Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun päähäni sattuu.

Mies37v sairaalan tietokoneella.
08.03.2019 |

Minulla on kumma tunne, että olisin joskus elänyt yksin ja että olisin kirjoittanut tälle palstalle joitakin viestejä. En tiedä, että minulle on tapahtunut. Sen vain tiedän, että heräsin tällaisessa kummassa paikassa, joka on ilmeisesti sairaala, mutta en muista sitä ennen tapahtumia kunnolla muuta kuin että monta miestä olisi pitänyt minua kiinni ja kankkuuni olisi ruiskutettu jotain ainetta isolla neulalla. Pakarakin on kipeä, mutta pää on kipeä ja kuulin valkotakki ihmisten puhuvan jotain että minulle olisi lobotomia tehty ja että kumma kyllä minulla on aivot kuten muillakin. Sitten vielä, että ihme, että heräsin ja että olin kouristellut kovasti maanantaina kuumeessa. En ymmärrä tätä. Minulla on hassu olo. Ihan kuin olisin elänyt ennenkin, unissa tapahtuu hassuja juttuja. Sellaista, että pilkkaan naisia ja potkin pikkutyttöjä, mutta eihän niin saa tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko r aiskannut lapsia? Ei ihme että pääsi on laitettu sekaisin kenties poliisien tai vankilakundien toimesta. Ja se on sinulle ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi