Millä perusteella parikymppiset naiset ovat kauniita?
En vaan ymmärrä. Parikymppisellä on vielä lapsenpyöreyttä kasvoissa ja vartalossa (näyttävät pikkutytöiltä) ja itsevarmuudesta ei tietoakaan. Oma tyyli on myös täysin hakusessa. Ja se käytös... Miten kukaan mies voi pitää sellaista kauniina?
Kommentit (41)
Eivät kaikki parikymppiset ole samanlaisia.
vähän riippuu. Pidin parikymppisenä miehenä parikymppisiä naisia kauniina. Nyt pidän niitä vähän naiveina, mutta jokaisella on silti persoonalliset kasvot. Että en lähtisi yleistämään.
Kolmekymppistä naista olen aina pitänyt hedelmällisimpänä tapauksena. Sellaisena jonka voi napata syliin ja suudella. Sellainen jonka seurassa uskaltaa päästää raikuvan pierun tai röyhtäyksen ilman pelkoa maineen menetyksestä.
vähän riippuu. Pidin parikymppisenä miehenä parikymppisiä naisia kauniina. Nyt pidän niitä vähän naiveina, mutta jokaisella on silti persoonalliset kasvot. Että en lähtisi yleistämään.
Kolmekymppistä naista olen aina pitänyt hedelmällisimpänä tapauksena. Sellaisena jonka voi napata syliin ja suudella. Sellainen jonka seurassa uskaltaa päästää raikuvan pierun tai röyhtäyksen ilman pelkoa maineen menetyksestä.
EI, SINÄ TAAS! Mä jo luulin että lopetit!
Yhdyn edelliseen: kolmekymppinen nainen on kaikessa suhteessa parempi kuin parikymppinen. Ei normaali aikuinen mies katsele pikkutyttöjä.
no kyllä ne kakskymppiset nuoret pojat ja tytöt ovat kauniita ihmisiä, niikuin ovat 10 vuotiaatkin ja 30 vuotiaatkin. olen valitettavasti noin viisikymppinen ja on kauneus kadonnut, olisin mielelläni nuoren näköinen, ainakin nuoremman.
Olen samaa mieltä 3/4 kanssa. Totta kai parikymppinen mies pitää parikymppisiä naisia kauniina. Mutta ei kukaan normaali kolmekymppinen tai yli.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:15"]
Yhdyn edelliseen: kolmekymppinen nainen on kaikessa suhteessa parempi kuin parikymppinen. Ei normaali aikuinen mies katsele pikkutyttöjä.
[/quote]
Määrittee aikuinen. 25v.? 22v.?
Jos parikymppisellä on lapsenpyöreyttä tms. on tämä valitettavasti ylipainoinen. Se pyöreys nimitttäin kuuluu noin kaksivuotiaalle.
Kyllä minä voin nähdä paljonkin kauniita kohtia kohtia parikymppisessä, vaikka nainen (ja 31v. olenkin).
niillä on niin punaiset kauniit huulet, sileä virheetön iho, ei rypyn ryppyä, vahvat ripset, vahvat hiukset, rinnat ei roiku ja ovat täydellisen virheettömät, alapää on kuin kirsikka. tämä ei tarkoita etteikö 40 kymppinen näinen ole yhtä kaunis, vähän erilainen mutta ihan yhtä kaunis ja haluttavampi myös koska on aikuinen ja kokenut, sitäpaitsi myös seksikkäämpi kun tuo 2kymppinen tyttö.
t: mies
ps.tytöt ei kiinnosta
Ap, sulla taitaa olla todellakin itsetunto kateissa. Kaiken ikäiset naiset ovat kauniita, myös lapset ja miehet myös. t. Alli P.
Tee nyt jotain tuolle ongelmallesi hyvä ihminen!
Tottakai se ärsyttää vanhaa ämmää, että kaikkien miehet katsovat kauniita naisia, jotka yleensä siis ovat alle kolmekymppisiä. Se nyt vaan menee niin luonnossa eikä faktoille voi vanha ämmä yhtään mitään. Todellakin surkea itsetunto aloittajalla. Tekeekö pahaa kun miehesi (jota sinulla kuitenkaan tuskin on?) katsoo niitä nuorempia ja oikeasti vielä kauniita?
Eiköhän KAIKKI miehet ikään katsomatta pidä nuoria naisia kaikista kauneimpina. Naiset eivät vain halua sitä itselleen myöntää koska rupsahtaminen on kova paikka.
noh noh. Eipäs mennä tuolle linjalle. Nainen itsessään on palapeli miehen kanssa. (Jing Ja Jang)
Nainen on sellainen että se sopii tietyn kanssa tai ei sovi. Joskus nainen kuvittelee sopivansa ja toisin päin. Muttei sovi. Kun tilanne sopii niin ei se ikä tosiaan ole muuri. Valtio tosin voi tehdä poikkeuksen sen suhteen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:04"]
Miten kukaan mies voi pitää sellaista kauniina?
[/quote]
Eli siis miten eräs tietty 34-vuotias mies voi pitää sellaista kauniina?
Miten te jaksatte aina osallistua tähän "keskusteluun", aina uudelleen ja uudelleen? Vai oletteko te vastaajat aina jotain uusia jotka eivät tiedä tätä tapausta?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:59"]
niillä on niin punaiset kauniit huulet, sileä virheetön iho, ei rypyn ryppyä, vahvat ripset, vahvat hiukset, rinnat ei roiku ja ovat täydellisen virheettömät, alapää on kuin kirsikka. tämä ei tarkoita etteikö 40 kymppinen näinen ole yhtä kaunis, vähän erilainen mutta ihan yhtä kaunis ja haluttavampi myös koska on aikuinen ja kokenut, sitäpaitsi myös seksikkäämpi kun tuo 2kymppinen tyttö.
t: mies
Noin kuuluu jokaisen aikuisen miehen ajatella. 2kymppinen ei todellakaan ole vielä aikuinen!
ps.tytöt ei kiinnosta
[/quote]
Jep jep.
Onkos ap ottanut jo selville odotellaanko siellä Hirvensalossa perheenlisäystä, jotta pääsisi sitä ls-ilmoitusta tehtailemaan?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:22"]
Miten te jaksatte aina osallistua tähän "keskusteluun", aina uudelleen ja uudelleen? Vai oletteko te vastaajat aina jotain uusia jotka eivät tiedä tätä tapausta?
[/quote]
mulle ihan uusi tyyppi, onko tää joku vakio tapaus
Miehet tykkää lapsekkaista piirteistä naisilla.