Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään kehuvat ihmiset - myötähäpeä

Vierailija
08.03.2019 |

Eikö näitä itseään kehuvia ihmisiä yhtään hävetä?! Varsinkin nämä tyypit, jotka aina jossain sivulauseessa muka puolihuolimattomasti tiputtavat jonkun kehun. Tyyliin minut valittiin taloyhtiön hallituksen pj:ksi kun minulla on tätä kirjanpito osaamista. Voi nolous. Sinä olit ainoa joka suostui....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti kehuu itseään, ei takuulla ole onnellinen (paitsi narsistit). Anna olla Ap, ovat vain epävarmoja. Ei ole sinulta pois. Jos itse olet koskaan suutasi avannut, aivan varmasti joku on joskus hävennyt sinunkin puolestasi.

Vierailija
22/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä olen ihana <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon tuota virkettä edeltävästä keskustelusta ja äänensävyistä, että onko kyseessä omakehu vai ihan neutraali huomautus. Oikeastaan myös sitä jatkavista lauseista.

Vierailija
24/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse itseään mollata ja lytätä, tietenkään. Itseään pitää kehua itselleen, mutta nämä hel***n joka asiassa pätijät ovat todella uuvuttavia ja rasittavia. Eivät pysty kertomaan mitään juttua siten, ettei johonkin väliin olisi ujutettu joku pieni päteminen.

Siinä onkin se juju, miten onnistut kehumaan itseäsi niin, ettet samalla latista muita. Tuo taloyhtiöesimerkki antoi ymmärtää, että koska olen ainoa oikeasti kyvykäs näiden luusereiden joukossa, minut oli yksinkertaisesti pakko valita.

Saman asian voi sanoa myös kivemmin, tyyliin: "Musta tuli sitten taloyhtiön hallituksen pj, kiitos kaikille luottamuksesta!"

Täh, eihän se jonkun kirjanoito-osaaminen ole keneltäkään pois. Ja meidän taloyhtiö ainakin on niin pieni, että olemassa olevasta kirjanpito-osaamisesta on hyötyä. Ei siis minun 😁

Vierailija
25/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jatkuvasti kehuu itseään, ei takuulla ole onnellinen (paitsi narsistit). Anna olla Ap, ovat vain epävarmoja. Ei ole sinulta pois. Jos itse olet koskaan suutasi avannut, aivan varmasti joku on joskus hävennyt sinunkin puolestasi.

Aloituksessa ei edes puhuttu jatkuvasta kehumisesta, kehumisesta vain ylipäätään.

Vierailija
26/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aika hienosti kerroit kuinka sullon huono itsetunto, ilman että kerroit sitä suoraan.

Vierailija
27/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuo ole edes kehu... eihän tuo nyt ole mikään asia edes... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi