Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette naisesta, jolla aknearpia kasvoissa?

Vierailija
08.03.2019 |

Itselläni on arpia ainoastaan kasvoissa. Mitä mieltä ihmiset ovat?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtikäs mitään mieltä. Jos olet asiasta epävarma, niin voin sanoa, että ainakaan kauneus ei muutamiin aknearpiin kaadu.

Vierailija
2/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä, he kun aina ujostelevat. En ole niin ulkonäkökeskeinen että häiritsisi, korkeintaan tuo hieman persoonallisuutta, ellei nyt ihan freddy kruegerilta näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy, tyttörukkaa :/

Vierailija
4/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, ellet malliksi tai turhaksi some-julkkikseksi aikonut.

Vierailija
5/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nättejä ole mutta eihän sille mitään voi, eikä niistä mitään mielipidettä erikseen muodosteta

Vierailija
6/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin ajattelee mitään niistä ja suurin osa ei edes huomaa mitään.

Vierailija
7/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booh, ihanko niistä arvista ei nykyään pääsisi eroon, herätkää seitkytlukulaiset käävät.

Vierailija
8/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä, he kun aina ujostelevat. En ole niin ulkonäkökeskeinen että häiritsisi, korkeintaan tuo hieman persoonallisuutta, ellei nyt ihan freddy kruegerilta näytä.

Jep, ottaisin omakseni jos vain saisin 🤗

Vierailija
9/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että hänellä on varmaankin ollut akne tai tullut arpia esim vesirokosta. Mitään sen enempää tai vähempää ei voi siitä asiasta päätellä. Eikä se oikeastaan niin kiinnostakaan. Enemmän kiinnostaa, millainen ihminen on noin muuten, esim mitä tekee ja mitä puhuu, miten toisia kohtelee jne. Tiedän, että omaan ulkonäköön liittyvät asiat voi tuntua itsestä isoilta, mutta muille ihmisille ne yleensä ovat pikkujuttuja tai eivät huomaa ollenkaan.

Vierailija
10/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa koska niistä pääsee kyllä eroon jos haluaa.

Vierailija
11/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää... Olen kestänyt niin paljon eli eka tuli tosi paha akne, joka vei itsetunnon ja eristäydyin tosi paljon. Lääkärin apukaan ei auttanut. Nyt kun akne on poissa niin mulle on jäänyt arpia. On ollut tosi vaikeaa selvitä tästä, mutta samalla olen kouluttautunut ja elänyt... Vaikea selittää.

Kiitos teille, jotka sanoitte kivasti 😢 Ei ole helppoa.

Ap

Vierailija
12/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näistä muka pääsee eroon? Mulle on tehty kemiallinen kuorinta kaksi kerta lääkärin toimesta.

Ap

Vierailija
13/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko nuoruuden iho ongelmia ja vielä on joitakin arpia. Nyt yli parikymppisenä vihdoin koen itseni kauniimmaksi kun iho on suht terve. Voin sanoa ettei vientiä ollut aikaisemmin juuri yhtään. Ei ole kyllä vieläkään mutta tuntuu hyvältä kun ei joudu häpeillä.

Vierailija
14/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laser hoitoja nyt ainakin on. Plus ihosiirteitä jne.

Itellä kans pahat arvet niin aknesta kuin luomen poistostakin. Siis kasvoissa. Kauheita kuoppia. En kyll itke niiden takia, huoni itsetunto kuitenkin on kun helposti rupean päivänvalossa käsillä tai hiuksilla naamaani peittelemään.

Vierailija
15/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on arpia. Esim. Mikroneulausta voi yrittää jos on rahaa sellaiseen kokeiluun.

Vierailija
16/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nättejä ole mutta eihän sille mitään voi, eikä niistä mitään mielipidettä erikseen muodosteta

miten voi joku alapeukuttaa näin ilmeistä ja neutraalia toteamusta?

Vierailija
17/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy, tyttörukkaa :/

Itsellä omaat täydellisen ihon? Ei missään minkäänlaisia elämän jälkiä? Tasainen, pehmeä ja sileä iho kaiken aikaa? Ei sävyeroja?

Vierailija
18/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TCA-kuorinta? Kuinka vahvaa happoa käytettiin?

Vierailija
19/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele ihmisestä yhtään mitään aknearpien takia. En ole kiinnostunut ihohuokosista tai aknearvista, ne eivät kerro millainen ihminen on.

On hyvä, että olet opiskellut ja kouluttautunut, se antaa itsevarmuutta ja parantaa itsetuntoa. Tiedän, miltä susta tuntuu, ja tiedän senkin, että arvet haalistuvat ajan myötä joskus paljonkin. Jonain päivänä myös koet itsesi kauniimmaksi, kun itsetunto paranee iän myötä.

Tässä vaiheessa katso peiliin, hymyile ja sano itsellesi: Olen kaunis. Minulla on kauniit silmät, nätit hiukset ja ihana hymy. Sano niin monta kertaa, että menee perille. ❤

Vierailija
20/20 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään. Piirteet ratkaisee miehille

mies50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi