Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telkkarissa oli mies, jonka kanssa olen ollut sängyssä

Vierailija
09.03.2013 |

Onko teille käynyt ikinä samoin - alatte katsoa jotain ohjelmaa, miehessä jotain etäisesti tuttua / nimessä jtoain tuttua, kunnes välähtää että olet ollut sängyssä sen kanssa?

Katsoin yhtä tosi-tv -ohjelmaa vähän aikaa sitten, ja tajusin kun aloin katsoa, että tosiaan oli sen miehen kanssa 2 illan juttu (oltiin kerran sängyssä). Kerran pari sen jälkeen tekstiviestiä / mailiä laitoin joihin vastasi kohteliaasti jotain mutta ei enää nähty.

Mulle sikäli tää oli jotenkin "merkityksellistä", että noita miessuhteita ei tosiaan ole paljon ollut, oman miehen lisäksi vaan kahden kanssa ollut "kunnolla" sängyssä.

Oli siis hassua nähdä tuo ohjelma. Ja hetken fiilis että mitä jos.. meidän jutusta olisi sittenkin voinut tulla jotain (no tuskinpa). Oli komea vieläkin se mies. Oli mennyt naimisiin, vaikka silloin pidin sellaisena ikuisena Peter Pan -tyyppinä.

Jotenkin hassua että ylipäänsä olen sellaisen kanssa ollut. (Että sellainen edes hetken ollut musta kiinnostunut.)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole. Kuvittelisin, että muistaisin noin vähillä kokemuksilla välittömästi kenestä on kyse.

Vierailija
2/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu homma, ei kai lie kyse samasta miehestä. En kyllä katsonut telkkaria, mutta oli lehdesä ja on ollut monta kertaa, tv:ssä myös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo. Mulla oli 4 kk suhde yhden Suomen tunnetuimman jalkapalloilijan kanssa ja sitä oon joutunut usein katsomaan. Nykyään on jo valmennuspuolelle siirtynyt, mutta telkussa ja lehdessä edelleen siihen törmään.

Oli kyllä ihana mies.

Vierailija
4/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mä siis tajusin ulkonäöstä & nimestä (en ihan heti näöstä), jo heti alussa että täh, hups...

Hassu fiilis kun siis ihan vieras ihminenhän se on, sama kuin ois mitä tahansa vierasta katsonut, ja kuitenkin tietää että ollaan hetki oltu niin lähellä toisiamme.

En tiedä muistaisko se enää mua ollenkaan, tästä kuitenkin n. 8v. aikaa.

ap

Vierailija
5/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noissa miehen itsetyydytysvideoissa on käynny näin

Vierailija
6/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muutaman tyypin kohdalla on näin käynyt kun ovat jatkuvasti lehdissä ja telkkarissa.

Vierailija
7/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näin kerran telkussa yhden miehen kenen kanssa mä olin ollut samassa sängyssä hotellissa eri päivinä

Vierailija
8/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sillä, no en viitti kysyä, tai no oliko sen kal, ei hitto ei riitä kantti, tuntuko se susta paksul, sori an saa sanotuksi

Vierailija
9/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt ja se on outoa katteltavaa. Tekis mieli huutaa, MÄ TUNNEN TON. Selitä siinä sitten perheelle, että mistä.

Muutamia julkkiksia paneskelin muinoin, eivät olleet silloin vielä mitään kuin luokkakavereita tms. :)

Vierailija
10/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:34"]

oliko sillä, no en viitti kysyä, tai no oliko sen kal, ei hitto ei riitä kantti, tuntuko se susta paksul, sori an saa sanotuksi

[/quote]

ei ollut eikä tuntunut, pienempi oli kuin omalla miehellä.

mutta ainoa mies joka tuottanut mulle o...n (vaikkakin hieroen) oman miehen lisäksi. Että olihan se siis sikälikin hassua katsella.

Ja kyseessä ei ollut mikään julkkishenkilö tms., siksi olikin niin odottamatonta nähdä se tv:ssä.

ap

Vierailija
11/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:34"]

[/quote]

ei ollut eikä tuntunut, pienempi oli kuin omalla miehellä.

mutta ainoa mies joka tuottanut mulle o...n (vaikkakin hieroen) oman miehen lisäksi. Että olihan se siis sikälikin hassua katsella.

Ja kyseessä ei ollut mikään julkkishenkilö tms., siksi olikin niin odottamatonta nähdä se tv:ssä.

ap

[/quote]

varmasti viikon ylläri

Vierailija
12/19 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholla-sarjassa on vilahtanut pari kertaa mies josta tajusin vasta viime viikolla että tuttuhan tuo on vuosien takaa...

Vierailija
13/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit miehellesikin hehkuttaa, että olet pannut julkkiksen kanssa. Hän olisi varmaan ylpeä sinusta!

Vierailija
14/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sama tosi-tv -sankari, jonka kanssa mulla on ollu säätöä muutama vuosi sitten. Tän tyypin olen nähnyt Poliisit-ohjelmassa.

Vierailija
15/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun eihän tv:ssä esiintyvät ole IKINÄ seurustelleet, olleet naimisissa, eronneet, paneskelleet ympäriinsä... Ei ei.

Vierailija
16/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto oon kateellinen, oikeen jonkun tositv-urpon kanssa pannut vuosia sitten. Nyh!
Varmaan upeeta muistella elettyä nuoruutta ja sitä, miten ah villejä ja vapautuneita sitä oltiin.

Vierailija
17/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi yhdenillanjuttu on myös tv:stä tuttu, sellainen jonka teistäkin jokainen tunnistaisi välittömästi niin nimen kuin naamankin perusteella.

Vierailija
18/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko paljaalla?

Vierailija
19/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Poliisit eikä Iholla sarja.

Eikä se nyt ollut edes niin "nuoruutta" villiä tuo aika, olen ollut mieheni kanssa tosi nuoresta, yhdessä vaiheessa oli vaikea jakso (no vaikeeta koko ajan mutta erityisen vaikea), ja ero oli lähellä... ja silloin oli itsetunto alhaalla kait sitten ja hivelevää kun edes jotain huomiota joskus sai baarissa tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän