Salaa tykkään Antti Tuiskusta...
En oikeesti oo koskaan tykänny Tuiskun biiseistä, mutta live-esiintyjänä se on mielestäni hyvä. Onneksi ukkoni ei oo kotona tuomitsemassa vaikka oon jo päälle kolmekymppinen.. Ei jaksa kuunnella v.ttuilua.. Muita?
Kommentit (13)
Onhan sillä muutamia tosi hyviä biisejä! Ja symppiksen oloinen tyyppi. Enkä edes salaile, ei mun ukolla ole mitään Anttia vastaan. Meillä lähinnä tyttölapset kuuntelee Anttia.
Mutta millä saa ukon uskomaan ettei Tuisku oo mikään uhka?! Kinasteluja välttääkseni oon välttänyt keskusteluja Antista vaan onko ainoa keino kehitellä kunnon riita pamauttamalla asia ilomille..? On mulla ongelmat....
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:22"]
Minä en niin välitä hänen musiikistaan, mutta ihmisenä hän on minusta todella hyvä tyyppi. On hienoa, että pohjoisenkin nuorille on tuollainen esikuva, koska täällä miehen malli on perinteisesti ollut kapea.
[/quote]
Ihan samaa mieltä. Nytkin kun Antti vähän aikaa oli äänessä kun häntä haastateltiin, niin tosi suloinen ja ihanan oloinen tyyppi. Harmi kun musiikki on niin kakkaa. :(
Siis millä tapaa "uhka"? Miten sun miestä voi haitata Antti Tuisku???
Antti tais tulla puoliks kaapista tossa haastattelusa jos huomasitte. Tulis vaan kokonaan, eiköhän suurin osa asian jo tiedosta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:41"]
Mutta millä saa ukon uskomaan ettei Tuisku oo mikään uhka?! Kinasteluja välttääkseni oon välttänyt keskusteluja Antista vaan onko ainoa keino kehitellä kunnon riita pamauttamalla asia ilomille..? On mulla ongelmat....
[/quote]
Onko sun mies "hiukan" mustasukkainen? Eihän tuollainen teini-idoli voi olla mikään uhka. Ethän sä välttämättä halua hypätä Antin kanssa sänkyyn, vaikka häntä ihailisitkin ja vaikka haluaisitkin, niin kuinkahan todennäköistä olisi, että pääsisit...
Antti on vaan julkkis, jota ihailet kaukaa. Ei sun tarvitse miehellesi puhua mitään ihailustasi, jos luulet että hän ei kestäisi sitä. Fanita salaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:41"]
[/quote]Antti Tuisku ei ole naisista kiinnostunut. Ehkä miehesi ei tätä tiedä.
Oon päättänyt kans et fanitan salaa, vaan v.tuttaa aina selitellä ukolle jos haluaa katsoa jotain Tuiskusta kertovaa juttua tv:stä. Toisaalta taitaa ehkä olla parempi vaihtaa miestä, kun miten tämän nyt sanoo, ukko rasisti vähän kaiken suhteen, itse en ole. Kaikki uusi tuntuu olevan hänelle kova pala, saa suostutella kaikkeen jne... t. ap
Siis mitäh? Onko se homppel?! Mulla on paljon homokavereita, nekö sitä mustasukkaisuutta aiheuttaa? Mä en tienny, toki sen oloinen se on, mut.... vau!!
Onko ansku homppel? Tunnekstyö sen jostain?
Minä en niin välitä hänen musiikistaan, mutta ihmisenä hän on minusta todella hyvä tyyppi. On hienoa, että pohjoisenkin nuorille on tuollainen esikuva, koska täällä miehen malli on perinteisesti ollut kapea.