Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään kehuvat ihmiset - myötähäpeä

Vierailija
08.03.2019 |

Eikö näitä itseään kehuvia ihmisiä yhtään hävetä?! Varsinkin nämä tyypit, jotka aina jossain sivulauseessa muka puolihuolimattomasti tiputtavat jonkun kehun. Tyyliin minut valittiin taloyhtiön hallituksen pj:ksi kun minulla on tätä kirjanpito osaamista. Voi nolous. Sinä olit ainoa joka suostui....

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäiskö itseään sitten mollata että olisit tyytyväinen? 

Vierailija
2/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia ei suinkaan vaivaa liika itsekehu vaan turha kainous ja kateus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä, että taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi valitaan joku sellainen, jolla on hallinnon kokemusta? Kirjanpito-osaaminen ei varmaan ole ihan ydinjuttu siinä, se on totta. Eiköhän niitä taloyhtiön tilejä hoitele useimmiten tilitoimisto. Nyt voisin kuitenkin kysyä, että mikä sinä olet arvostelemaan? Ja noinko paha asia se on, että joku on saavutukseensa tyytyväinen? Tai ylpeä, jos niin haluat sanoa.

Älä sinä pönkittele egoasi myötähäpeää esittelemällä. Minä olen isompi ego kuin sinä ja pudotan täten sinut pilvistäsi sinne...

Vierailija
4/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo noloa ja aiheuttaa myötähäpeää. Ei sovi muunkaanmaalaisen suuhun.

”Kel onni on se onnen kätkeköön”

Vierailija
5/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta jotenkin hävettää niiden puolesta kun kehuvat itseään jatkuvasti JS toinen toistaan nolommissa asioissa... oikeasti, jotain rajaa...

Vierailija
6/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sais kyllä oppia kehumaan itseään enemmän. Turhaa piilotellaan omia hyviä ominaisuuksia ja saavutuksia kun niistä vois olla ylpeä.

Vierailija
7/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä, että taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi valitaan joku sellainen, jolla on hallinnon kokemusta? Kirjanpito-osaaminen ei varmaan ole ihan ydinjuttu siinä, se on totta. Eiköhän niitä taloyhtiön tilejä hoitele useimmiten tilitoimisto. Nyt voisin kuitenkin kysyä, että mikä sinä olet arvostelemaan? Ja noinko paha asia se on, että joku on saavutukseensa tyytyväinen? Tai ylpeä, jos niin haluat sanoa.

Älä sinä pönkittele egoasi myötähäpeää esittelemällä. Minä olen isompi ego kuin sinä ja pudotan täten sinut pilvistäsi sinne...

Et siis tajunnut pointtia?

Vierailija
8/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huono esimerkki vähän tuo aloituksessa.

Vierailija
9/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis tajunnut pointtia?

Pointti oli niin huono, ettei ollut väliksikään

Vierailija
10/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen: en mä mitään osaa. Ei minusta mihinkään ole. Ei minusta kukaan tykkää. Olen ruma. Olen kelvoton. Ansaitsen kuolla.

Eikö kuulostakin mukavalta? Liittykäämme itseään ruoskivien kuoroon! 

Vierailija
11/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen: en mä mitään osaa. Ei minusta mihinkään ole. Ei minusta kukaan tykkää. Olen ruma. Olen kelvoton. Ansaitsen kuolla.

Minulla oikeasti pyörii tuo mantra päässä suuren osan valveillaoloajasta, mutta olen masentunut. Keski-ikäisenä naisena mun pitää muistuttaa itselleni ihmisarvostani, joka ikääntymisestä huolimatta on olemassa. Koetankin löytää positiivisempaa ajatustapaa, korkea aika.

Vierailija
12/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oikeasti pyörii tuo mantra päässä suuren osan valveillaoloajasta, mutta olen masentunut. Keski-ikäisenä naisena mun pitää muistuttaa itselleni ihmisarvostani, joka ikääntymisestä huolimatta on olemassa. Koetankin löytää positiivisempaa ajatustapaa, korkea aika.

Suosittelen. Omalla kohdalla elämä menee nyt parempaan suuntaan kaikin puolin, vaikka on välillä vaikeaa pitää positiivista mielentilaa yllä. 

Vierailija
13/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse itseään mollata ja lytätä, tietenkään. Itseään pitää kehua itselleen, mutta nämä hel***n joka asiassa pätijät ovat todella uuvuttavia ja rasittavia. Eivät pysty kertomaan mitään juttua siten, ettei johonkin väliin olisi ujutettu joku pieni päteminen.

Vierailija
14/27 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse itseään mollata ja lytätä, tietenkään. Itseään pitää kehua itselleen, mutta nämä hel***n joka asiassa pätijät ovat todella uuvuttavia ja rasittavia. Eivät pysty kertomaan mitään juttua siten, ettei johonkin väliin olisi ujutettu joku pieni päteminen.

Siinä onkin se juju, miten onnistut kehumaan itseäsi niin, ettet samalla latista muita. Tuo taloyhtiöesimerkki antoi ymmärtää, että koska olen ainoa oikeasti kyvykäs näiden luusereiden joukossa, minut oli yksinkertaisesti pakko valita.

Saman asian voi sanoa myös kivemmin, tyyliin: "Musta tuli sitten taloyhtiön hallituksen pj, kiitos kaikille luottamuksesta!"

Vierailija
15/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto ajaa kertaamaan omaa erinomaisuutta

Vierailija
16/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taloyhtiön hallituksessa olemisesta puhuminen olisi jokin kehu? Hahahahaaa!

Vierailija
17/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
18/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkauttaus on tärkeää, koska jos et rakasta itseä niin vaikea rakastaa ketään muutakaan. Ihmeellistä paskanjauhantaa Ap:lta. Ei voi ymmärtää missä on se maalaisjärki.

Vierailija
19/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta jotenkin hävettää niiden puolesta kun kehuvat itseään jatkuvasti JS toinen toistaan nolommissa asioissa... oikeasti, jotain rajaa...

Mikä tuossa aloituksessa oli itsekehua?

Vierailija
20/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Etelä-Pohjanmaalle. Täällä kaikki kehuvat itseään alvariinsa, ja mykistyvät ihmeissään, jos joku on vaatimaton. Yritäpä täällä hakea töitä ellet ole samanlainen... Rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan