Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuli kommunisti

Vierailija
09.03.2019 |

Johtuu kokoomuksen ja kepun touhuista.
Aika mielenkiintoista, koska voi olla ettei suvussani ole yhtään kommunistia.
Ks. Vaalikone

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka v*tun tyhmä pitää ihmisen olla ollakseen alle 60v SDP:n äänestäjä? Oikea demari asuu kommunistijohtajien rintakuvilla sisustetussa omakotitalossa rottaillen 3000€/kk duunarien selkänahasta revityllä eläkkeellä. Siellä tämä varakas herra nauraa vatsa kippurassa näille hyödyllisille idiooteille, jotka vakuuttelevat itselleen "kyllä SDP ajaa työmiehen asiaa!!!"

Onko mitään typerämpää kuin antaa rahansa vastikkeetta patalaiskoille nuorena superkarttuman kera eläköityneille vasemmistolaisille tietäen samalla ettei itse koskaan pääse eläkkeelle? Kyllä on! Tehdä tämä ja samalla vaatia itselleen suurempaa taakaa demareita äänestämällä. #eläkelupaus

Tämäkin  viesti poistetaan nopeasti, sillä demarit eivät kestä sitä, että totuus huudetaan julki.

Vierailija
2/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sithän mä voin tulla hakee vaikka sun paistinpannut ja kattilat Ap, kommunismissa kun kuuluu jakaa kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn sinun kommunistisen suuntauksesi, jos pysyt hiljaa, etkä ala paasaamaan.

Mene kommari nurkkaan istumaan!

Vierailija
4/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olenkin kommunisti. Arvoni ovat erittäin konservatiiviset. Vaalikoneen mukaan puolueeni on SKP.

Kunnioitan työntekoa, konservatiivisia arvoja ja olen kristitty.

Miettikää jo missä mennään.

Vierailija
5/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka v*tun tyhmä pitää ihmisen olla ollakseen alle 60v SDP:n äänestäjä? Oikea demari asuu kommunistijohtajien rintakuvilla sisustetussa omakotitalossa rottaillen 3000€/kk duunarien selkänahasta revityllä eläkkeellä. Siellä tämä varakas herra nauraa vatsa kippurassa näille hyödyllisille idiooteille, jotka vakuuttelevat itselleen "kyllä SDP ajaa työmiehen asiaa!!!"

Onko mitään typerämpää kuin antaa rahansa vastikkeetta patalaiskoille nuorena superkarttuman kera eläköityneille vasemmistolaisille tietäen samalla ettei itse koskaan pääse eläkkeelle? Kyllä on! Tehdä tämä ja samalla vaatia itselleen suurempaa taakaa demareita äänestämällä. #eläkelupaus

Tämäkin  viesti poistetaan nopeasti, sillä demarit eivät kestä sitä, että totuus huudetaan julki.

Nuoret ei saanu superkarttumaa! Mä sain. Portugalista kirjoittelen!

Vierailija
6/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sithän mä voin tulla hakee vaikka sun paistinpannut ja kattilat Ap, kommunismissa kun kuuluu jakaa kaikki

No ei nyt sentään. Työntekijä on palkkansa ansainnut.

T. Ap

Vierailija
7/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin ilmoittaisi "minusta tuli n a t s i", mutta pahempi. Kun katsoo kaikkia maailman entisiä ja nykyisiä kommunistivaltioita. Pitää olla kyllä päässä vikaa, tai sitten muuten sielultaan pahaan taipuva.

Vierailija
8/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueet joissa on vielä arvot=

Kommunistit ja kristilliset.

Vierailija
9/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae toki pannut ja kasarit. Proletariaatin diktatuurin oikeutuksella saat ne, jahka olen rusikoinut klyyvarisi eturauhasen ja takaraivon välimaille.

Kommunismi ei ole muotia, ei. Harva sen vastustajista taitaa tajuta, missä yhteiskunnallisissa oloissa se aikanaan saavutti huomattavaa suosiota.

Suomi elää halvan krääsän tuonnista. Ennen pitkää joku karismaattinen puhuja pakkaa kommunismin ideat uudennimiseen pakkaukseen ja lähteeä halpatuotantomaihin julistamaan tuon lähes uuden aatteensa ilosanomaa. Lopputulos on se, että paistinpannuja ja kattiloita ei saa  täälläpäin maailmaa mistään, kun tuotantovälineet on markkinatalouden nimissä myyty Kambodzaan.

Vierailija
10/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin ilmoittaisi "minusta tuli n a t s i", mutta pahempi. Kun katsoo kaikkia maailman entisiä ja nykyisiä kommunistivaltioita. Pitää olla kyllä päässä vikaa, tai sitten muuten sielultaan pahaan taipuva.

Venäjä on ainoa viholliseni.

Kannatan Suomen liittymistä Natoon viipymättä.

T. Ap

Vierailija
11/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hiljaa! kirjoitti:

Hyväksyn sinun kommunistisen suuntauksesi, jos pysyt hiljaa, etkä ala paasaamaan.

Mene kommari nurkkaan istumaan!

😂 En mene!

T. Ap

Vierailija
12/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae toki pannut ja kasarit. Proletariaatin diktatuurin oikeutuksella saat ne, jahka olen rusikoinut klyyvarisi eturauhasen ja takaraivon välimaille.

Kommunismi ei ole muotia, ei. Harva sen vastustajista taitaa tajuta, missä yhteiskunnallisissa oloissa se aikanaan saavutti huomattavaa suosiota.

Suomi elää halvan krääsän tuonnista. Ennen pitkää joku karismaattinen puhuja pakkaa kommunismin ideat uudennimiseen pakkaukseen ja lähteeä halpatuotantomaihin julistamaan tuon lähes uuden aatteensa ilosanomaa. Lopputulos on se, että paistinpannuja ja kattiloita ei saa  täälläpäin maailmaa mistään, kun tuotantovälineet on markkinatalouden nimissä myyty Kambodzaan.

Oijoi. Nyt tuli niin aggressiivinen purkaus että täytyy välillä vetää henkeä. Me kommunistit olemme rauhallista väkeä.

T. Ap

Vierailija
13/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli persu...

Vierailija
14/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good old commie.

Vierailija
15/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kommunismi on kehittynein maailmankatsomus.

Vierailija
16/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot kunniaan!

T. Ap

Vierailija
17/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläiset, tehdään uusi vallankumous!

T. Ap

Vierailija
18/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Tervetuloa mukaan!

Vielä tulee kaunis päivä, kun ihmiset alkavat ymmärtämään kommunismia Suomessa huutelematta Kiinaa tai Neuvostoliittoa.

Koska tuo päivä on vielä kaukana, toivoisin että eräs puolue voisi edes harkita "kommunismin" pudottamista nimestään. :/

Vierailija
19/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi toimii paperilla, mutta ei käytännössä. Paitsi Kiinassa, jossa teetetään kaikki alistetuilla kansalaisilla ja orjatyövoimalla. Rikkaat käärii voitot.

Miksi Neuvostoliitto hajosi? Muistellaan sitä.

Vierailija
20/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on nyt Venäjällä asiat? Siitä ei tullut paratiisia.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi