Kun menette kesäisin huvipuistoon, niin riehutteko
sielä itsekkin laitteissa, ja myös laitteissa, mihin muksu ei pääse vielä piitkään aikaan. Entä mies?
Kommentit (5)
Kyllä meillä oli jokaisella oma ranneke, mutta mikä tämä riehumisjuttu on? Miksi huvipuistossa pitää riehua. Kyllä sielläkin voi ihan normaalisti käyttäytyä ja viettää mukavan päivän nauttimalla laitteiden käytöstä tarkoituksenmukaisesti.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:28"]
Kyllä meillä oli jokaisella oma ranneke, mutta mikä tämä riehumisjuttu on? Miksi huvipuistossa pitää riehua. Kyllä sielläkin voi ihan normaalisti käyttäytyä ja viettää mukavan päivän nauttimalla laitteiden käytöstä tarkoituksenmukaisesti.
[/quote]
Siellä juostaan päättömästi laitteesta toiseen, huudetaan ja kiljutaan. Taannutaan jonnekin alakoululaisen tasolle.
Ahaa. Olen siis maalaisjuntti, joka ei viime kesänä eksynyt edes Linnanmäelle, vaan meille riitti pienempikin huvipuisto ja siellä käyttäydyttiin asiallisesti, me sekä muut. Pitääpä ensi kesänä olla varovainen, jos lapselle ei enää pienempi huvipuisto riitä. Tai sitten pitää itse opetella päätön juokseminen, huutaminen ja kiljuminen.
Ikävä kyllä ei ole ollut mahdollisuutta riehua itse niissä laitteissa kun lapset eivät niihin pääse, eikä niitä voi yksinkään jättää.
Kyllä, molemmille omat rannekkeet :)