Olen kirjoitelut yli vuoden miehen kanssa netissä
Kommentit (17)
Itseluomansa mielikuvan kanssa voi olla miellyttävämpää kirjoitella kuin todellisen henkilön.
Tuosta tulee pudotus korkealta ja kovaa, jos tapaatte livenä. Mielikuvat on joka tapauksessa jo muovautuneet ja ne eivät täsmää todellisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee pudotus korkealta ja kovaa, jos tapaatte livenä. Mielikuvat on joka tapauksessa jo muovautuneet ja ne eivät täsmää todellisuuden kanssa.
Mitä tarkoitat?
Ainoastaan jos ollaan etenemässä johonkin fyysiseen, tarvitaan ”visuaalista kiihoketta”. Tuskin platonisessa kahvittelussa ja keskusteluissa livenäkään ”pudotaan”. Taidat olla aika pinnallinen ihminen?
Niin.
Onko tuon kirjoittelun tarkoitus siis pelkkä ystävyys?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kirjoittelun tarkoitus - jos jo vuosi takana - ole kirjoittelu ja ajatusten vaihto. Mitä siinä pitäisi olla tarkoituksena? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Ainoastaan jos ollaan etenemässä johonkin fyysiseen, tarvitaan ”visuaalista kiihoketta”. Tuskin platonisessa kahvittelussa ja keskusteluissa livenäkään ”pudotaan”. Taidat olla aika pinnallinen ihminen?
Niin.
No ei tietenkään, jos kyseessä on platoninen kirjekaveri. Jos tarkoitus olisi edetä johonkin, niin sitä tarkoitin.
Mä oon kirjoitellut jonkun miehen kanssa syksystä 2015 asti eikä hän ole näyttänyt kuvaansa. mä olen lähettänyt kuvani hänelle ja hän haluaisi tavata mutta olen sanonut etten tapaa ketään ilman kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kirjoitellut jonkun miehen kanssa syksystä 2015 asti eikä hän ole näyttänyt kuvaansa. mä olen lähettänyt kuvani hänelle ja hän haluaisi tavata mutta olen sanonut etten tapaa ketään ilman kuvaa.
Miksi kuva on tärkeä ”tapaamiseen”? En tajua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
SE on varmaan nainen tai transu tai tosi vanha mies.
Minä olen kirjoitellut seitsemän vuotta jollain nettideittisivustolla tapaamani miehen kanssa. Aluksi kirjoittelu tuntui etenevän kohti parisuhdetta, mutta totesimme lopulta, että tämä ei ole realistista, sillä asumme eri maissa ja molemmilla on lapsia. Mies on jäänyt elämääni ystävänä. Välillä vaihdamme kuulumisia, ja on mukavaa seurata hänen elämäänsä somessa. Silloin, kun kumpikin on ollut yhtä aikaa sinkkuna, yhteydenpito on seksuaalisävytteisempää. Molemmilla on kuitenkin ollut tänä aikana seurustelusuhteita, ja noina aikoina ei mitään sopimattomia keskusteluita ole käyty eikä kuvia vaihdettu. Voi olla, että joskus tapaamme, jos matkustan esimerkiksi työasioissa hänen kotimaahansa, mutta pelkästään häntä tapaamaan en lähtisi. Olemme jo melkein nelikymppisiä ja kumpikin tyytyväinen omaan elämäänsä omassa kotimaassaan, joten en usko tästä koskaan seuraavan mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
On.
T.Ap
Kirjottelin miehen kanssa kolme vuotta näkemättä kuvaa tai tietämättä edes sukunimeä. Kotikaupungin ja ammatin tiesin, eivät tosin liittyneet kirjoitteluun juuri mitenkään. Eikä siis koskaan tavattu, se vain tuli tiensä päähän.
Jos mies haluaa tavata, muttei anna yhtään kuvaa ennen sitä, hän on varattu!!!
Vierailija kirjoitti:
Kirjottelin miehen kanssa kolme vuotta näkemättä kuvaa tai tietämättä edes sukunimeä. Kotikaupungin ja ammatin tiesin, eivät tosin liittyneet kirjoitteluun juuri mitenkään. Eikä siis koskaan tavattu, se vain tuli tiensä päähän.
Miten tällainen voi äkisti 3 vuoden jälkeen loppua?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa tavata, muttei anna yhtään kuvaa ennen sitä, hän on varattu!!!
Näin voi olla. Ap juuri kertoi että kyseessä on pelkkä kirjeystävyys, joten merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällainen voi äkisti 3 vuoden jälkeen loppua?
Kaikki on sanottu, kiinnostus loppuu. Toinen löytää tärkeämpää vapaa-aikaansa.
Ihmisyys on julmaa.
Netissä kirjoitteluun ei tarvita kuvia. Hyvä niin.