Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on kun mieheni ei saa minua enää laukeamaan?

Vierailija
29.04.2013 |

Haluan seksiä. masturboin paljon ja haaveilen miehestäni. Hänellä on unelmakroppa, mahtava penis ja rakastan häntä. Elämäni rakkaus. Mutta en saa nykyään. Mies on aina ollut taitava rakastaja ja hän on saanut polveni veteläksi _aina_. Olen alkanut treenaamaan ilolihaksiani ja minulla tekee kokoajan mieli. Mutta kun mies alkaa lämmitellä minua en pääse tunnelmaan. Kostun kyllä, mutta ennen niin mahtava seksi ei tunnu enää oikeastaan miltään. Penis siis kyllä tuntuu mutta se ei oikeastaan tunnu enää erityisen hyvältä, joskaan ei myös huonolta. Kun olen huomannut tämän muutoksen olen alkanut antaa sellaista seksiä josta mieheni pitää jotta hän tulisi nopeasti. Ja hän tuleekin, onneksi! Haluan siis jatkaa seksiä ja nauttia siitä mieheni kanssa mutta en vain syty enää samalla tavalla ollessani hänen kanssaan :( en ole myöskään muiden miesten perään, joten ihmettelen tätä suuresti. ennen olen AINA lauennut yhdynnässä!

käytän e-pillereitä, joita tosin olen syönyt jo monta vuotta. Vaiva alkoi vasta läheiseni kuoleman jälkeen n. Kk sitten. Voiko se liittyä tähän? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, myös piilo-sellainen, voi hyvin vaikuttaa sängyssä estoja aiheuttavasti. Niin miehillä kuin naisillakin. Ihan mahdollista siis, että tuo läheisen kuolema vaikuttaa sinulla alitajunnassa niin paljon, ettet voi heittäytyä seksiin kunnolla.

T. Mies.

Vierailija
2/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä HALUAN todella paljon! Sakeli,en usko sanovani tätä täällä. Minä haluan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua enää välien selvittämistä,varsinkin täällä.Kaikki on selvää kyllä.

Vierailija
4/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaiva alkoi vasta läheiseni kuoleman jälkeen n. Kk sitten. Voiko se liittyä tähän?"

No, daa. Seksuaalisuus yleensä nyt on sen verran monimutkainen juttu, että ongelmia voi joskus tulla varsin mitättömistäkin jutuista ja joku läheisen kuolema nyt ei yleensä ole ihan mitätön juttu.

Vierailija
5/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aijemmin ollut vastaavaa vaivaa.. Läheisen kuolema oli jollakin tasolla helpotus, sillä hän oli sairastanut pitkään ja viimeiset kuukaudet olivat lähes kitumista. En sure mitenkään näkyvästi mutta kai se sitten on alitajunnassa.. :/ en tiedä.

ap

Vierailija
6/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy läheisen kuolemaan. itselle kävi samoin ja meni pari vuotta, että en kyennyt laukeamaan kuin yksin. oli todella turhauttavaa, mutta tilanne onneksi korjautui kärsivällisen miehen ansiosta. jätä seksi taka-alalle hetkeksi ja käy suru läpi.

Vierailija
7/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehen arvostelut mun kropasta ja muut loukkaukset on saanut mut kykenemättömäksi laukeemaan yhdynnässä. En pysty enään heittäytymään

Vierailija
8/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuolta korvien välistä on kiinni ja sinne vaikuttaa niin moni asia.

Minulla on ihan sama tilanne enkä ole keksinyt, mistä homma kiikastaa. Nautin valtavasti seksistä mieheni kanssa, hän on taitava, huomaavainen, intohimoinen ja hellä. Mutta. Laukeaminen on jäänyt jostain syystä pois yhdynnässä. Miehestäkin se on kurjaa, sillä hän haluaisi minunkin nauttivan. Vakuutan hänelle nauttivani, mikä on ihan totta, mutta kyllähän se alkaa pitkän ajan kuluttua nyppiä, kun upea seksi ei enää saa huipennusta. Emme silti tee tästä mitään numeroa. Masturboidessa saatan tulla parissa minuutissa, joten luotan, että orgasmi tulee takaisin vielä rakastellessakin. Kun vaan tietäisi, miten tuon pään saisi nollattua...

Vierailija
9/9 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaat luaeta