Tyttäreni pöydällä oli lääkekuitti, mitä tehdä?
Väittää ettei ole ostanut mitään. Mutta on kuitenkin kuitti ja maksettu samanlaišella kortilla kuin tyttären ostamat. Lääkettä saa vain reseptillä ja on takulla huumetta jos käyttää, kun ei ole tiettävästi mitään sairautta.
Saako tytär tehdä mitä lystää, kun minä hänet kuitenkin vielä Elätän.
Eli asuu kotona ja ei käy työssä. Opiskelee. hänellä on tili johon isovanhemmat ovat antaneet rahaa.
Kommentit (46)
Hain likaiset astiat pois, ja roskatkin. Vein kasan puhtaita vaatteita sängylleen.
muttaRomuttaa enää en sitä tee, aloitan oven kiinni ja oloon paikoistaan. En pese edes vaatteitaan..pestään ihan itse
Jaa että mitä tehdä. Miten olisi luottaminen. Niin että tyttäresi uskaltaa sinulle kertoa.
Jospa hänellä on joku sydänsairaus ja sinä se vain epäilet huumeita, ei ihme ettei hän halua kertoa mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 17:53"]
Väittää ettei ole ostanut mitään. Mutta on kuitenkin kuitti ja maksettu samanlaišella kortilla kuin tyttären ostamat. Lääkettä saa vain reseptillä ja on takulla huumetta jos käyttää, kun ei ole tiettävästi mitään sairautta.
Saako tytär tehdä mitä lystää, kun minä hänet kuitenkin vielä Elätän.
Eli asuu kotona ja ei käy työssä. Opiskelee. hänellä on tili johon isovanhemmat ovat antaneet rahaa.
[/quote]
Näkyykö siinä kuitissa muka, että on reseptillä ostettu? Eikö siinä lue vain lääkkeen nimi? Aloitusviesti on niin käsittämätön ettei mitään rajaa. Resepti voi olla muka vain huumelääkkeisiin, vaikka onkin verenohennuslääkettä teinille...? Siis mitä vit...?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:52"]
muttaRomuttaa enää en sitä tee, aloitan oven kiinni ja oloon paikoistaan. En pese edes vaatteitaan..pestään ihan itse
[/quote]
Mi-TÄ?
Niin aloittaja, jaksaisitko kertoa mikä sen lääkkeen nimi on?
Jospa onkin ostanut lääkettä isovanhemmalleen? MIten muuten kuitista näkee että on ostettu SAMANLAISELLA kortilla? Näkyykö kela-korvaus jos kerran on reseptilääke?
Ei tosiaankaan ole, mun vanhemmat ostaa itse lääkkeensä.
kyllä näkyy kela korvaus ja Googlessa luki että lääkettä saa vain reseptillä.
Mikä tässä on ongelma? Tytär on hankkinut tarvitsemaansa lääkettä ja sinun mielestäsi ei olisi saanut? Minkä ikäinen tyttö?
Täsmääkö kortin numero? Jos kuitissa lukee vain pankin nimi, niin ei se vielä ole todiste, että olisi tyttäresi korttia käytetty.
Mulla ainakin kuitissa näkyy jos on reseptilääke, sitä ei tarvi googlata erikseen. Mutta kerro nyt sen lääkkeen nimi. Eikö suoa huoleta, että lapsellasi onkin ehkä jokin sairaus. Lopetat vaan tylysti rahan antamisen?
En kerro lääkkeen nimeä. Koska olen kuitenkin kelvoton, yksinkertainen ja kamala äiti. Toivottavasti tyttäreni pääsee pian töihin ja muuttamaan pois täältä, kun olen niin epäluotettava.
En kerro lääkkeen nimeä. Koska olen kuitenkin kelvoton, yksinkertainen ja kamala äiti. Toivottavasti tyttäreni pääsee pian töihin ja muuttamaan pois täältä, kun olen niin epäluotettava.
Ehkä sitten kertoo jos tarvitsee. kyllä mä lääkkeen ostan jos sairas on, siis jos on. Ja näyttää sen lääkärin lausunnon.
Et kerro koska olet provo... Miksi ihmeessä et muka voisi kertoa sen lääkkeen nimeä, ihmettelen kovasti...
Onko siis tyttärelläsi mielestäsi velvollisuus kertoa lääkityksistään sun muista sinulle? Ja jos on niin miksi? Entä miksi luulet, että hän ei ole kertonut? Voisiko esim. vaikuttaa se epäluottamus kun heti ensimmäisenä kuvittelet jotain huumejuttuja jos toinen on ostanut reseptilääkettä. Missä asiassa siis tyttö on rikkonut sinua vastaan, kun/jos on lääkettä ostanut? Elätkö edelleen siinä kuvitelmassa, että lääke on "huumeeksi" hankittu? Kyselen koska en ihan saa kiinni siitä, miksi olet vihainen tyttärellesi tuosta asiasta. Mitä hän siis on tehnyt väärin?
En varsinaisesti ole vihainen, huolestunut. Selvästi on ostanut lääkettä, mutta ei kerro mitään. Sanoo ettei ole ostanut muka mitään. Eikä ole kertonut sairaudesta. Ja ei hänen tarvitse kertoakkaan, mutta jos minun kukkarosta tulisi pyytämään lääkkeisiin rahaa, haluaisin tietää mitä sairastaa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:05"]
Mikä tässä on ongelma? Tytär on hankkinut tarvitsemaansa lääkettä ja sinun mielestäsi ei olisi saanut? Minkä ikäinen tyttö?
[/quote]
Ongelma on se, että ap haluaa heittää tyttärensä pihalle naurettavalla syyllä. Tuntematon lääke= huume= tytär heitettävä ulos välittömästi. Normaalia vanhempaa kiinnostaisi miksi tytär on ostanut jotain reseptilääkettä ja olisi HUOLISSAAN lapsestaan. Tosin suurin ongelma on se, että ap on tarinankertoja.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:17"]
Ja ei hänen tarvitse kertoakkaan, mutta jos minun kukkarosta tulisi pyytämään lääkkeisiin rahaa, haluaisin tietää mitä sairastaa.
[/quote]
No ilmeisesti ei ole tullut sulta oyytämään rahaa joten ongelma ratkaistu?
Sano nyt ap sen lääkkeen nimi, niin voin kertoa onko se huume.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:30"]
Sano nyt ap sen lääkkeen nimi, niin voin kertoa onko se huume.
[/quote]
Ei ilmeisesti jaksa keksiä sitä, tai muuten vaan passiivis-aggressiivisesti vihoittelee meillekin samalla tavalla kun näkyy tyttärelleen vihoittelevan.
Vai onko sun ap vaikea kestää sitä, että sun tyttäresi alkaa olla aikuinen eikä kaikki hänen asiansa kuulukaan sinulle?
Minkä niminen lääke?