Mitä hittoa kävin äsken kakalla ja pyyhkimisen jälkeen paperissa oli hieman verta?
Tämä on toistunut silloin tällöin. Miksi siihen vessapaperiin jää hieman verta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaikka naapurin vilkaista sinne taskulampun kanssa jos satut asumaan yksin. Pukamat on helppo todeta ihan vaan katsomalla.
No en mä nyt naapureilleni mene persereikääni esittelemään... Sitä varmaan kauheesti asia kiinnostaa.
Taskulamppu ja käsipeili löytyvät varmaan lähes joka taloudesta...
Joo käyt selinmakuulle ja nostat polvet olkapäille. Toiseen käteen taskulamppu ja toiseen peili. Onnistunee myös puhelimella
Vierailija kirjoitti:
Oliko veren seassa myös matoja?
Ei mitään tollasta. Ihan semmosia pieniä veripisaroita. Ei ole koskaan vuotanut voimakkaasti. Yleensä ilmenee parin päivän ryyppäämisen jälkeen ja sitten muutama päivä eteenpäin niin ei tule verta. Ehkä pitää toi viina jättää pois. En halua kuolla peräsuolen verenvuotoon.
Käske mohammedin laittaa liukkaria ens kerralla kun tapaatte .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaikka naapurin vilkaista sinne taskulampun kanssa jos satut asumaan yksin. Pukamat on helppo todeta ihan vaan katsomalla.
No en mä nyt naapureilleni mene persereikääni esittelemään... Sitä varmaan kauheesti asia kiinnostaa.
No jos yhtä naapuria ei kiinnosta, kysyt vaan rohkeasti seuraavalta. Varmasti löydät jonkun, jota kiinnostaa. Good luck!
Joku on laittanut ap:ta kakkoseen.
Minä kävin veressä ja paperissa oli hieman kakkaa. Joten pieniä ovat Sinun huolesi.
Pukamat.