Aiheutin pienhiukkaspäästön ja hiilijalanjäljen sisälle talooni
Tyhjensin leivinuunin tuhkat ja hiilet paperikassiin ja kun olin viemässä sitä ulos katkesi siitä kahva ja kaikki tuhkat ja hiilet levis lattialle. Karmea pienhiukkaspöly tuli sisään ja paniikissa juoksin sen tuhkakasan yli avaamaan ovea ja ikkunaa, joten siihen tuli nyt myös mun 37 nron jalanjälki. Onkohan tuo iso vai pieni hiilijälki näin keskimäärin? Kohta on viranomaiset varmaan paikalla sakottamassa ja syöpähän tästä varmaan itselle tulee.
Kommentit (9)
Ilmoitus THLään. Sieltä tulee valkoisella rekalla porukka hazmat puvuissaan ja eristää sut ja sun talon ulkomaailmasta kuvulla.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta päättelin siun syöneen papuja tai hernekeittoa.
Eilen söin hernekeittoa mutta se ei nyt liity millään tavalla tähän!
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus THLään. Sieltä tulee valkoisella rekalla porukka hazmat puvuissaan ja eristää sut ja sun talon ulkomaailmasta kuvulla.
Under the dome elämää sitten loppuelämä....kiva
No enemmän olisin huolissani siitä, että sitä pölyä on vaikea saada pois tekstiileistä kuten matosta ja sohvasta. Toivottavasti ei sellaisia sattunut uhreiksi.
Pakko avata rosee kuohari kun harmittaa tämä sotku...pitää imuroida pöydät, tuolit ja kaikki tasot.
Onneksi kengänkokosi on vain 37. Itse olisin aiheuttanut 45 numeron hiilijalanjäljen. Luulen, ettei tällaisella klabilla varustettu voi koskaan päästä Vihreiden De Gröna jäseneksi. Yhyy! Hiukkasen harmittaa.
Mä heitin eilen takan tuhkat lumihangen pinnalle. Oliko laiton teko?
Ei oo pienhiukkasia muualla kuin keittiössä. Imurilla lähti matolta, mutta nyt en oo enää ajo....- eiku imurointi kunnossa. Kolmas lasi kuoharia jo menossa.
Otsikosta päättelin siun syöneen papuja tai hernekeittoa.