Mummo ei halua minua kylään
Kun kysyin niin ei saa tulla kun on vaatteet narulla mitä ihmettä 😂😂😂
Kommentit (15)
Oletko hankala? Mummo haluaa olla rauhassa, katsoa pyykkien kuivumista narulla ja tsillata.
Hah. Kuitenkin pelaa uhkapelejä, juo rommia ja polttaa sikareita eikä siksi halua sukua nurkkiin.
No en ole hankala ootko itse
Häntä ei vaan kiinnosta mun jutut joku vaatteet kuivumassa estää kyläilyn 😅
Vierailija kirjoitti:
No en ole hankala ootko itse
Häntä ei vaan kiinnosta mun jutut joku vaatteet kuivumassa estää kyläilyn 😅
Ehkä mummo pesi kaikki vaatteet ja haluaa nyt nakuilla rauhassa.
Muistisairas hän kyllä varmasti on kun sanoin että älä soita erään sovelluksen kautta kun kuuluu huonosti ja väitti ettei ole soittanut hoitoon vaan lepokotiin joutaa heti
Mulla sama juttu tädin kanssa. Ei saa enää edes soittaa oikein huusi puhelimessa että ei saa soittaa. Ilmeisesti on suuttunut jostain en vaan tiedä mistä. Surullista.
Mummulla on varmaan lauantaipäivän puteli aukeemassa, aski tupakkaa ostettuna ja tuhkakuppi valmiina keittiön pöydällä. Nyt on omaa aikaa eikä vieraiden passausta!
Joudenkin vanhempien ihmisten mielestä se on ilmeisesti häpeällistä. Mun mummi oli ihan pöyristynyt, kun serkullani oli pyykkejä pitkin saunaa.
Minkälainen suhde sinulla om mummoosi? Onko hän rahasampo jota käyt lypsämässä?
Ehkä mummo ei halua tai uskalla sanoa suoraan, oikeaa syytä miksi ei halua sinua luokseen? Onko hänellä syytä pelätä?
Ei olisi ensimmäinen eikä varmasti viimeinen lapsenlapsi (eikä aikuinen lapsikaan sen puoleen) joka näin toimii. Omassa työssäni näihin valitettavasti törmään. On isovanhempia ja vanhoja vanhempia jotka pelkäävät lastaan tai lapsenlastaan, syystä.
Tämä tuli mieleen ensimmisenä, voihan syy olla muukin. Ehkä mummi vain haluaa yksinkertaisesti olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen suhde sinulla om mummoosi? Onko hän rahasampo jota käyt lypsämässä?
Ehkä mummo ei halua tai uskalla sanoa suoraan, oikeaa syytä miksi ei halua sinua luokseen? Onko hänellä syytä pelätä?
Ei olisi ensimmäinen eikä varmasti viimeinen lapsenlapsi (eikä aikuinen lapsikaan sen puoleen) joka näin toimii. Omassa työssäni näihin valitettavasti törmään. On isovanhempia ja vanhoja vanhempia jotka pelkäävät lastaan tai lapsenlastaan, syystä.
Tämä tuli mieleen ensimmisenä, voihan syy olla muukin. Ehkä mummi vain haluaa yksinkertaisesti olla rauhassa!
Rahaa en häneltä ikinä pyydä koska mulla on sitä omasta takaa just paljon. Joten ihan vaan olisin menny kylään niinku ihmiset joskus haluaa vaihtaa kuulumisia toistensa kanssa mutta tämä mummo ei halua. En ymmärrä mikä mättää. Eihän olisi halunnut tulla minun luoksekaan kahville. Vaikka valmiiksi olin laittanut.
J miksi hän mua pelkäisi kun en ole mitään tehnyt tai uhkaillut itse sain paniikkikohtauksen kun lähdin sieltä joskus ja mummo oli itse pelottava
Miks vanhukset on niin hankalia