Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaiettu ongelma seksikaupassa!

Vierailija
08.03.2013 |

Tällä viikolla on otsikoissa ollut kaupalliseen seksiin liittyvät ilmiöt.

Ongelmaa on yritetty hillitä kieltämällä seksin osto. Myynti taas on ihan laillista, mikä maalaisjärjellä on jotenkin ajateltuna on jotenkin hullunkurista. Sama, jos huumausaineiden myynti olisi sallittua, mutta osto ei.

Raiskauksien osalta on julkisuuteen haluttu nostaa myös parisuhteessa tapahtuvat raiskaukset, mikä tietenkin on hyvä asia.

Seksikaupan osalta vaiettu tabu on parisuhteessa tapahtuva seksikauppa. Tässä piilorikollisuudessa myyvä osapuoli kaikin tavoin kiristää toista heikompaa osapuolta vaatien seksin varjolla itselleen huomattavia etuuksia.

Parsuhdeseksin tulee olla kaikinpuolin vapaaehtoisuuteen perustuva eikä siihen pidä liittää minkäänlaisten etuuksien siirtymistä osapuolten välillä.

Sukupuolineutraalitasa-arvo kunniaan!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono herja. Noin niin kuin naistenpäivän aloitukseksi.

Analogia nurinkurisuutta koskien: Alaikäinen saa ostaa tupakkaa, mutta sitä ei saa hänelle myydä.

[Miksi edes vastaan ja nostan tätä viestiä.]

Vierailija
2/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kiellettyä seksin ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paritus rangaistukset pitäisi olla erittäin kovia min. 8 vuotta ja maksimi 25 vuotta, sekä erittäin suuret korvausvelvoitteet paritettavalle esim 10000 euroa/paritus. se on niin  epäinhimillistä porukkaa. mä olen seksin kaikenlaista myyntiä vastaan. ymmärrän kuitenkin että jos se kielletään niin ne raukat prostituoidut piilotetaan johonkin virkavallan tavoittamattomiin. eli tähän pitäisi lisätä poliisin resursseja kunnolla. en ymmärrä miksi meidän poliitikot sallii tämän orjakaupan, vaaleissa järjestelmällisesti lakaistaan matonalle todelliset ongelmat ja kerrotaan vaan ruusuisia vaalilupauksia.

Vierailija
4/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun vanhemmat on hysännyt sitä koko elämänsä, kuin  orjat, onneksi olen kaukana sieltä. aina on joku paniikki että niiden pitää kiiruhtaa sinne. kun hänen maailma romahtaa taas, ja kun ne tulee kylään niin mutsin pitää tekstata sille vähintään tunnin välein, muuten se on ihan paniikissa. sitten on näitä addiktiota millon mitäkin, viimeisin oli opiaatti kipulääkkeet ja rauhottavat. sen koko elämä on siinä kun tämä galaksi pyörii sen navan ympärillä.

Vierailija
5/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:09"]

ja mun vanhemmat on hysännyt sitä koko elämänsä, kuin  orjat, onneksi olen kaukana sieltä. aina on joku paniikki että niiden pitää kiiruhtaa sinne. kun hänen maailma romahtaa taas, ja kun ne tulee kylään niin mutsin pitää tekstata sille vähintään tunnin välein, muuten se on ihan paniikissa. sitten on näitä addiktiota millon mitäkin, viimeisin oli opiaatti kipulääkkeet ja rauhottavat. sen koko elämä on siinä kun tämä galaksi pyörii sen navan ympärillä.

[/quote]

tämä tuli nyt kyllä väärään ketjuun, tää foorumi siis sekoilee