Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sisustusratkaisuusi olet erityisen tyytyväinen?

Vierailija
09.03.2019 |

Huonekalut, materiaalit jne. Vastaan itse: korkkilattiaan! Lämmin, hiljainen ja kaunis.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että en sisusta. Hankin tavaroita ja huonekaluja tarpeeseen sen mukaan, mikä on edullista ja kestävää. Ei kiinnosta, miltä ne näyttää.

Vierailija
2/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sisustin petollisen huijarimiehen pois kodistani. Vai kuuluuko tähän kohtaan termi ... ulostin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen että päätettiin pistää vähän enemmän rahaa palamaan kun keittiökaappeja valittiin ja päädyttiin puusepän tekemiin umpipuisiin. Ne on maailman kauneimmat ja meillä on maailman ihanin keittiö❤️

Vierailija
4/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot ja matot. Vallilaa ja Wishiltä.

Vierailija
5/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkapalmun istutin sellaiseen vanhaan metalliseen, kuluneeseen ja  ruosteiseen ämpäriin. Näyttää niin hienolta!

Vierailija
6/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se, kun valittiin valkoiset keittiökaapit v 79, kun rakennettiin.

Ovat edelleen moitteettomassa kunnossa. Vain vetimet ja pöytätasot vaihdettu.

Naapurit pyörittelivät päitään vihreiden ja keltaisten ja ruskeiden keittiöidensä kanssa ja ovat jo kahteen kertaan vaihtaneet keittiönkaapit.

Silloin ainoa ns. Ikilevystä valmistettu kaapisto oli Serlaa ja valmistus lopetettiin, kun kestävyys on ikuista ja sehän ei nykymaailmassa enää ole hyvä asia.😍

Vierailija
7/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Jukkapalmun istutin sellaiseen vanhaan metalliseen, kuluneeseen ja  ruosteiseen ämpäriin. Näyttää niin hienolta!

Onhan jukalla sisäruukku tai edes ämpärin pohjassa reikiä?

Vierailija
8/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä ostamiini Muuto Visu tuoleihin. Kevyitä käsitellä ja mukavat istua.

Vierailija
9/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin (vaikka uutena ostin)! En halunnut muovisia tuoleja, ja nämä ovat puiset. Tosiaan mukavat istua ja kauniit. 

Vierailija
10/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen moniin ratkaisuihini. :-) Erityisesti sohvapöytään, joka on lasia. Pähkäilin kauan asian kanssa, koska olohuone on pieni enkä halunnut pöytää joka veisi paljon tilaa (fyysisesti tai visuaalisesti). Lasipöytä, jossa on metallinen jalkaosa sopii erinomaisesti tähän eikä peitä allaolevan lempimattoni kuvioita.

Toinen hyvä ratkaisu oli hankkia nahkainen lepakkotuoli. En halunnut perinteistä nojatuolia, sillä ne ovat visuaalisesti liian isoja ja muhkeita, sirommat mallit taas liian liian pieniä ja epämukavia istua. Nahkainen lepakko on mielestäni hyvännäköinen, sopii sohvapöydän kaveriksi, ja siinä voi istua mukavasti, varsinkin kun laittaa jalat rahille. 

Kolmas hyvä ratkaisu oli hankkia Kartellin valkoinen fly-valaisin ruokapöydän ylle. Sopii kuin nenä päähän, eikä ollut kovin kalliskaan. 

Vierailija
11/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäri-, wc- ja saunaremontin yhteydessä valittuihin laattoihin.

Vierailija
12/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin (vaikka uutena ostin)! En halunnut muovisia tuoleja, ja nämä ovat puiset. Tosiaan mukavat istua ja kauniit. 

Nuo on minunkin haavelistalla. Haluaisin sirot puiset tuolit, joissa on hyvä istua.

Paras sisustusratkaisu on meillä keittiön tiskiallas nurkassa piilossa. Ei näy ensimmäisenä likaiset astiat.

Vierailija
13/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikanaan tummat laminaattilaudat, jotka maksoivat viisinkertaisen hinnan halvimpiin vaaleisiin verrattuna. Olen 12 vuoden jälkeenkin tyytyväinen valintaani, joka kumminkin oli iso satsaus remonttikuluissa.

Vierailija
14/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöremontin yhteydessä jätin yläkaapit pois. Turha, ylimääräinen tila ja turhat keittiöhärpäkkeet hävitin. Jäljellä jäi kivat ja tarpeelliset tavarat ja kaunis avara tila jossa pidän "vaihtuvaa taidenäyttelyä" tauluineen.

Vierailija
15/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sisustin petollisen huijarimiehen pois kodistani. Vai kuuluuko tähän kohtaan termi ... ulostin?

Epäilemättä lisäsi asumisviihtyisyytä huomattavasti.

Vierailija
16/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin hyvät ja neutraalit seinämaalit tapettien sijaan. Huone on valoisa ja näyttä avaralta. Sisustuksen pienet yksityiskohdat tulevat nyt paremmin esille. Hyvä ratkaisu. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
17/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kodinhoitohuoneen kattoon harjanvarren ketjuihin. Tuohon on hyvä ripustaa vaatteita kuivamaan hengareihin.

Vierailija
18/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytään ja tuoleihin,jotka mies teki alusta asti itse.

Umpipuuta ja vain kaunistuu vanhetessaan.Ovat minulle rakkaimmat huonekaluni.

Vierailija
19/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme uuteen taloomme 4kk sitten ja ehdottomasti parasta tässä(kin) on iso ruokapöytä (240-340cm) ja mittojen mukaan tehty saareke. Tein mitta- ja mallipiirrokset saarekkeesta ja teetimme sen umpitammesta puusepällä Virossa. Emme halunneet perinteistä keittiökaapeista tehtyä kiinteää saareketta vaan kevyemmän ja enemmän huonekalumaisen. Mun aarre

Missään rakentamissamme taloissa ei ole ollut mitään mikä harmittaisi tai olisi huonosti suunniteltua. 

Vierailija
20/22 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla kun asun, ei ole vielä ehtinyt tulla mitään materiaalivalintoja isoissa asioissa. Mutta olen tyytyväinen sohvaan, jonka aikoinaan ostin ja mikä on seurannut minua asunnosta toiseen. Kun sohvaa lähdin etsimään, tuli monta kauppaa kierreltyä ja kaarreltua, mutta mikään ei ollut sopiva. Muistan, kuinka yhdessä paikassa sohvia mukaani katsomaan lähtenyt sätti minua hyvinkin vihaisena, kun en ottanut yhtä - siitä kun puuttui ominaisuus, jonka ehdottomasti halusin. Uhosi, etten löydä koskaan samankaltaista, kuinka se oli paras. Onneksi pysyin päätöksessäni, löysin sohvani. Sopivan jämäkkä, muttei kivikova, ja juuri sen muotoinen, kuin haluan. Sopii paikkaan kuin paikkaan.

Ja on se aikaisempi sättijäkin nukkunut monet kerrat kyseisellä sohvalla tyytyväisenä. Sillä saa kyllä todella hyvät unet. Joskus kokeillut muitakin sohvia huvikseen, mutta mikään ei kaupoissa ole tuntunut yhtä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme