhoja.

Vierailija
5/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin olen joku mummo lasteni mielestä, vaikka olen 37 v. 15 v. on kuitenkin joskus heikkona hetkenä myöntänyt, että mä olen hänen kavereistaan nuorin äiti ja tykkää, kun pukeudun nuorekkaasti eikä meidän talo ole sisustettu mummolaksi, kuten osalla hänen kavereistaan.

Vierailija
6/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini pitää meitä ihan ikäloppuina raatoina. Vanhemmat lapset 24v ja 26v pitää meitä nuorina. Ja varsinkin nuorina isovanhempina. Olemme molemmat 43v.

Vierailija
7/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 15 pojan mielestä olen nolouden huipentuma. Olen 48.