Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaille töihin

Vierailija
08.03.2019 |

Oletko ollut ulkomailla töissä? Missä työssä? Millainen palkkaus, työolot jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa olen nyt asunut/tyoskennellyt vuodesta 1994 eli Suomessa olen ollu duunissa viimeeksi 1993, etta siksi siella ehka hiukka eri tavalla kuin minun muistoissa. Ekana tulee mieleen, etta taalla ei ole tyoaikoja kuten Suomessa. Jos tyoaika on 9 - 17.30 ni kotiin ei kuitenkaan paase lahtemaan ennenkuin hommat on tehty ja tyopaikka kulttuuri on etta noin tunti ainakin ollaan yli monet on enemman.  Jos taas olet pienemmassa firmassa toissa ja ehka yksityisella, ei ole viikonloppu/ylityot lisaa palkassa vaan samalla palkalla mennaan kaikki viikonpaiva ja illat, siis mita tyosopimuksessa sanotaan, mutta lisaa ei makseta. Olen viihtynyt kylla. En kai tanne olisi jaanyt jollen tykkaisi. Jos nyt muuttaisin Suomeen olisin varmaan se super duunari. Suomalaiset on mielestani vahan laiskoja!!

Ehkä me vain pidämme lapsiamme suuremmassa arvossa.

Vierailija
22/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannissa olen nyt asunut/tyoskennellyt vuodesta 1994 eli Suomessa olen ollu duunissa viimeeksi 1993, etta siksi siella ehka hiukka eri tavalla kuin minun muistoissa. Ekana tulee mieleen, etta taalla ei ole tyoaikoja kuten Suomessa. Jos tyoaika on 9 - 17.30 ni kotiin ei kuitenkaan paase lahtemaan ennenkuin hommat on tehty ja tyopaikka kulttuuri on etta noin tunti ainakin ollaan yli monet on enemman.  Jos taas olet pienemmassa firmassa toissa ja ehka yksityisella, ei ole viikonloppu/ylityot lisaa palkassa vaan samalla palkalla mennaan kaikki viikonpaiva ja illat, siis mita tyosopimuksessa sanotaan, mutta lisaa ei makseta. Olen viihtynyt kylla. En kai tanne olisi jaanyt jollen tykkaisi. Jos nyt muuttaisin Suomeen olisin varmaan se super duunari. Suomalaiset on mielestani vahan laiskoja!!

No en ole kyllä huomannut, esikouluikäiset on Suomessa yksin kotona pitkiä iltapäiviä ja laittavat itsensä aamulla kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyllä huomannut, esikouluikäiset on Suomessa yksin kotona pitkiä iltapäiviä ja laittavat itsensä aamulla kouluun.

Käsittääkseni on laki, että esikouluikäiset eivät saa lähteä yksin päiväkodilta.

Vierailija
24/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt hei puhuta mistään lapsista vaan siitä ulkomailla työskentelystä.

Vierailija
25/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan