Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni pöydällä oli lääkekuitti, mitä tehdä?

Vierailija
09.03.2013 |

Väittää ettei ole ostanut mitään. Mutta on kuitenkin kuitti ja maksettu samanlaišella kortilla kuin tyttären ostamat. Lääkettä saa vain reseptillä ja on takulla huumetta jos käyttää, kun ei ole tiettävästi mitään sairautta. 

Saako tytär tehdä mitä lystää, kun minä hänet kuitenkin vielä Elätän. 

Eli asuu kotona ja ei käy työssä. Opiskelee. hänellä on tili johon isovanhemmat ovat antaneet rahaa. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ap:n etsiä netistä verenohennuslääke, joka saattaisi toimia myös huumausaineena, jatketaan sitten tarinaa. 

Vierailija
42/46 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen nimi? T. Lääkäritäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt neuvoa mutta et kerro lääkkeen nimeä? WTF.

Verenohennuslääkkeitä ei voi käyttää huumeina. Samantyyppisiä - joita maallikko voi luulla verenohennuslääkkeeksi -  on olemassa myös paikallisesti salvoina käytettäviä esim. suonikohjuja varten. Jos kyseessä todella on verenohennuslääke kuten Marevan (=varfariini), oletko tarkistanut ettei sitä ole ostettu isoäidille tms?

T. Lääkäritäti

Vierailija
44/46 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle määrättiin verenohennuslääkettä supistuksiin raskaudessa juuri hetki sitten eli uskoisin että eri lääkkeitä voidaan käyttää moniin eri tarkoituksiin mihin ei uskoiskaan.

Vierailija
45/46 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 09:45"]

mulle määrättiin verenohennuslääkettä supistuksiin raskaudessa juuri hetki sitten eli uskoisin että eri lääkkeitä voidaan käyttää moniin eri tarkoituksiin mihin ei uskoiskaan.

[/quote]

Eli ap:n tytär onkin raskaana! Joko potkaisit se pihalle, mokoman??

Vierailija
46/46 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan yllättävän monia lääkkeitä voi käyttää myös päihdekäyttöön. Vaikka joku lääke ei yksistään olisi huumaavaa, voi se buustata jotain muuta ainetta yhdessä käytettynä. mutta tämä oli provo joten ei sen niin väliä....